Citat:
Kan hålla med om att det finns en del uppblåsta tjejer därute. Många tjejer är väl omotiverat rädda och försiktiga av sig också. Men samtidigt är det viktigt för oss tjejer att kunna lukta oss till de dåliga killarna. Det är en förmåga som vi ständigt tränar oss i. Även på Tinder.
(Själv råkade jag ut för ett riktigt psycho för inte så länge sen. Han var inte alls den jag trodde att han var. Han kunde inte ta en diss som en man och gå vidare utan började mordhota mig i stället. Fick veta att han redan är dömd för ofredande av en annan kvinna. Så nu kanske jag måste polisanmäla honom. Fälls han för grovt olaga hot kan han bli av med både körkort och anställning. Företaget han jobbar på har en kvinnlig VD så vid en fällande dom är han nog rökt.)
Även om jag själv inte är rädd av mig så borde fler killar kunna förstå att många av oss faktiskt är det. Finns goda anledningar att vara det också. Vi kan inte alltid chansa utan måste våga lita på vår magkänsla när det gäller killar.
Om jag ska vara helt ärlig tror jag att detta ibland kan tolkas som att tjejen är uppblåst. Fast hon egentligen bara är försiktig.
Om du nu är så snygg i verkligheten så borde du inte ha några större problem med att charma tjejer i verkligheten. Varför då sitta på Tinder? Kan man undra.
Men med tanke på hur du uttrycker dig om tjejer så blir det väl svårt.
Om du vet vem killen är så kan du väl jävlas med honom. Varför inte liksom. Går ju att ta reda på var folk bor hur enkelt som helst. Dock blir det nog svårt om han har anonymhotat dig via Flashback. Hur vet du ens att han har ofredande i registret? Kan hålla med om att det finns en del uppblåsta tjejer därute. Många tjejer är väl omotiverat rädda och försiktiga av sig också. Men samtidigt är det viktigt för oss tjejer att kunna lukta oss till de dåliga killarna. Det är en förmåga som vi ständigt tränar oss i. Även på Tinder.
(Själv råkade jag ut för ett riktigt psycho för inte så länge sen. Han var inte alls den jag trodde att han var. Han kunde inte ta en diss som en man och gå vidare utan började mordhota mig i stället. Fick veta att han redan är dömd för ofredande av en annan kvinna. Så nu kanske jag måste polisanmäla honom. Fälls han för grovt olaga hot kan han bli av med både körkort och anställning. Företaget han jobbar på har en kvinnlig VD så vid en fällande dom är han nog rökt.)
Även om jag själv inte är rädd av mig så borde fler killar kunna förstå att många av oss faktiskt är det. Finns goda anledningar att vara det också. Vi kan inte alltid chansa utan måste våga lita på vår magkänsla när det gäller killar.
Om jag ska vara helt ärlig tror jag att detta ibland kan tolkas som att tjejen är uppblåst. Fast hon egentligen bara är försiktig.
Om du nu är så snygg i verkligheten så borde du inte ha några större problem med att charma tjejer i verkligheten. Varför då sitta på Tinder? Kan man undra.
Men med tanke på hur du uttrycker dig om tjejer så blir det väl svårt.
Vem trodde du att han var då?
Jo utseendet är det absolut inget fel på men sen är jag inte så desperat att jag ger mig på konststycket att charma tjejer på gator och torg, de är helt enkelt inte värda ansträngningen. Fredagkvällar räcker gott och väl för att träffa tjejer och tinder hänger jag inte på. Längre. De flesta har väl provat skiten och vet att det har blivit sämre även för riktigt snygga killar.
Dock anar jag att det är du som är psychot med tanke på dina tidigare inlägg. Lura ut någon på träff för att sen inte dyka upp är väl knappast vad en normal och vettig tjej skulle göra.
Senast redigerad av ignaziev 2024-10-17 kl. 21:48.
Senast redigerad av ignaziev 2024-10-17 kl. 21:48.