Citat:
Ursprungligen postat av
R4D4
Jag vet inte hur gammal du är. Men att titta på porr, spela tv-spel och underhålla sig själv. Alltså vill du verkligen leva så hela ditt liv? Tycker du inte det är lite torftigt?
Är det roligare att åka till Ikea med en feminist?
Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Ja, exakt. Vid mina senaste bordellbeök för några år sedan (FKK i Tyskland), så var det påfallande många unga atletiska killar där, som absolut skulle kunna få vanliga unga tjejer. Ett annat problem med barnafödandet i Sverige som du berör, är att västerländska kvinnor inte tar hand om sig själva och håller sig attraktiva. Övervikt, hafsiga myskläder och tatueringar (tramp stamps) är ju inte särkilt attraktivt. Lägg till detta att västerländska kvinnor inte kan sköta ett hushåll eller laga mat. De blir inte bra mödrar heller, och kommer garanterat att vara otrogna och snuva dig på både barn, hus och besparingar. Hell - svenska kvinnor är så manhaftiga att man lika gärna kan sätta på en polare i röven istället...

Du skulle sett när jag var nere på kontinenten och i thai med mina polare i den åldern de yngre tjejerna blev helt galna.
Precis det finns ingen anledning att bilda "familj" med en svensk kvinna. De gör ingen ansträngning trots att de har typ världens bästa möjlihjeter. Kvinnor borde faktiskt vara the main provider idag med tanke på att män har mer leverage i relationen imo. Om han kan använda hjärnan såklart.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nu är du bara konstig. De som jobbar på bordeller är kvinnor! Det är alltså inte "över för kvinnor" om män går till kvinnor på bordeller. Eller vad tror du att kvinnorna på bordellerna är för några varelser? Män utklädda till kvinnor?
Jag förespår att "män" som är lika ytliga och skadade som du, kommer normalisera att gå på bordeller.
Och att riktiga män, med djup och charm fortsatt kommer undvika bordeller då de vill satsa på kärlek i en livskamrat!
Och det är ingen förlust för kvinnor att ni ytliga "män" går till bordeller! Kvinnorna på bordellerna tjänar pengar på er. Och kvinnor som inte jobbar på bordeller slipper er och kan njuta av djupa charmiga män istället! Och få några barn med! Blir kanske lättare då för kvinnor att sålla mellan "män" och riktiga män då. Och därmed inte slösa fina fertila år på er. Och få barn med riktiga män i tid, istället!
Lite win-win, över det hela faktiskt! För samtliga parter!
Men förstår du att på en bordell är det män som väljer och vrakar? Bokstavligen.
Mm vad manligt att vara en simp för kvinnor det är jättemanligt dumma mig som inte vill bli käääär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Det spelar ingen roll om du och dina bros tycker att det är normalt att köpa sex på bordell, berätta det för valfri kvinna och hon blir snustorr. Kan inte tänka mig nåt osexigare.
Har du missat att det är OK att vara en
hoe?
Det är ingen som bryr sig om det längre. Tjejerna skulle tycka det var coolt och fråga om de kan också kan bli hoes.