Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
Ja när majoriteten av män besökt en bordell är det över för kvinnor. De tjejerna är dessutom mycket snyggare än average svenska 30+ kvinnan. Tänk att de tror att nån vill betala premiumpris för det.
I kvinnors värld så är det bara gamla snuskgubbar som gått på bordell. Jag kan säga att jag och män jag känner började utforska det när vi var 18-20 och det är inte konstigt att ens prata om det män emellan. Jag förutspår att de kommer normaliseras helt när boomers dör ut.
Nu är du bara konstig. De som jobbar på bordeller
är kvinnor! Det är alltså inte "över för
kvinnor" om män går till
kvinnor på bordeller. Eller vad tror du att
kvinnorna på bordellerna är för några varelser? Män utklädda till kvinnor?
Jag förespår att "män" som är lika ytliga och skadade som du, kommer normalisera att gå på bordeller.
Och att
riktiga män, med djup och charm fortsatt kommer undvika bordeller då de vill satsa på kärlek i en livskamrat!
Och det är ingen förlust för kvinnor att ni ytliga "män" går till bordeller! Kvinnorna på bordellerna tjänar pengar på er. Och kvinnor som inte jobbar på bordeller slipper er och kan njuta av djupa charmiga män istället! Och få några barn med! Blir kanske lättare då för kvinnor att sålla mellan "män" och riktiga män då. Och därmed inte slösa fina fertila år på er. Och få barn med riktiga män i tid, istället!
Lite win-win, över det hela faktiskt! För samtliga parter!