2024-12-15, 10:00
Medlem
Angående hennes återkommande drömmar så kan jag som hobbydrömtydare säga att hon är livrädd för kf och för att bli avslöjad och blottad.
Citera
2024-12-15, 10:29
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Angående hennes återkommande drömmar så kan jag som hobbydrömtydare säga att hon är livrädd för kf och för att bli avslöjad och blottad.
Ja men exakt, hon känner sig stressad och jagad vilket inte är så konstigt med tanke på hur hon lever.
Citera
2024-12-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600

Att känna sig jagad i livet kan bero på många olika faktorer. Jag tror inte att KF aktivt jagar dessa personer, särskilt med tanke på att de har haft utmätningsförsök. Att bli blottad? Menar du att hon inte långt innan den här tråden delade med sig av sin personliga konkurs på sociala medier? Kära nån... det ni skriver om här har hon redan pratat öppet om långt innan er. Enda som tillkommit är hur stor skulden var. Så vilken nyhet och rädsla för att bli blottad menar du på?
Citera
2024-12-15, 12:53
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Att känna sig jagad i livet kan bero på många olika faktorer. Jag tror inte att KF aktivt jagar dessa personer, särskilt med tanke på att de har haft utmätningsförsök. Att bli blottad? Menar du att hon inte långt innan den här tråden delade med sig av sin personliga konkurs på sociala medier? Kära nån... det ni skriver om här har hon redan pratat öppet om långt innan er. Enda som tillkommit är hur stor skulden var. Så vilken nyhet och rädsla för att bli blottad menar du på?
Nu var det ju drömtydning som efterfrågades, och den typen av drömmar som P har tyder på en inre stress som kan förklaras med att hon lever stressigt.
Inget varaktigt boende med så många barn måste vara en mardröm bara det.
Citera
2024-12-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss

Jag tror att merparten av hennes följare inte är medvetna om det luftslott hon lever i. För inget av det hon lägger upp signalerar något av den verklighet hon faktiskt är i.

Vad jag inte förstår är ju att hon är ju driftig.
Det är inte en omöjlighet att bli skuldfri om man bara anstränger sig. Jobbar hårt ett par år heltid med ett riktigt jobb, har samarbeten på fritiden och lever snålt. Istället väljer man att skaffa fler barn. Hon är ung. De hade kunnat haft att få barn som en morot när deras situation var mer stabil.
Citera
2024-12-15, 21:29
Medlem
Okej då fick vi rätt i en sak. Pannan är inte färdig med barnalstrandet men Jocke Lilltask är nyligen snöpt så där blir det inga fler barn.
Kul för honom att läsa detta precis efter sin kastration 😂
Citera
2024-12-15, 22:45
Medlem
Kommer Joakim skita i sin förstfödda denna jul tro? Kommer dom fira jul med Joakims familj eller har han övergett dom också till förmån för Patricias?
Citera
2024-12-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Kommer Joakim skita i sin förstfödda denna jul tro? Kommer dom fira jul med Joakims familj eller har han övergett dom också till förmån för Patricias?

10 000 kronors frågan. Nej såklart han inte kommer fira jul med sin förstfödda bortglömda son. Mamman till sonen är alldeles för snygg jämfört med Pannan så någon kontakt där mellan accepteras inte av hemmet fuhrer..
Citera
2024-12-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
10 000 kronors frågan. Nej såklart han inte kommer fira jul med sin förstfödda bortglömda son. Mamman till sonen är alldeles för snygg jämfört med Pannan så någon kontakt där mellan accepteras inte av hemmet fuhrer..

Inte för att jag tror att hon ens vill ta i J med tång. Men visst vore det karma om J skulle gå tillbaka till henne och Lilla T. Lämna P ensam med L och E utan något som helst umgänge eller betala för något ur egen ficka. Nu tror jag att J är väldigt bekväm i det lyxiga luftslottet med att varken behöva ta ansvar för det son varit eller det som är utanför luftslottet. Om det är någon som lämnar är det P som ständigt är rastlös. Hon är dessutom beroende av att vara gravid och ha bebis med den efterföljande föräldraledighet och de samarbeten man får med en gravidmage eller gullig bebis. Den dörren är nu stängd med J. P är väl fertil minst 10år till om inte mer.
Citera
2024-12-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Inte för att jag tror att hon ens vill ta i J med tång. Men visst vore det karma om J skulle gå tillbaka till henne och Lilla T. Lämna P ensam med L och E utan något som helst umgänge eller betala för något ur egen ficka. Nu tror jag att J är väldigt bekväm i det lyxiga luftslottet med att varken behöva ta ansvar för det son varit eller det som är utanför luftslottet. Om det är någon som lämnar är det P som ständigt är rastlös. Hon är dessutom beroende av att vara gravid och ha bebis med den efterföljande föräldraledighet och de samarbeten man får med en gravidmage eller gullig bebis. Den dörren är nu stängd med J. P är väl fertil minst 10år till om inte mer.

Nej han är kort, ganska ful och ger ett meningslöst intryck. Dessutom har han en barnröst och ter sig inte speciellt manlig vad han än tar sig till. En riktig slapptask som går dit visslan tjuter.

Pannan kommer garanterat ledsna på denna fjant och hitta nån ny hingst som vill göra henne på smällen.
Citera
2024-12-17, 07:48
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej han är kort, ganska ful och ger ett meningslöst intryck. Dessutom har han en barnröst och ter sig inte speciellt manlig vad han än tar sig till. En riktig slapptask som går dit visslan tjuter.

Pannan kommer garanterat ledsna på denna fjant och hitta nån ny hingst som vill göra henne på smällen.
Haha.
Dessutom så skrev hon faktiskt att ”hon aldrig blev färdig med barn men att dom var klara.
Dom som i hon och slapptasken då eftersom han är snöpt.
Själv har hon nog planer på en ny babydaddy så fort hon tröttnat på J.
Citera
2024-12-17, 09:30
Medlem
Lingonpinglans avatar
Vad är det med hennes störda selfie-bild varje gång hon ska till Akademiska? Blundar med nåt fånigt flin, hon ser ut som en retard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in