2020-04-19, 07:58
Medlem
NoPainBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Okej, s man behver trycka i sig en hel del d med andra ord. Hittade tv kartor, s jag fr vl d allihopa p en gng och hoppas p det bsta. Min tolerans r rtt lg nu fr tiden, har tnkt ta dessa ngon gng som jag blir riktigt sugen eller r i behv av dem.

Svrt att sga om du fr ett rus p det. Du fr testa helt enkelt. Grejen med loperamid r att man behver trycka i sig en viss mngd innan man brjar knna ht. Nivn av loperamid i blodet mste bli s pass hgt att det kommer igenom blod hjrnbarrieren. S det lgsta som funkade p mig var 4 paket, men det r skert olika frn person till person. Lycka till!
Citera
2020-04-19, 19:12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPainBaby
Svrt att sga om du fr ett rus p det. Du fr testa helt enkelt. Grejen med loperamid r att man behver trycka i sig en viss mngd innan man brjar knna ht. Nivn av loperamid i blodet mste bli s pass hgt att det kommer igenom blod hjrnbarrieren. S det lgsta som funkade p mig var 4 paket, men det r skert olika frn person till person. Lycka till!
Okej, tack fr svar. Har nu tagit de tvr kartorna som jag hade hemma, samt ven druckit kratom ca 3 g. F se om det hnder ngot eller inte.
Citera
2020-04-19, 21:25
Medlem
NoPainBabys avatar
Citat:
Okej, tack fr svar. Har nu tagit de tvr kartorna som jag hade hemma, samt ven druckit kratom ca 3 g. F se om det hnder ngot eller inte.

Inga problem Hoppas du fr en fin kvll
Citera
2020-04-19, 22:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPainBaby
Inga problem Hoppas du fr en fin kvll
Jag fick ett lite svagt rus och vlmende. Hade skert blivit bttre med strre dos, men visst det funkade i alla fall. Hoppas du ocks fr en fin kvll.
Citera
2020-04-20, 09:26
Medlem
NoPainBabys avatar
Citat:
Jag fick ett lite svagt rus och vlmende. Hade skert blivit bttre med strre dos, men visst det funkade i alla fall. Hoppas du ocks fr en fin kvll.

Okej vad bra 😊 Tack s mycket! 😃
Citera
2020-04-26, 15:12
Medlem
Jag har tagit loperamid i ett par veckor, fick obehagliga brstsmrtor, i hjrtat tillslut, andningsbesvr.
Kan ocks ha med rkningen att gra men tveksamt, troligen mer blandningen d.

Besvren hll i sig i ca 5 dagar!! skitjobbigt, s jag beslutade mig att lgga ner loperamiden nu
i sna doser jag tog 3-4 paket.

Hller fast vid vad andra ocks rekommenderar,
endast vid avtndning och inte som berusning.
Finns en viss kardiotoxicitet som troligen uppenbarar sig om man fortstter med loperamiden.

Lyckas man ta den en gng imnaden som berusning s kanske det kanske.
Senast redigerad av plasmaburst 2020-04-26 kl. 15:14.
Citera
2020-04-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasmaburst
Jag har tagit loperamid i ett par veckor, fick obehagliga brstsmrtor, i hjrtat tillslut, andningsbesvr.

Besvren hll i sig i ca 5 dagar!! skitjobbigt, s jag beslutade mig att lgga ner loperamiden nu

Finns en viss kardiotoxicitet som troligen uppenbarar sig om man fortstter med loperamiden.

Mnga hr verkar tro att loperamid mer eller mindre r ofarligt. Tvrt om, i hga doser kan det vara livsfarligt. Man kan f andningsproblem (precis som med andra opiater/opioder), men ocks en rad olika hjrtproblem.

Underskatta heller inte hur ltt man kan beroende av loperamid. Ta det i lngre perioder och man klarar inte vara utan. Det r riktigt jvligt pga den lnga halveringstiden. Jag har sjlv krt stora mngder loperamid fr att minska AT, och i hga doser funkar det toppen mot det. Men jag har ocks lyckats fastna pga det... Rdslan fr AT gjort att jag anvnt fr lngre, och blivit fysiskt beroende av loperamiden istllet.

En riktig loperamid-AT r fan jobbigare n mina avtndningar frn oxy, morfin, etc. Jmfrbart med sub fr mig, i alla fall. Blir s jvla sjuk, och sjuk lnge, nr man gtt p t.ex. 20-30 tabletter om dagen i en lngre period.

Fotnot: det ges i vissa fall metadon fr att trappa ned loperamid-bruk/missbruk. Dokumenterat fall av suicid pga alternativet att ta en AT, osv...
Citera
2020-06-27, 18:43
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Hur lnge varar denna AT? Gtt fem dygn. tit tv paket dagligen i 6 mnader.

Tnde av frn fentanyl fr tre r sedan, nr jag slutade med loperamiden tvrt var den avtndningen NNU vrre...

ter lyrica som hjlper men trappat ner den kraftigt samtidigt.
Citera
2020-07-04, 23:15
Medlem
GlennGBGs avatar
Loperamid r gjort fr att inte s enkelt passera blodhjrnbarriren, drfr r det svrt att f effekt. Och ta det vldigt frsiktigt med denna, folk har dtt och man vet inte mycket om bieffekter. Den ger vldigt lite opi-effekter mer n att den lindrar mage och myrkryp, men man kan bli helt utslagen med kramper en hel dag ocks.
Anvnds endast i krislge om man har svrt att och inte hittar ngt annat. Men det tar 1-1/2 timme innan det blir effekt s fyll inte p.
Citera
2020-07-23, 16:08
Medlem
jag krde igng lite
loperamid igen efter att ha testat subutex 4mg,
subben fick mig avslappnad i 3 dagar och sen kom jag p att
det finns ju loperamid fr avtndning.
frsta dagen 4 paket dimor (ca 128mg)
andra dagen 2 paket dimor (64mg)
tredje dagen 2 paket dimor (64mg)
nu idag slutar jag tvrt.
har varit 3 rtt fina dagar!

tnk p att effekten inte r som ett "high" det r mer en grundknsla
som r vldigt diffus, ingen eufori utan mer en "body blow" snkning
vnta inte p ngot high det hjlper inte, lt det ta 5 timmar eller
1 dag t,o.m! innan uppladdningen knns av i en kroppslig snkning.
Citera
2020-07-25, 09:50
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasmaburst

HAHAHA, allts p rligt allvar, det var ju skoj en stund den hr trollerildan, men nu kanske ni ska sluta innan ngon p allvar brjar ta skiten och tro att man blir helt salig och grejer..

Men jag fick mig ett bra jvla garv varjefall mellan varven, men nu knde jag att det rcker, innan ngon tror p att man kan flumma p skiten och fyller tarmen till bredden med bajs s att den spricker och d har man problem...

S lgg ner nu, det r ingen som ter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varfr skulle man!?!
Fr att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill gra en cementerad jvla bverdamm i baksprnget?

Skrp er fr fan!

Knarka ordentligt eller inte alls!

Fan r det frgan om?

Vad r hrnst?

Fribas p Samarin!
Banan-crack p MRK sirap och torkad bananskal.
Kattmynta och spice, gjord p spice och kattmynta.

Eller s skrper vi oss och slutar hitta p en massa trams om att man pundar loperamid och fr AT av en jvla tarmtablett...
Senast redigerad av Ladida 2020-07-25 kl. 10:10.
Citera
2020-07-29, 15:47
Medlem
NoPainBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
HAHAHA, allts p rligt allvar, det var ju skoj en stund den hr trollerildan, men nu kanske ni ska sluta innan ngon p allvar brjar ta skiten och tro att man blir helt salig och grejer..

Men jag fick mig ett bra jvla garv varjefall mellan varven, men nu knde jag att det rcker, innan ngon tror p att man kan flumma p skiten och fyller tarmen till bredden med bajs s att den spricker och d har man problem...

S lgg ner nu, det r ingen som ter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varfr skulle man!?!
Fr att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill gra en cementerad jvla bverdamm i baksprnget?

Skrp er fr fan!

Knarka ordentligt eller inte alls!

Fan r det frgan om?

Vad r hrnst?

Fribas p Samarin!
Banan-crack p MRK sirap och torkad bananskal.
Kattmynta och spice, gjord p spice och kattmynta.

Eller s skrper vi oss och slutar hitta p en massa trams om att man pundar loperamid och fr AT av en jvla tarmtablett...

Vad hitta p trams, dom enda som pstr att det inte funkar r snna som aldrig har testat. Du blir inte mer frstoppad av att ta 10 eller 100 stycken loperamid. Ligger man med AT och inte fr tag i ngot annat s r det ett jvligt billigt stt att skjuta upp avtndningen med ett par dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in