2026-04-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, när man besöker så inser man ju hur tunn kvinnors sexuella makt egentligen är. Det är just därför kvinnor reagerar som primitiva och lögnaktiga ragator när det talas om att avkriminalisera sexhandel. Hela korthuset som tillåter kvinnor att åderlåta män på resurser imploderar direkt.
Ja när majoriteten av män besökt en bordell är det över för kvinnor. De tjejerna är dessutom mycket snyggare än average svenska 30+ kvinnan. Tänk att de tror att nån vill betala premiumpris för det.

I kvinnors värld så är det bara gamla snuskgubbar som gått på bordell. Jag kan säga att jag och män jag känner började utforska det när vi var 18-20 och det är inte konstigt att ens prata om det män emellan. Jag förutspår att de kommer normaliseras helt när boomers dör ut.
Citera
2026-04-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Generellt så är män i min ålder inte delusional när det kommer till relationer. Vi har en helt annan syn på saken än vad äldre generationen har. Vad får vi ut av det egentligen? Det är dyrt att köpa bostad, arbetsmarknaden suger, kvinnorna är feminister och lata. Vi har också växt upp med porr och TV-spel så vi är vana att underhålla oss själva.

Jag vet inte hur gammal du är. Men att titta på porr, spela tv-spel och underhålla sig själv. Alltså vill du verkligen leva så hela ditt liv? Tycker du inte det är lite torftigt?
Citera
2026-04-12, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Innerst inne mår du nog bättre av att få vara kvinna och sluta behöva leka man.

Menar du är förskolepersonal, undersköterskor, vårdbiträden, lärare, lokalvårdare, fysioterapeuter, sjuksköterskor, personliga assistenter, barnmorskor etc. "leker män" när de är och vårdar gamla och sjuka eller städar eller tar hand om barn? Är det sådant du förknippar med manlighet? Jag nämner här alltså de jobb som flest kvinnor jobbar inom, utav arbetsföra kvinnor. Iaf. i Sverige.

Flertalet av dem har också man och barn. Och vanligaste är väl att de har fått sina barn när de var mellan 25-34.

På vilket vis menar du att de "leker män"?
Citera
2026-04-12, 15:58
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Det är inte bara populärkultur och Hollywood-romantik som gör att folk planerar sitt liv som de gör. De senaste 30+ åren har det varit en politisk dogm att så många som möjligt ska gå på högskolan och att praktiska gymnasier är dumpningsplatser för strulpellar. Många hantverkarfirmor har tröttnat och tar inte längre emot lärlingar.

För en 19-åring är det lättaste sättet att flytta hemifrån att börja studera på en ort med bostadsgaranti. Man lämnar hålan man växt upp i och kan starta ett självständigt liv. Mer spännande att dejta nån utsocknes än nån två kvarter bort från föräldrarnas hus.

Tänker att många som gör karriär inte är motiverade av karriären i sig utan möjligheten att ha råd att ge sina barn ett bättre liv. Dvs det finns ingen morot att göra det när barnen redan är på väg att flytta hemifrån.

Vilket gett en inflation i universitetsutbildningar. Finns det någon rimlig anledning att studera för studerandes skull?

Och de spännande livet är det goda livet? Undra varifrån de incitamenten kommer, för det är ett modernt fenomen.

Då kanske en karriär inte är det som är det viktigaste i livet? Och problemet är ju att det blir ju inga barn gjorde, vilka ska då få ett bättre liv?
Citera
2026-04-12, 16:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja när majoriteten av män besökt en bordell är det över för kvinnor. De tjejerna är dessutom mycket snyggare än average svenska 30+ kvinnan. Tänk att de tror att nån vill betala premiumpris för det.

I kvinnors värld så är det bara gamla snuskgubbar som gått på bordell. Jag kan säga att jag och män jag känner började utforska det när vi var 18-20 och det är inte konstigt att ens prata om det män emellan. Jag förutspår att de kommer normaliseras helt när boomers dör ut.

Ja, exakt. Vid mina senaste bordellbeök för några år sedan (FKK i Tyskland), så var det påfallande många unga atletiska killar där, som absolut skulle kunna få vanliga unga tjejer. Ett annat problem med barnafödandet i Sverige som du berör, är att västerländska kvinnor inte tar hand om sig själva och håller sig attraktiva. Övervikt, hafsiga myskläder och tatueringar (tramp stamps) är ju inte särkilt attraktivt. Lägg till detta att västerländska kvinnor inte kan sköta ett hushåll eller laga mat. De blir inte bra mödrar heller, och kommer garanterat att vara otrogna och snuva dig på både barn, hus och besparingar. Hell - svenska kvinnor är så manhaftiga att man lika gärna kan sätta på en polare i röven istället...
Citera
2026-04-12, 16:07
Medlem
Citat:

Nu är du bara konstig. De som jobbar på bordeller är kvinnor! Det är alltså inte "över för kvinnor" om män går till kvinnor på bordeller. Eller vad tror du att kvinnorna på bordellerna är för några varelser? Män utklädda till kvinnor?

Jag förespår att "män" som är lika ytliga och skadade som du, kommer normalisera att gå på bordeller.
Och att riktiga män, med djup och charm fortsatt kommer undvika bordeller då de vill satsa på kärlek i en livskamrat!

Och det är ingen förlust för kvinnor att ni ytliga "män" går till bordeller! Kvinnorna på bordellerna tjänar pengar på er. Och kvinnor som inte jobbar på bordeller slipper er och kan njuta av djupa charmiga män istället! Och få några barn med! Blir kanske lättare då för kvinnor att sålla mellan "män" och riktiga män då. Och därmed inte slösa fina fertila år på er. Och få barn med riktiga män i tid, istället!
Lite win-win, över det hela faktiskt! För samtliga parter!
Citera
2026-04-12, 16:08
Medlem
Citat:

Det spelar ingen roll om du och dina bros tycker att det är normalt att köpa sex på bordell, berätta det för valfri kvinna och hon blir snustorr. Kan inte tänka mig nåt osexigare.
Citera
2026-04-12, 16:09
Medlem
Citat:
Ja, exakt. Vid mina senaste bordellbeök för några år sedan (FKK i Tyskland), så var det påfallande många unga atletiska killar där, som absolut skulle kunna få vanliga unga tjejer. Ett annat problem med barnafödandet i Sverige som du berör, är att västerländska kvinnor inte tar hand om sig själva och håller sig attraktiva. Övervikt, hafsiga myskläder och tatueringar (tramp stamps) är ju inte särkilt attraktivt. Lägg till detta att västerländska kvinnor inte kan sköta ett hushåll eller laga mat. De blir inte bra mödrar heller, och kommer garanterat att vara otrogna och snuva dig på både barn, hus och besparingar. Hell - svenska kvinnor är så manhaftiga att man lika gärna kan sätta på en polare i röven istället...

Så. Dessa oattraktiva kvinnor, som inte kan ta hand om någonting, enligt dig. Kommer vara otrogna alltså? Med vem?
Citera
2026-04-12, 16:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Skitsnack. Familjerna på 70-talet levde gott på en lön. Min farfar var skogsarbetare och köpte både hus och gård på en lön medans han försörjde övriga familjen inklusive min farmor.

I Norrland troligen då.
Citera
2026-04-12, 16:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det spelar ingen roll om du och dina bros tycker att det är normalt att köpa sex på bordell, berätta det för valfri kvinna och hon blir snustorr. Kan inte tänka mig nåt osexigare.

Det är ingen som bryr sig om en kvinna är snustorr eller inte. Det där är bara vanlig shaming-tactic eftersom du känner dig hotad konkurrensmässigt. Du är ju dessutom en gammeltacka. Polariseringen i åsikter är också en sak som gör det omöjligt för svenska män och kvinnor att bilda familj.
Citera
2026-04-12, 16:17
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Barnlöshet bland äldre kvinnor är knappast pga fysiska problem. Inga problem att göra en 40 åring på smällen. Däremot brukar de ha ordentliga bagage vid den åldern, litar inte på män m.m.

Det är visst problem att göra en 40 åring på smällen, och deras ungar blir mongo om de mot förmodan blir gravida.
Citera
2026-04-12, 16:19
Medlem
Citat:
Det är ingen som bryr sig om en kvinna är snustorr eller inte. Det där är bara vanlig shaming-tactic eftersom du känner dig hotad konkurrensmässigt. Du är ju dessutom en gammeltacka.
Igen tvivlar jag på ditt påstående att du är högutbildad. Du uttrycker dig verkligen inte så.

Och alltså är man nöjd med att betala för att få doppa och mötas av förakt för att man gör det har vi inget problem. Då är det bara att carry on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in