Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-14, 19:23
Medlem
Hej knarkare!

Tänkte tvärnodda imorgon.
Min inköpslista följer nedan och sakerna ska förtäras i denna ordning;
1.Grape
2.Baclofen
3.Loperamid
4.Svartpeppar
5.Scweppes
6.Kaffe
Eventuellt Seroquel

Något mer jag ska handla imorn för optimalt noddande?
Detta blir första och sista gången jag tar Loperamid för rus.
pm'a mig om ni vill se live när jag noddar
Jo, och vart säljes det billigast?
Senast redigerad av ImTheSupervizor 2015-04-14 kl. 19:27.
Citera
2015-04-14, 20:19
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheSupervizor
Hej knarkare!

1.Grape
2.Baclofen
3.Loperamid
4.Svartpeppar
5.Scweppes
6.Kaffe
Eventuellt Seroquel

Dimor är billigast. 34-35kr st. 32mg. Hittar du på Apoteket skulle jag tro.
Citera
2015-04-15, 12:21
Medlem
auriels avatar
Citat:
Hej knarkare!

1.Grape
2.Baclofen
3.Loperamid
4.Svartpeppar
5.Scweppes
6.Kaffe
Eventuellt Seroquel

Det där låter jättedumt med tanke på halveringstiden. Ska du nodda i ett halvt dygn eller"?
Sedan undrar jag natuligtvis vad är Baclofen? Vad är det bra för?
Ett tips vid stora intag är att käka massa läckerol eller typ köpa lactulos på apoteket och köra några huttar några ggr dag. Drick mkt vatten. Annars risk för tarmverd eller skitkorv hård som sten och stora som tennisbollar ( sök på fekalom )
Snälla, avråder för noddning eftersom effekt sitter i så länge. Nöj dig med ett lugnt rus.
Upprepa sweppes intaget till flera ggr dag. Du kan även köra detta dagen efter med så stora intag.
Lycka til, men ta det lugnt. Säg till om du överlevt
Citera
2015-04-15, 12:52
Medlem
Nej noddandet var ett skämt då jag underskattade loperamidets styrka eller visste inte vad det var tills för några dar sen , men ska testa lägre dos och försöka boosta så gott det går.

Trodde baclofen var receptfritt
Citera
2015-04-22, 14:29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Hej knarkare!

1.Grape
2.Baclofen
3.Loperamid
4.Svartpeppar
5.Scweppes
6.Kaffe
Eventuellt Seroquel

Biovea säljer loperamid billigt sedan ta inte mer än 50 mg Seroquel för att boosta, i högre doser börjar det påverka andra receptorer än enbart histamin-receptorn.
Senast redigerad av Slingshot 2015-04-22 kl. 14:35.
Citera
2015-05-02, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Ett paket, 16 tabletter, (=32mg) kommer hjälpa framförallt mot rännaskiten men även till viss del mot fysiska och psykiska avtändningssymptom, rekommenderar INTE att ta det mer än en gång, alltså inte flera dagar i följd. När jag tänker efter rekommenderar jag inte detta preparat alls, men håller man sig till låga doser och vid enstaka tillfällen har i varje fall JAG inte märkt några bieffekter, förutom att jag lätt blir illamående när jag äter om jag tryckt i mig detta. Det hjälpte väldigt bra mot min AT, 128mg hjälpte lika bra som 32mg.

Nu tar jag inte opiater öht längre, men jag slutade med hjälp utav detta rävgift

Lycka till!

Tack för det inlägget även om det är gammalt! Du verkar j-t smart. Ska också nu försöka lägga ner mitt opiat-missbruk med denna substans i huvudsak.
Citera
2015-05-03, 14:18
Bannlyst
Kan någon vara snäll och svara på hur länge ruset sitter i? T.ex. vid en ask.

Jag vet inte riktigt vad som är vad av det jag känner, eftersom jag har tagit flera olika preparat. Försöker bota en tidigare opiatAT här.
Citera
2015-05-04, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilog1

Jag vet inte riktigt vad som är vad av det jag känner, eftersom jag har tagit flera olika preparat. Försöker bota en tidigare opiatAT här.

Loperamids rus kan kännas lite febrigt, endel beskriver det som "varmt och smutsigt" jämfört med andra opioider, annars känns det mer eller mindre som andra opioider.

Beroende på dos så kan du ha känningar i ett dygn.
Citera
2015-05-04, 11:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Varar i ett helt dygn.
Citera
2015-05-04, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ponungen
Loperamids rus kan kännas lite febrigt, endel beskriver det som "varmt och smutsigt" jämfört med andra opioider, annars känns det mer eller mindre som andra opioider.

Beroende på dos så kan du ha känningar i ett dygn.

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Varar i ett helt dygn.

Ja, tack för detta. Blir öm i buken av 32mg, men kan gå på toa efter 20-24 timmar. Nu har jag kört 96,32, och 32 nu nyss idag igen. Känner att min tidigare opiatAT blir bättre, men tar tramadol och imovane löpande parallellt också.
Kommer man behöva trappa ner loperamiden i mitt fall tro?
Använder den högst en dag till. Men egentligen är det väl samma opiatberoende? Jag menar förlänger man inte plågandet totalt sett med loperamid?

Någon som vet?
Citera
2015-05-04, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ja, tack för detta. Blir öm i buken av 32mg, men kan gå på toa efter 20-24 timmar. Nu har jag kört 96,32, och 32 nu nyss idag igen. Känner att min tidigare opiatAT blir bättre, men tar tramadol och imovane löpande parallellt också.
Kommer man behöva trappa ner loperamiden i mitt fall tro?
Använder den högst en dag till. Men egentligen är det väl samma opiatberoende? Jag menar förlänger man inte plågandet totalt sett med loperamid?

Någon som vet?

Kastat i mig loperamid kanske 13-14 askar under en vecka drygt. Hade inge större problem att lägga av. Men rekommenderar ingen att använda mer än 3 askar om dagen. Mitt bajs var helt vitt, kunde knappt bajsa på 10 dagar. Fick en buksmärta som höll i sig flera dygn efter jag bajsat, som om något sprack när jag tog i.

Någon frågade vad man känner. Tydlig dåsighet som framträder på opiater, klåda, irritation. Klassiska opiat känslor. Ett minus är just det "varma och smutsiga". Lite som en feber som är nice, sedan tanken på vad man tryckt i sig ger mig lite ångest.
Citera
2015-05-04, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Namne-Tharjag
Är detta okej att ta med på bussresa i Europa? Danmark Tyskland Tjeckien? Haha känns som en dum fråga men jag frågar ändå så jag inte står där med skägget..

en.m.Wikipedia.org>loperamid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in