Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDahmer
Tvärtom, mycket högre chans att en normal random svensk kille med ljust hår får matchningar än att en svart kille med "above average" utseende (inom sin egen grupp) skulle få det. Svarta killar ligger på näst sista platsen när det gäller populäritet.
Skulle påstå att Mellanösternkillar (och killar som ser ut att vara därifrån men inte nödvändigtvis är det) har det svårast på dejtingappar. Blattetjejer som hänger på Tinder är i majoriteten av fallen väldigt försvenskade och söker i princip bara svenska killar. Man ser nästan aldrig "vanliga" tjejer med utländsk bakgrund på Tinder. Och när jag säger tjejer med utländsk bakgrund så menar jag såna som har växt upp/är född i Sverige, inte utbytesstudenter eller turister.
Det stämmer nog att killar med arabliknande utseende har det tuffast. Tillsammans med killar från de dåliga delarna av Asien. De liknar ofta varandra till utseendet och har ungefär samma mentalitet.
Svarta killar däremot är inte helt chanslösa hos många av mina väninnor. Förutsatt att de är försvenskade då. Och trevliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
ignaziev
De flesta kärringar ger inte ens de flesta män en chans att visa vilka de är. Och kärringar är helt ointresserade av att lära känna nån. Allt ska hela tiden handla om er. Kan killen inte charma dig på första meningen så avfärdar du honom som ointressant. En personlighet sitter inte i två clown-meningar men om de gör det så är du på samma oseriösa nivå vilket de flesta av er är. Ni är slampor och horor. Rätt öppningsreplik räcker oftast gott och väl för att dumåsnor som du ska ta av dig trosorna.
Kan hålla med om att det finns en del uppblåsta tjejer därute. Många tjejer är väl omotiverat rädda och försiktiga av sig också. Men samtidigt är det viktigt för oss tjejer att kunna lukta oss till de dåliga killarna. Det är en förmåga som vi ständigt tränar oss i. Även på Tinder.
(Själv råkade jag ut för ett riktigt psycho för inte så länge sen. Han var inte alls den jag trodde att han var. Han kunde inte ta en diss som en man och gå vidare utan började mordhota mig i stället. Fick veta att han redan är dömd för ofredande av en annan kvinna. Så nu kanske jag måste polisanmäla honom. Fälls han för grovt olaga hot kan han bli av med både körkort och anställning. Företaget han jobbar på har en kvinnlig VD så vid en fällande dom är han nog rökt.)
Även om jag själv inte är rädd av mig så borde fler killar kunna förstå att många av oss faktiskt är det. Finns goda anledningar att vara det också. Vi kan inte alltid chansa utan måste våga lita på vår magkänsla när det gäller killar.
Om jag ska vara helt ärlig tror jag att detta ibland kan tolkas som att tjejen är uppblåst. Fast hon egentligen bara är försiktig.
Citat:
Ursprungligen postat av
ignaziev
Själv får jag höra att jag är mycket snyggare i verkligheten. Tjejer som dissat mig och sen ser mig i verkligheten blir kontaktsökande. Själv blir jag undvikande mot dem för att de använder filter.
Tjejer är sjukt falska på bred skala och vet att de ljuger med bilderna men gör ingenting åt det. Det är få kvinnor som varit i linje med förväntningarna.
Tjejer är både kravmaskiner och lögnmaskiner.
Om du nu är så snygg i verkligheten så borde du inte ha några större problem med att charma tjejer i verkligheten. Varför då sitta på Tinder? Kan man undra.
Men med tanke på hur du uttrycker dig om tjejer så blir det väl svårt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fotbollskillen92
Kanske. Är inte jätte fattig fast absolut inte rik.
Kan också ha med algoritmer att göra, jag ser liksom killar ibland på bussen skryta om sina tinder matchningar, vissa av dem är i samma utseende grad som mig, till och med under mig. Jag menar inte att skryta mitt utseende utan menar med att jag tar hand om mig väldigt bra förhållande till många.
Killars skryt om sina matchningar ska du nog ta med en nypa salt. I verkligheten är det bara en bråkdel av dem som får komma till. 😉
Gå ut och prata med tjejer i verkligheten i stället.