2025-05-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Före inlägget igår hade han stängt av alla andra bilders kommentarsfält men det här fick vara öppet så länge de kåta damerna i stugorna skrev att de älskade honom. Så fort det började komma frågor om han inte kunde tänkt på barnen innan han började knarka så stängdes det av.
Nej. Kommentarer av det slaget har funnits gott om tidigare. Det var när Hovrätten avslog prövningstillståndet som han stängde av.
Citera
2025-05-15, 18:42
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det kanske inte har framgått men det är nog just till barnens bästa som han försöker se.

Du verkar inte kunna ta in att en enig tr och nu också hovrätt som har i uppgift att se till barnens bästa bedömt att barnens hemvist är England

Nu är barnen äntligen hemma och C kan börja läka ordentligt
Citera
2025-05-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Tro inget annat än att polisen också är less på MZ. Det skulle inte förvåna mig om de stod i startgroparna idag när hovrättens beslut om prövningstillstånd kom.
Det är inte polisens uppgift att bli less på medborgare som utnyttjar sin fulla lagliga rätt.
Citera
2025-05-15, 18:47
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Det är inte polisens uppgift att bli less på medborgare som utnyttjar sin fulla lagliga rätt.

Säljer Måns gården redan i sommar eller väntar han till nästa vår?
Citera
Citat:
Nej. Kommentarer av det slaget har funnits gott om tidigare. Det var när Hovrätten avslog prövningstillståndet som han stängde av.

Det fanns verkligen inte gott om dom. Jag har suttit som fastnaglad i hans kommentarsfält i brist på annat att göra, uppdaterat och tittat på antalet kommentarer

Det har raderats många kritiska kommentarer och antalet nya som skrevs ökade snabbt efter att Läckberg delade sin bild av vad som egentligen hände när han invaderades av ”främlingar som ville göra snaskigt content och visa upp sin makt”
Citera
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:

Polisen verkar inte ha något speciellt mot Måns. De låter honom komma undan med grejor som andra sätts dit för.
Citera
2025-05-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Säljer Måns gården redan i sommar eller väntar han till nästa vår?
Det beror väl på hur allt går?
Det finns ju tydligen ytterligare ett överklagande att vänta. Och skilsmässa. Och vårdnadstvist.
Låt oss dessutom leka med tanken att han är den narcissist och psykopat ni anklagat honom för att vara - ger han verkligen upp redan isf?
Det finns ju numera, åtminstone, två personer att stämma för förtal.
Citera
2025-05-15, 19:01
Medlem
Vad ska jag söka på i tråden för att se utslaget från tingsrätten?
Citera
2025-05-15, 19:08
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Vad ska jag söka på i tråden för att se utslaget från tingsrätten?

Tingsrätten:

https://gofile.io/d/6HT5ee

Hovrätten:

https://gofile.io/d/u0wRWt
Citera
2025-05-15, 19:16
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Det beror väl på hur allt går?
Det finns ju tydligen ytterligare ett överklagande att vänta. Och skilsmässa. Och vårdnadstvist.
Låt oss dessutom leka med tanken att han är den narcissist och psykopat ni anklagat honom för att vara - ger han verkligen upp redan isf?
Det finns ju numera, åtminstone, två personer att stämma för förtal.

Jag tänkte mest att gården var väl tänkt för barnens uppväxt. Hoppas allt blir så bra som möjligt för barnens bästa. De kommer att behöva båda föräldrar i bra skick. Och att föräldrarna kan samarbeta för barnens bästa.
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-05-15 kl. 19:21.
Citera
2025-05-15, 19:20
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Tingsrätten:

https://gofile.io/d/6HT5ee

Hovrätten:

https://gofile.io/d/u0wRWt

Är det en rimlig gissning att det finns ett inte ringa antal sådana här fall, och att tr och hr har god vana när det fall som det här?

Jag skulle ju tro det.
Citera
2025-05-15, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Jag tänkte mest att gården var väl tänkt för barnens uppväxt. Hoppas allt blir så bra som möjligt för barnens bästa. De kommer att behöva båda föräldrar i bra skick.
Ja, det hade väl varit det bästa.
Men så är det ju med största sannolikhet tyvärr inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in