2024-01-09, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det hjlper framfrallt diarren vid avtndning och kan ltta lite, det som funkar bst vi opioid-AT r muskelavslappnande som cannabis, diazepam och klonazepam. Men visst om du vill skada dig sjlv serist med lkemedel, slng i dig 2 kartor och du fr ett milt och trkigt opioid-rus som slr p sakta, knappt mrks men kostar dig frstoppning i flera dagar och alla mjliga skador p din kropp jag inte ens knner till men du kan skert d inte vet jag.

Varning fr cannabis vid opi avtndning - extremt ltt att f panikngest om man har den lggningen, och psykoser etc...
Citera
2024-01-09, 23:15
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilatus70
Tnkte lindra atn efter oxy 80m*10 p 4 veckor. Men jklar vilken kick, 100 tbl a 2mg. Hg i 16 timmar, utan att komma ned och bli smnig.. Spelade spel i 12 timmar. Motsvarar 80mg oxy utan att bli moffad. Piggare och mr som en prins. Men inte motivet. Nu blir atn bara uppskjuten, men nu vet jag det iaf. Och mera blir det inte. Vet iofs inte vad som r farligast- ta 80-120 mg oxy eller 80-200 mg lor9?
Vem fan sa t dig att ta 100 iktos om jag frstod dig rtt? Vet inte hur ATn blev uppskjuten om du inte tog mer opiater men ja om du verkligen tog 100 ikto eller nra s har du kanske ngot av en benzo at p g nu.
Citera
2024-01-09, 23:16
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilatus70
Varning fr cannabis vid opi avtndning - extremt ltt att f panikngest om man har den lggningen, och psykoser etc...
Jo det r frutsatt att man r van och r ven ofta tillsammans med benzo anyway.
Citera
2024-01-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Vem fan sa t dig att ta 100 iktos om jag frstod dig rtt? Vet inte hur ATn blev uppskjuten om du inte tog mer opiater men ja om du verkligen tog 100 ikto eller nra s har du kanske ngot av en benzo at p g nu.

Iktos?
Jag pratar loperamid. Inte benzo.
Citera
2024-03-15, 11:46
Medlem
Hellu!

Tnkte bara frga jag tog senaste 6st fr 43h sen och innan det s var det 50h paus och tog d 22st 2mg. Sklart hade lite problem med lyrica/alprazolam men nu ngest frsvunnit efter 1-4 dar s knde man skillnad. Men undrar kan man ta lite tramadol som t.ex 50mg,100mg fr hjlpa?<-Frgan-
Eller var de kanske lite dumt nu? Fr ingen panik och ngest iaf lngre som de 4 frsta dagarna var s jobbigt^^

Fr tnker om det jobbiaste r fysiska appsen och lite jobbigt med klibbga hnder o svettiga ftter/armhllor men det rinner inte utan bara blir "fuktigt" nu s lyckades hlla mig borta frn lyrica o alprazolam med sm doser.

Tog nu ida 150mg tram fyllde p med 50gm, jobbade kort paus idag men knde de va lite mer verdrivet fysiskt och kunde tvinga mig psykiskt att bja mig ner och plocka upp saker, lyfta tunga saker och snt BS. Men blev inte hg nu tror jag p tramen men knns som ryggen blev bttre och lite minre oro/rastls men sklart trkigt fortfarande typ hela tiden ahah

Sklart har en annan trd jag gjorde och fick hjlp som verkligen hjlpte att hlla ut de 4 frsta dagarna och ven jobba utan att ta ngot eller rka innan jobbet utan de blir som belning efter ja jobbet. Blandat lite lyrica,alprazolam,oxy,tram och loperamid men tog ocks Eva som trodde skulle hjlpa nr jag brjade frra helgen men SM doser s det inte verkligen fr mig m "bra". S kan sova lite mer o fungera men knns s mycket mer outhrdligare nu. Frutom d och d med jefla "halisar".. frsker d sakta ndra tempratuer eller ngot fr se o om de hjlper eller bara "knns" bttre. Inte alltid s enkelt men men^^

MvH V

Edit : Lyrica "rvgift" har jag tagit sist ca 100mg fr 4 dar sen s det tnker jag inte ta alls lngre. Done^^
Och hashet jag rker r fint pollen s sklart brnner mig inte med stora dsoer men 0.2 hr o dr hjlper fint utan att jag "kraschar" sen fr blev "hg". Men det har tagit lngst s den kan jag va frsiktig med medans pillsserna frsvinner knner mig s glad att jag ven glmde bort de var fcking 4 dar sen Lyrica^^
Senast redigerad av Vengelz 2024-03-15 kl. 11:54.
Citera
2024-03-15, 11:49
Medlem
2rs2pures avatar
Kan man boosta citodon med loperamid?
Tnkte om man tar citodon och s lite loperamid p det att de skulle frlnga knslan?
Kodein sitter i s kortvarigt och gr ej att fylla p medans loperamid r vldigt lngvarigt.
Citera
2024-03-15, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Kan man boosta citodon med loperamid?
Tnkte om man tar citodon och s lite loperamid p det att de skulle frlnga knslan?
Kodein sitter i s kortvarigt och gr ej att fylla p medans loperamid r vldigt lngvarigt.

tror inte p det alls igentligen kanske lite men loperamid r enligt mig bst fr att lindra avtndningar och ger inget direkt rus men andra biverkningar som du skert inte vill ha men om du tar citodon, var frsiktig det e mycke paracetamol sist jag tog det gjorde jag alltid sn dr cold water extraction eller va de heter fr att tvtta bort s mycke paracetamol som mjligt som kan va farligt fr levern ganska snabbt. ska du bosta tror jag i s fall mer p typ grape fruit juice?
Citera
2024-03-20, 10:29
Medlem
Nu har jag varit utan Oxy sedan i fredags! Bara tagit 3-4 Dimor morgon och kvll. I gr morse (tisdag) kl 0400 tog jag mina sista Dimor och jag mr toppen.
Enda At,n jag knt av r kalla fingrar och nysningar inget mer.Har alltid druckit alkohol under tidigare avtndningwr men inte denna gngen bara Dimor och d endast 3-4 per gng 2 ggr per dag s det fungerar perfekt.

Nu ska jag snart g p Oxyn
Citera
2024-05-17, 12:15
Medlem
Har varit ren frn allt i princip 20 mnader efter lngt blandmissbruk i 6 r, hade ngon grov jvla ngest jag fick igr och som vanligt att bara lida ut det med trning gick inte och fick inte atarax som jag bad lkaren av p recpetfrnying av sjukt...s kpte 1 paket dimor och fick fan ett svagt rus som var rtt mysigt, tog bort all ngest till 100%. S visst funkar det kommer ta det i absoluta ndfall fr kndes giftigt och ckligt p ngot stt.
Senast redigerad av cotiexzz 2024-05-17 kl. 13:11.
Citera
2024-06-12, 21:01
Medlem
SmokeFrees avatar
Kan man anvnda Lop mot Kratom abstinens??
Citera
2024-06-23, 14:19
Medlem
ricardo22s avatar
Ger 10 mg ngon lindring mot en ltt Tramadol at? Ger det ett rus?
Citera
2024-06-23, 16:25
Medlem
FortuneTellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Ger 10 mg ngon lindring mot en ltt Tramadol at? Ger det ett rus?

Om du har tur kanske det tar bort lite av din AT, men du kommer absolut inte f ett rus. Du behver kka 1-2 askar fr att knna ngot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in