2024-06-24, 09:50
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FortuneTeller
Om du har tur kanske det tar bort lite av din AT, men du kommer absolut inte f ett rus. Du behver kka 1-2 askar fr att knna ngot.
Jag tycker att det hjlper bra mot AT fr jag sga. Jag har tagit 16 mg sammanlagt under ett dygn. Dremot s kan jag inte frst hur man kan knarka p det. Jag r frstoppad och bara tanken p att smlla i mig mngderna folk pratar om hr fr att bli hg hr gr mig illamende.

Jag kan rekommendera folk att prova fr AT. Man blir stabil av den p ngot stt. Och framfrallt s hjlper den mot myrkrypningar p natten.
Citera
2024-07-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Kan man anvnda Lop mot Kratom abstinens??

Ja det tar bort 90% av symptomen fr mig. r mitt i det i skrivande stund
Citera
2024-07-17, 16:49
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen652

Hur mycket kkar ni?

jag frsker just nu fr fjrde gngen i r trappa ner mig i dos p protonitazene fr att snka tolerans. Nr jag gr fr lgt i dos och absen brjade komma kpte jag 4 pack med 16 tabletter. kkade hlften och hnde inte ett skit?
Citera
2024-07-17, 16:50
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag tycker att det hjlper bra mot AT fr jag sga. Jag har tagit 16 mg sammanlagt under ett dygn. Dremot s kan jag inte frst hur man kan knarka p det. Jag r frstoppad och bara tanken p att smlla i mig mngderna folk pratar om hr fr att bli hg hr gr mig illamende.

Jag kan rekommendera folk att prova fr AT. Man blir stabil av den p ngot stt. Och framfrallt s hjlper den mot myrkrypningar p natten.

2 paket movikol om dagen. kompis.
Citera
2024-07-18, 12:05
Medlem
Mindecembers avatar
slutade p 64st dimor igr. Ingen minskning av abs.
Citera
2024-10-07, 12:42
Medlem
Vill varna starkt fr att verdosera Looperamid/Dimor.
Fick veta att en i bekantskapskretsen blev beroende av dem nr hwn skulle tna av frn Oxy.

Han hade troligtvist lst hrinne att man skulle ta hstdoser fr att slippa AT'n.

Han brjade med att dra i sig 4 paket nr han var som sjukast och knde att hsn mdde ju bra p dessa. Som hans fru sa: Det visste vi inte att de var farliga d de sljs utan recept. Hans fru trodde bara att han tog dessa 4 paket men det visade dig att han mdde s bra s till slut var han uppe i 10-12 paket om dagen och till slut s sade keoppen ifrn.

Han trillade ihop p vg ut till bilen och en granne gjorde HLR p honom tills ambulansen kom.

Hans fru talade om fr ambulanspersonalen att han tog looperamid fr ett tag sedan men sen vet jag inte om han tagit ngra fler.

Abulanspersonalen lyckades iallafall f liv i honom s han vaknade till och sa 10 paket dimor till dem.

Han har numer stora problem med hjrtat och lkarna vet inte ens om han kommer repa sig.

S en jvla varning hr!!!! T bara typ 1 karta frsta 2 dagarna och sen trappa ut dem fort fr lkarna hade sagt till hans fru att det r flera stycken som har dtt i hjrtstopp just p grund av dessa.
Citera
2024-11-03, 12:56
Medlem
Citat:

Hur gick det fr dig? Jag vill lgga av med mitt Kratom.
Citera
2024-11-16, 18:32
Medlem
Citat:

Nyfiken p hur mycket kratom du gick p samt hur mycket och lnge du tog Dimor?

Kan man prova att ta Dimor samtidigt som kratomet fr att kolla om man knner av dimoren
Citera
2024-11-17, 13:39
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Nyfiken p hur mycket kratom du gick p samt hur mycket och lnge du tog Dimor?

Kan man prova att ta Dimor samtidigt som kratomet fr att kolla om man knner av dimoren

Du knner inte av dimoren, det tar bort det vrsta av AT.
Har provat blanda.

Fr mig har det varit olika, nn gng har det rckt med 4-5st dimor, denna runda s fick jag trycka en karta igr 8-10st och hlften idag.

Har dock bara tagit en 5-6g 2 gnger om dagen i nn vecka. S nu pause, jag r en av dom som fr lngdragen at av kratom i veckor/mnader om jag gr p den en lngre tid (mnadsvis)
S nu blir det nn vecka max.
Citera
2024-11-17, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Du knner inte av dimoren, det tar bort det vrsta av AT.
Har provat blanda.

Fr mig har det varit olika, nn gng har det rckt med 4-5st dimor, denna runda s fick jag trycka en karta igr 8-10st och hlften idag.

Har dock bara tagit en 5-6g 2 gnger om dagen i nn vecka. S nu pause, jag r en av dom som fr lngdragen at av kratom i veckor/mnader om jag gr p den en lngre tid (mnadsvis)
S nu blir det nn vecka max.

Ja jag har ju problem kkar ungefr 2kg I mnaden, inga moralpredikan jag vet att jag har gjort bort mig.
Citera
2024-11-17, 13:54
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Ja jag har ju problem kkar ungefr 2kg I mnaden, inga moralpredikan jag vet att jag har gjort bort mig.

Trappa ner r mitt tips, fungerade fr mig nr jag gick p hgre doser lngre tid. Sen avslutar du med att ta dimor i nn vecka eller tv
Citera
2024-11-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Trappa ner r mitt tips, fungerade fr mig nr jag gick p hgre doser lngre tid. Sen avslutar du med att ta dimor i nn vecka eller tv

Hur mycket dimor ska man ta och nr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in