2025-01-16, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Kan ni som följer henne bara avfölja henne om ni inte stöttar henne.
Man kan kika på hennes stories och inlägg för att ha komedi i vardagen men varför försöka stötta och supporta då ni tycker annat här på flashback.
Låt hon inte få 900k i årsinkomst för att hon lever på att testa sig själv. Tragiska människa.

Tror det blir en marginell skillnad då många av hennes följare är köpta eller helt enkelt bara inte bryr sig/använder IG speciellt ofta.
Hanna har ju en hel del följare som bara pratar kinesiska tex..

Det finns ju också en trend bland influenser som har en fb tråd att försöka skaka av sig oss som skriver här, så de tar helt enkelt bort konton som inte är aktiva dvs spökföljare. Så då kan man behöva slänga ett handhjärta då och då för att slippa bli blockad.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-16 kl. 23:58.
Citera
2025-01-17, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Nu skrev Hanna att kebaben är med vid testerna men att han inte vill vara med på film. Hade varit roligt om någon vågade fråga vad orsaken är men jag vågar inte😂

Kul att stå och bli ignorerad vid sidan av för att man inte vill bli filmad... Får han ens se resultatet själv eller behöver han titta på hennes content i efterhand? Så som hon står och snurrar och håller på verkar det ju inte vara gemensamt tittande på testet i alla fall.
Citera
2025-01-17, 06:52
Medlem
Citat:
Kan ni som följer henne bara avfölja henne om ni inte stöttar henne.
Man kan kika på hennes stories och inlägg för att ha komedi i vardagen men varför försöka stötta och supporta då ni tycker annat här på flashback.
Låt hon inte få 900k i årsinkomst för att hon lever på att testa sig själv. Tragiska människa.
Jag följer henne inte men går in och kollar på hennes profil😊kommenterar aldrig
Citera
2025-01-17, 07:01
Medlem
Citat:
Hanna skriver att hon vill sätta in ägget i augusti om hon inte har blivit gravid. Undra om det är för att hon ska slippa vara gravid under sommaren? 😆

Blir så provocerad av de där. Då kan inte längtan vara så jävla jobbig om hon kan bestämma sig för att sätta in de om ish 8mån..

Något som provocerar mig än mer är att hon skrev ”om ekonomin tillåter” , sluta handla allt ditt skärp på rusta/dollar/gekås så spar du ju flera tusen i veckan!! 🤦🏼‍♀️
Citera
2025-01-17, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Blir så provocerad av de där. Då kan inte längtan vara så jävla jobbig om hon kan bestämma sig för att sätta in de om ish 8mån..

Något som provocerar mig än mer är att hon skrev ”om ekonomin tillåter” , sluta handla allt ditt skärp på rusta/dollar/gekås så spar du ju flera tusen i veckan!! 🤦🏼‍♀️

Men har det inte varit väldigt lite samarbeten på sistone? Undrar om det börjar ta slut på jobb. Mest en massa reklamlänkar tycker jag.
Citera
2025-01-17, 07:22
Medlem
Citat:
Det kanske var så, minns inte

Så att använda ägglossningstest är att göra IVF? Eller va? 🤣 Jag använde såna också och blev gravid naturligt.
Citera
2025-01-17, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men har det inte varit väldigt lite samarbeten på sistone? Undrar om det börjar ta slut på jobb. Mest en massa reklamlänkar tycker jag.

Jag reflekterade över samma sak. Det har väl varit några enstaka samarbeten på story men knappt något som får bli ordentliga inlägg.

Tänk om hon kunde tipsa om bra och snygga saker med sina reklamlänkar…
Citera
2025-01-17, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Jag reflekterade över samma sak. Det har väl varit några enstaka samarbeten på story men knappt något som får bli ordentliga inlägg.

Tänk om hon kunde tipsa om bra och snygga saker med sina reklamlänkar…

Ja hon har ju lite säregen stil.. man blir inte jättesugen på att klä sig som varken prostituerad eller gammal tant. Lite tips på åldersadekvata leksaker hade varit en idé.
Citera
2025-01-17, 08:20
Medlem
Undrar verkligen om de är nöjda med att ha köpt radhus i Smålandsstenar.... Hanna förklarade ju då att det var för att Kevin inte fick jobb i Malmö + att de snart skulle få ett till barn så det skulle få fokus.

Lite förhastat att ta för givet i typ vecka 9 att det skulle gå vägen...

Nu har de vart i Malmö nästan varje helg, även efter inflytt i "drömbostaden"....
Citera
2025-01-17, 08:47
Medlem
Citat:
Något har hon och bipolär känns som ett rimligt svar med tanke på hur hon beter sig nu med sitt mani med syskonförsök, alla tester och hennes impulsiva shopping.

Nja, du borde nog läsa på lite om bipoläritet innan du uttalar dig. Shoppingberoende absolut, men det är inte ”mani”.
Tror snarare att det handlar om npf.
Citera
2025-01-17, 08:50
Medlem
Nu blir det Malmö till helgen igen. Farmor får aldrig en ledig helg. Hoppas att farmor uppskattar det och inte är rädd för att säga nej om hon har annat för sig
Citera
2025-01-17, 09:01
Medlem
Och Lars är lika glad som vanligt på bilden…. Märkligt att aldrig kunna hitta en enda bild där barnet visar någon form av känsla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in