2025-05-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Jag gissar att det redan hänt, då båda har rykte om sig att inte tacka nej. Trevliga minnen, tror jag hon har, därför försvarar hon honom. Sedan är hon ju inte den vassaste kniven i lådan heller.

Ja säkert ! Usch så vidriga båda 2
Citera
2025-05-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Du behöver lära dig att skilja på hat och fakta. Tursamt nog verkar domstolen som dömt i det här fallet kunna det, i motsats till dig. Se och lär!
Jag kan redan skillnaden, tack. Håll gärna dina läxor för dig själv.
Du är bara en bland många här som tror sig sitta på den riktiga "faktan".
Men vad jag antar att du egentligen menar är att de som du valt att tro på har tolkningsföreträde vad gäller den riktiga sanningen.
Citera
2025-05-15, 20:15
Medlem
Suck. Skönt att det finns ”folk” som Måns som ser till att skjutningarna och sprängningarna kan fortsätta. Att gängen får in lite friska stålar.
Att Måns sen dessutom försöker smita från skatten, som ska gå till polisen osv …….. suck
Citera
2025-05-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Att ställa upp som "stöd" i sin officiella kanal är att ta ställning i en vårdnadstvist. Men det visste du redan.

Läckberg har även vittnat i rätten kring sin kännedom om C & M’a äktenskap och deras provperiod i Sverige. Så hon är garanterat insatt i en hel del kring förhållandet.
Citera
2025-05-15, 20:17
Medlem
BrytaIss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det handlar inte om vårdnad utan om barnens hemvist

Men rimligen kommer hon få enskild vårdnad?! Eller räcker det i England att endast en vårdnadshavare skriver på för saker gällande barnen?
Citera
2025-05-15, 20:25
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Är det inte extremt märkligt att hon som hade ett helvete med Emilio backar Måns? Sugen på att ligga lite kanske
Jo, hon är verkligen bisarr. Det var ju väldigt mycket anklagelser om misshandel och misär från henne när det begav sig. Nu fick kärringen tag i en grådaskig hunk till slut vilken förmodligen inte ens är intresserad av själva Wahlgrenskan. Mer av rampljuset och få gratis dricka.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-05-15 kl. 21:00.
Citera
2025-05-15, 20:39
Medlem
Kan vi gå tillbaka till att prata om det M skickade ut som pressmeddelande och skrev i sina sociala medier igår?

”Min familj går igenom en uppslitande skilsmässa som olyckligt nog hamnat i offentligheten, minst sagt”

Inte ett ord om hur mycket av den här soppan han själv sett till hamnat i media.

Allt började med ett uttalande från M via hans manager/PR- kvinna som sade att det var M som hade begärt ut skilsmässa och att detta var ett ”svårt beslut för en småbarnsförälder”. Detta meddelande var en krigsförklaring eftersom att C hade informerat M om att hon redan ansökt om skilsmässa i England i syfte att hålla den utanför offentligheten.

Uttalande 1 görs den 17 mars.

Det är korrekt att Måns Zelmerlöw nyligen har ansökt om skilsmässa från Ciara. Det är förstås ett svårt beslut att fatta och inte minst för en småbarnsförälder som dessutom är offentlig person. Vi vädjar nu om förståelse och hänsyn till att Måns och Ciara har två små barn tillsammans. Familjen har behov av privatliv för att på bästa sätt kunna hantera denna situation.

Efter detta, 18 mars, kommer Cs inlägg på Instagram där hon beskriver våld, droger och otrygghet.

Måns skriver den 20 mars i ett uttalande, Uttalande 2 till media:

Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss.

Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om.

Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig.

Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen.

Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

Ciara går då ut med en ny story där hon skriver att M ännu en gång valt att kommunicera via media.

Här kommer också en massa tillfällen där Ms försvarsadvokat går ut och bemöter anklagelser med att han är helt oskyldig och att det inte finns några misstankar riktade mot honom som dom vet om

Några dagar senare, den 26 mars, kommer Uttalande 3 och alltså det berömda inlägget där M skriver att alla påståenden om honom är lögnaktiga ( inklusive allt om droger mm) , att han blir utsatt för ett drev i sociala medier, att han inte kan acceptera att barnen skulle föras till ett skyddat boende och hela biten om att det skulle sitta oinbjudna människor i hans hem och göra maktdemonstrationer för att få snaskigt content. Han skriver att han är ”uppriktigt orolig för sina barn”.

Detta uttalande är enbart till för att misstänkliggöra C

Sen är det ganska tyst tills M plötsligt gör en intervju om sitt missbruk och skilsmässan i GöteborgsPosten. Denna, alltså Uttalande 4, släpps den 29 april. Vi vet nu de oetiska förutsättningarna för intervjun och att M ville hindra C från att kunna uttala sig

Efter processen i tingsrätten har M s advokat i hemvistärendet varit ute och uttalat sig i media om deras besvikelse och självklart nämner hon också baaaaarnen

Igår den 14 maj kommer det snyftiga pressmeddelandet, alltså Uttalande 5, om att turnén är inställd för baaaaarnens bästa och att den här skilsmässan då så OLYCKLIGT VIS hamnat i media

Om man bortser från dom uttalanden som olika advokater gjort är det alltså FEM UTTALANDEN på mindre än två månader som gjorts direkt till media eller i hans sociala medier

Hur faaaaan kan ingen syna hans idiotiska påståenden om att han och skilsmässan olyckligtvis hamnat i media?

Om han nu tänkte på baaaaaarnen och hur hemskt det är att skilsmässan lyfts i media för deras skull har han haft FEM (fyra egna plus uttalandet som managern gjorde åt honom) tillfällen på sig där han själv valt att uttala sig istället för att hålla käften och han har därtill kunnat begära att hans advokater inte får uttala sig om hans ärenden i media

Majoriteten av hans pressmeddelanden och uttalanden har helt okritiskt publicerats rakt av utav medier som Expressen och Aftonbladet

Helt sjukt. ”OLYCKLIGTVIS”. Vilken slump!
Senast redigerad av katperlom 2025-05-15 kl. 21:09.
Citera
2025-05-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Några dagar senare, den 26 mars, kommer Uttalande 3 och alltså det berömda inlägget där M skriver att alla påståenden om honom är lögnaktiga ( inklusive allt om droger mm) , att han blir utsatt för ett drev i sociala medier, att han inte kan acceptera att barnen skulle föras till ett skyddat boende och hela biten om att det skulle sitta oinbjudna människor i hans hem och göra maktdemonstrationer för att få snaskigt content. Han skriver att han är ”uppriktigt orolig för sina barn”.
Jag förstår inte riktigt, om din tanke verkligen var att åstadkomma en seriös tidslinje, varför inkluderade du lögnen att M skriver att alla påståenden om honom är lögnaktiga (inklusive allt om droger mm)? Du underminerar ju dig själv och gör bara så att man inte bryr sig om resten av texten heller. Underligt.
Citera
2025-05-15, 21:39
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag förstår inte riktigt, om din tanke verkligen var att åstadkomma en seriös tidslinje, varför inkluderade du lögnen att M skriver att alla påståenden om honom är lögnaktiga (inklusive allt om droger mm)? Du underminerar ju dig själv och gör bara så att man inte bryr sig om resten av texten heller. Underligt.
Har du någonsin hört en avart erkänna något? Mer regel än undantag hur kriminella element nekar till allt. Felet med Måns är att han försöker se ut som en från orten med ringar, halskedjor och allt som hör till. Det bästa Måns kan göra nu är att ta tag i sitt liv och sluta kriga mot Ciara.

Tyvärr blir det nog nerförsbacke istället då han nu är arbetslös och har saftiga notor till advokater och rättegångskostnader. I överklagan ville han att Ciara skulle betala både hans och sina egna rättegångskostnader. Hade just börjat tycka synd om kraken men det var droppen och avskyn återuppstod med full kraft. Det är fel i skallen på Måns och barnen är dom han värnar minst om. Fy f-n!
Senast redigerad av ziggarillen 2025-05-15 kl. 21:41.
Citera
2025-05-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Har du någonsin hört en avart erkänna något?
Hade just börjat tycka synd om kraken men det var droppen och avskyn återuppstod.
Om det är Måns du syftar på som en avart, så har han redan erkännt.
Men du kanske syftar på den som skrev inlägget jag svarade på? Alltså den personen som kom med bevisligen lögnaktiga påståenden? I sådana fall är det, marginellt, mer begripligt.
Citera
2025-05-15, 21:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrytaIs
Men rimligen kommer hon få enskild vårdnad?! Eller räcker det i England att endast en vårdnadshavare skriver på för saker gällande barnen?
Tror inte att domstolen i England har så mycket till övers för världsartisten utan snarare funderar över vad han är för filur. Knarkare och barn är en dålig kombination som kommer att beaktas i England. Sen att han knuffat en brittiskt medborgare och varit notoriskt otrogen gör inte saken bättre. Har sällan sett någon falla så fort och djupt på eget grepp som Mumset.
Citera
2025-05-15, 21:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Om det är Måns du syftar på som en avart, så har han redan erkännt.
Men du kanske syftar på den som skrev inlägget jag svarade på? Alltså den personen som kom med bevisligen lögnaktiga påståenden? I sådana fall är det, marginellt, mer begripligt.
Nej. Det är Måns som är avarten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in