2025-05-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Pernilla Wahlgren stämmer väl överens med dom gamla kärringarna på facebook. Lika ful och obehaglig.

Är det inte extremt märkligt att hon som hade ett helvete med Emilio backar Måns? Sugen på att ligga lite kanske
Citera
2025-05-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Han har aldrig varit den som raderat kritik eller stängt kommentarsfältet förut. Med tanke på att åtminstone 15 personer har tillgång till hans schema är det nog en del som har tillgång till hans instagram också.
Han kanske mår väldigt dåligt och har fått hjälp med att stänga det. Alla har sin gräns.

Om du inte kallar detta som skrivits här exempelvis för hat, så undrar jag vad hat egentligen är?

Du behöver lära dig att skilja på hat och fakta. Tursamt nog verkar domstolen som dömt i det här fallet kunna det, i motsats till dig. Se och lär!
Senast redigerad av vinter-natt7 2025-05-15 kl. 19:34.
Citera
2025-05-15, 19:32
Medlem
Efter att ha slösökt i ca 15 min på skvallriga delar av brittisk press så hittade jag bara artiklar från mars om Hollyoksstjärnans. bekymmer

https://www.thesun.co.uk/tv/33923029...harebar_native

Jag gissar britterna inte har någon vidare Eurovisionfeber, så att lägga upp fler artiklar är inte värt mödan f n i öriket.

Angående kokainpriset f n har jag inga förstahands uppgifter men med tanke på Trumps försök att spärra av all narkotika från Latinamerika så lär våra grossistgänf har fin mängdrabatt fortsatt.
Citera
2025-05-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det beror väl på hur allt går?
Det finns ju tydligen ytterligare ett överklagande att vänta. Och skilsmässa. Och vårdnadstvist.
Låt oss dessutom leka med tanken att han är den narcissist och psykopat ni anklagat honom för att vara - ger han verkligen upp redan isf?
Det finns ju numera, åtminstone, två personer att stämma för förtal.
Han har sagt att gården står på en närstående så den behöver han inte sälja!
Citera
2025-05-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Tingsrätten:

https://gofile.io/d/6HT5ee

Hovrätten:

https://gofile.io/d/u0wRWt

Man tackar 🙏
Citera
2025-05-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Är det inte extremt märkligt att hon som hade ett helvete med Emilio backar Måns? Sugen på att ligga lite kanske

Jag gissar att det redan hänt, då båda har rykte om sig att inte tacka nej. Trevliga minnen, tror jag hon har, därför försvarar hon honom. Sedan är hon ju inte den vassaste kniven i lådan heller.
Citera
2025-05-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Säljer Måns gården redan i sommar eller väntar han till nästa vår?
Gården står på en närstående så den behöver han inte sälja(, hsns egna ord..!
Citera
2025-05-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP

Jo, verkligen. Hon kanske har glömt bort hur det kändes när kvinnor runt omkring henne ställde sig på hans sida och hur det var att försöka bygga upp sitt liv igen efter en skilsmässa med barn inblandade
Citera
2025-05-15, 19:44
Medlem
Letar efter domen, allt som kom fram i rätten
Nån som har beslut, dom eller vad som helst. Vill veta vad som kom fram i rätten som gjorde att det inte tas upp i hovrätten. Då måste det vara alvarligt om mamman får ensam vårdnad och att Måns fall inte tas upp i hovrätten.
Har letat men det är några stycken inlägg att gå igenom 😂
Citera
2025-05-15, 19:45
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clymax
Letar efter domen, allt som kom fram i rätten
Nån som har beslut, dom eller vad som helst. Vill veta vad som kom fram i rätten som gjorde att det inte tas upp i hovrätten. Då måste det vara alvarligt om mamman får ensam vårdnad och att Måns fall inte tas upp i hovrätten.
Har letat men det är några stycken inlägg att gå igenom 😂

Det handlar inte om vårdnad utan om barnens hemvist
Citera
2025-05-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Jo, verkligen. Hon kanske har glömt bort hur det kändes när kvinnor runt omkring henne ställde sig på hans sida och hur det var att försöka bygga upp sitt liv igen efter en skilsmässa med barn inblandade
Ja !! Hennes barn borde påminna henne !
Citera
2025-05-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Jag gissar att det redan hänt, då båda har rykte om sig att inte tacka nej. Trevliga minnen, tror jag hon har, därför försvarar hon honom. Sedan är hon ju inte den vassaste kniven i lådan heller.

Ja säkert ! Usch så vidriga båda 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in