2025-01-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Vågar inte heller. Interagerar med henne i dm och kommentarer ibland men stryker henne medhårs hela tiden får att försöka ge oss lite svar, samtidigt som jag går in här och skriver vad jag verkligen tycker haha

Nån som vågar fråga varför Keboff inte vill synas i video?

Hahahha är precis likadan 🤣
Citera
2025-01-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag börjar mer och mer misstänka att hon kan vara bipolär eller ha någon annan psykisk diagnos. Beteendet att testa ständigt och vara besatt av en graviditet på det där sättet är inte normtypiskt.

Något har hon och bipolär känns som ett rimligt svar med tanke på hur hon beter sig nu med sitt mani med syskonförsök, alla tester och hennes impulsiva shopping.
Citera
2025-01-16, 22:58
Medlem
Hon har ökat med nästan 90 följare bara idag.
Citera
2025-01-16, 23:01
Medlem
"It's like a car crash, you can't look away"

Förslag på ny bio till HTs insta 🙃
Citera
2025-01-16, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hur ser man det?
Citera
2025-01-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Hon har nått tillbaka till testnarkomanerna, dvs de som älskar spänningen när någon tar ett gravtest. Lika spännande som att se någon skrapa en trisslott.

Att Hanna sen är tröttare än döden, det kommer de märka förr eller senare.
Citera
2025-01-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Vågar inte heller. Interagerar med henne i dm och kommentarer ibland men stryker henne medhårs hela tiden får att försöka ge oss lite svar, samtidigt som jag går in här och skriver vad jag verkligen tycker haha

Nån som vågar fråga varför Keboff inte vill synas i video?

Men här måste jag faktiskt fråga. Hur kan du vara sån dubbelmoral? Konflikträdd eller? Stryka och hålla med henne på IG och sen yttra sig om annat på flashback.
Stå för dina åsikter och nu blev jag H försvarsadvokat men det handlar om att ge falsk bemötande till någon som egentligen säger något annat.
Hade jag uttryckt mig till H med kommentarer hade jag fått blocken för hon är sämst som influenser.
Citera
2025-01-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Hahahha är precis likadan 🤣

Och vad är det för fel på dig också?
Konflikträdd eller?
Stå för dina åsikter och nu blev jag H försvarsadvokat men det handlar om att ge falsk bemötande till någon som egentligen säger något annat. Det är bokstavligt talat vidrigt.
Citera
2025-01-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jodå, hon har testat lika mycket innan hon fick L. Varje månad och extra mycket efter varje insättning vid IVF vilket är några gånger! 🙄
Jag har följt henne sedan Vart fan är storken?

Det är ju därför hon har den ”tokiga” muggen med texten pisseköppen. Hon har fastnat i ett maniskt beteende av att testa. Tänk om hon la lite av den energin på att göra i ordning hemma efter flytten och hon kunde till och med filmat det och kallat det typ ”fixa och plocka med mig”. Men de kräver ju en ansträngning. Enklare att bara sätta upp kameran i badrummet och testa…
Citera
2025-01-16, 23:19
Medlem
Hanna skriver att hon vill sätta in ägget i augusti om hon inte har blivit gravid. Undra om det är för att hon ska slippa vara gravid under sommaren? 😆
Citera
2025-01-16, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hanna skriver att hon vill sätta in ägget i augusti om hon inte har blivit gravid. Undra om det är för att hon ska slippa vara gravid under sommaren? 😆

Så märkligt att kommentera det med tanke på de har kämpat i 7 år som hon har sagt 500 gånger.
Citera
2025-01-16, 23:41
Medlem
Kan ni som följer henne bara avfölja henne om ni inte stöttar henne.
Man kan kika på hennes stories och inlägg för att ha komedi i vardagen men varför försöka stötta och supporta då ni tycker annat här på flashback.
Låt hon inte få 900k i årsinkomst för att hon lever på att testa sig själv. Tragiska människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in