2024-12-17, 19:51
Medlem
Såg en dvärg gå ut från hennes lägenhet. Dock var han känd tror jag. Kan vara dvärgen från Jackass eller Game of Thrones! Kanske har vi ett förhållande på G!
Citera
2024-12-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Såg en dvärg gå ut från hennes lägenhet. Dock var han känd tror jag. Kan vara dvärgen från Jackass eller Game of Thrones! Kanske har vi ett förhållande på G!

Kanske var P du såg 😂😂
Citera
2024-12-18, 01:55
Medlem
Nu har ju prematuren fått klartecken att hon är sååå frisk och fin så fan ta om de inte behöver börja att ta ut riktig FP.

Men..
Jag tror, en ren killgissning nu, att barnet har viss typ av särskilda behov som Pannan inte gärna stoltserar med då alla tyckte det var ren galenskap att skaffa en till unge då Pannan visste att hon kommer riskera ungens liv och hälsa genom att föda för tidigt.

Pannan älskar ju iof sjukdomar, skador och död (bra content och ger Pannan uppmärksamhet) men senaste prematuren (vill inte säga namn) kanske fick allt för irreparabla skador efter sin allt för tidiga förlossning.

Ungen är jättesöt yada yada men verkar inte hänga med som andra (trots korrigerad ålder). Maten verkar gå ner och rent fysiskt så är ungen snarare för tung än för tunn men det krävs garanterat många omtagningar för att få barnet att ens se minsta "med" ut.

Jaja, det där vet bara Pannan och hennes närmaste och de kommer aldrig erkänna att hela den här grejen med att klämma ur sig en till var en värdelös ide redan från start.

Kudos till Joakim som ändå valt att kastrera sig efter denna fadäs. Det enda vettiga beslut han har tagit de senaste åren.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-12-18 kl. 02:01.
Citera
2024-12-18, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
10 000 kronors frågan. Nej såklart han inte kommer fira jul med sin förstfödda bortglömda son. Mamman till sonen är alldeles för snygg jämfört med Pannan så någon kontakt där mellan accepteras inte av hemmet fuhrer..

Han har väl inte ens träffat lillasyster?
Citera
2024-12-18, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Inte för att jag tror att hon ens vill ta i J med tång. Men visst vore det karma om J skulle gå tillbaka till henne och Lilla T. Lämna P ensam med L och E utan något som helst umgänge eller betala för något ur egen ficka. Nu tror jag att J är väldigt bekväm i det lyxiga luftslottet med att varken behöva ta ansvar för det son varit eller det som är utanför luftslottet. Om det är någon som lämnar är det P som ständigt är rastlös. Hon är dessutom beroende av att vara gravid och ha bebis med den efterföljande föräldraledighet och de samarbeten man får med en gravidmage eller gullig bebis. Den dörren är nu stängd med J. P är väl fertil minst 10år till om inte mer.

Karma? Vad menar du p gjort för att förtjäna att bli ensamstående? Hon har ju inte övergivit sina barn. Karma vore väl ändå om j blev själv
Citera
2024-12-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Karma? Vad menar du p gjort för att förtjäna att bli ensamstående? Hon har ju inte övergivit sina barn. Karma vore väl ändå om j blev själv

Du har rätt. Karma är inte rätt ord. Jag menar att hon väljer att få två barn med en som så lättvindigt har övergivit sitt första barn. Som inte har råd att försörja det ens med att betala underhåll. Det hade jag aldrig vågat. Det är ett så vidrigt beteende så jag hade inte velat vara tillsammans med en sådan människa.
Citera
2024-12-18, 11:30
Medlem
Å ena sidan påstår hon sig inte vilja utelämna sitt barn och å andra sidan så är det exakt det hon gör. Man behöver inte nämna exakt allt och verkligen inte när det gäller barnen.

Men att värna om barnens integritet är inte direkt hennes grej!

Man kanske ska spara den storyn tills den dagen kommer då hon blånekar att hon nånsin har nämnt något om diagnoser hos sina barn.

Hon påstod ju vid nåt tillfälle att, tror att det var äldsta dottern som hade adhd, men det blånekar hon ju idag.
Citera
2024-12-18, 13:30
Medlem
Lingonpinglans avatar
Just det, angående senaste storyn, hur gick det med hennes träning?
Hon som squattade för glatta livet nu var det länge sen.
Men hon har ju iofs börjat virka och hon kan ju sällan fokusera särskilt länge på sina hobbys och inte heller ha fler samtidigt.
Citera
2024-12-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Just det, angående senaste storyn, hur gick det med hennes träning?
Hon som squattade för glatta livet nu var det länge sen.
Men hon har ju iofs börjat virka och hon kan ju sällan fokusera särskilt länge på sina hobbys och inte heller ha fler samtidigt.

Nu har P varit och läst här i tråden igen.. 😂😂
Citera
2024-12-18, 23:19
Medlem
Jahapp, med tanke på diagnoser som jag skrev om igår så är Loui näst ut på tur att få sitt liv utfläkt framför 70 000 följare.

Alla ska minsann få veta att han är snäll men efterbliven (för det är vad Pannan skriver när man kokar ner det).
Det där behöver inte allt och alla veta om.

För övrigt så hoppas jag att prematuren sov där på golvet när Loui klättrade runt på henne, hur man nu kan tycka det är rätt läge för att dra fram kameran.

Nej, jag tycker inte det är okej av Pannan att exploatera sina barn på detta sätt. Särskilt inte då hon vet hur många som läser och diskuterar hennes familj.
Citera
2024-12-18, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Å ena sidan påstår hon sig inte vilja utelämna sitt barn och å andra sidan så är det exakt det hon gör. Man behöver inte nämna exakt allt och verkligen inte när det gäller barnen.

Men att värna om barnens integritet är inte direkt hennes grej!

Man kanske ska spara den storyn tills den dagen kommer då hon blånekar att hon nånsin har nämnt något om diagnoser hos sina barn.

Hon påstod ju vid nåt tillfälle att, tror att det var äldsta dottern som hade adhd, men det blånekar hon ju idag.
nu ska vi se... att utelämna är att hålla någon utanför. Att inte nämna, att "glömma".
Att utelämna någon ur ett testamente betyder att personen inte finns omnämnd och int ärver ett öre.
Det är exakt det hon borde göra - utelämna dessa barn från sitt liv på sociala media.
https://svenska.se/so/?id=190331

Du blandar ihop utelämna med utlämna...
https://svenska.se/so/?id=190578

Nej - det är fan ingen petites att inte kunna hålla isär dessa ord.
Citera
2024-12-19, 02:05
Medlem
Detta med att nämna barns diagnoser öppet har jag alltid varit emot. Min ena har flertalet som få känner till, jag skulle gärna skriva öppet om det för att sprida kunskap, och sen enbart skryt för vilken kämpe hn är som studerar på en av Sveriges tuffaste utb. Men det skulle aldrig falla mig in utan ett godkännande. Det visade sig att mitt (nu vuxna) barn ej ville att andra ska veta.

Känner flera som dagligen skriver om sina barns diagnoser och svårigheter. Vanliga som ovanliga. Tycker ej man ska ta sig den friheten.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-12-19 kl. 02:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in