2024-02-29, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Kan tillägga att jag har haft ett enormt utbud av män genom hela mitt liv. Jag har aldrig hittat en man jag själv vill ha. Tio år på nätet har varit botten då i gen varit särskilt intressant. Männen på sidor är 2-3 or om vi ser till vad som krävs för ett förhållande. Aldrig träffat någon jag skulle vilja leva med online. Inte ens ha för ett förhållande varpå jag endast fortsatte träffa en snubbe en längre tid och det var ju bara för att få barn.

Träffa en snubbe enbart för att få barn? Du hör ju själv hur det låter?
Nu finns det säkert en och annan vettig kvinna där. Men jag som man skulle aldrig vilja datea en tinderkvinna seriöst.
Så man bör nog ha ( både som man och kvinna) som grundtänk att det är en ligg-app
skulle man sedan springa på någon vettig så får man se det som att vinna på lotto.
Känslan blir lite som att vara på Harrys och alla raggar på alla och den man träffar kan vara lite vem-som-helst och absolut inte alltid ens första alternativ.
Citera
2024-02-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Som sagt.

Om du matchar med någon och du kan skicka medelanden till dom. Så försvinner de aldrig från listan om de inte självmant valt att ta bort dig från sin tinder.

Jag brukar själv ta bort tjejer efter några timmar eller någon dag om de inte skriver till mig.

Nej jag menar innan man matchar. Alltså i min lista "skickade likes" så står det bara vissa timmar eller dagar innan de försvinner. Har ca 20 st nu, verkar konstigt om alla svajpade nej.
Citera
2024-02-29, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Jag tror inte det är så det funkar då man ibland kan matcha med någon långt senare man högerswipat på. Jag förstår dock inte grejen med ens varför man ser sina högerswipes alls? Det skulle ju vara extremt märkligt om en like var tidsinställd.

Fast på min Tinder är likesen tidbestämd? I min lista "skickade likes". Har både haft Gold och Platinum abonnemang. Har mejlat till Tinder men de har inte svarat på min fråga
Citera
2024-02-29, 10:42
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Har inte appen nu, men det finns några alternativ.
Och då du skickade ”många” mess med samma meddelande så tolkade kanske tinder det som att du va prostituerad eller så.
Då det finns många konstiga kvinnliga profiler där.

Så var det nog. Hade en massa karlar på kroken innan tinder saboterade allt. Om dejten i helgen skiter sig så är det snipp snapp slut med denna dejtingupplevelsen.
Citera
2024-02-29, 10:49
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Fast på min Tinder är likesen tidbestämd? I min lista "skickade likes". Har både haft Gold och Platinum abonnemang. Har mejlat till Tinder men de har inte svarat på min fråga

Jag såg också mina likes i 24 timmar eller vad det var när jag hade Tinder. Tror dock inte det är som du tror att din like försvinner efter den tiden. Ibland kan man ju matcha med folk efter en vecka, hur förklarar du det isåfall om din like slutar existera efter en viss tid?
Citera
2024-02-29, 11:19
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Det är väl en nedräkning för tiden du har på dig att superlikea om du skulle vilja, om jag minns rätt.
Citera
2024-02-29, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Jag såg också mina likes i 24 timmar eller vad det var när jag hade Tinder. Tror dock inte det är som du tror att din like försvinner efter den tiden. Ibland kan man ju matcha med folk efter en vecka, hur förklarar du det isåfall om din like slutar existera efter en viss tid?

aha okej. Ja precis, är ju det jag tycker så konstigt. Kanske är något annat det står för då
Citera
2024-02-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Det är väl en nedräkning för tiden du har på dig att superlikea om du skulle vilja, om jag minns rätt.

aha tack! ja så kan det vara 👍👍 inte tänkt på!
Citera
2024-02-29, 11:25
Medlem
Vissa killar länkar till sitt instagram genom skriva typ IG @sittanvändarnamn eller snap..Men när jag gjorde det fick jag mejl fråm Tinder att det på grund av säkerhersskäl inte är tillåtet. Varför får jag då upp jättemånga killar som har länkat sina användarnamn på IG på sin presentation men jag som tjej inte får det? Märkligt!
Citera
2024-02-29, 11:49
Medlem
Citat:
aha okej. Ja precis, är ju det jag tycker så konstigt. Kanske är något annat det står för då

Jag tror att man kan ta bort likes!
Man kan ju ta bort en matchning och tydligen återkomma som matchning.
Det har hänt mig flera ggr och sedan dyker de upp bland de första som man ser igen.
Möjligt att det blir så om man gör sitt konto osynligt och sedan återkommer efter några dagar?
Citera
2024-02-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Träffa en snubbe enbart för att få barn? Du hör ju själv hur det låter?
Nu finns det säkert en och annan vettig kvinna där. Men jag som man skulle aldrig vilja datea en tinderkvinna seriöst.
Så man bör nog ha ( både som man och kvinna) som grundtänk att det är en ligg-app
skulle man sedan springa på någon vettig så får man se det som att vinna på lotto.
Känslan blir lite som att vara på Harrys och alla raggar på alla och den man träffar kan vara lite vem-som-helst och absolut inte alltid ens första alternativ.
Jag har använt apparna enbart för att leta efter någon att få barn med och det är väldigt lätt på apparna att hitta de mest desperata av er män. Givetvis är det skälet till att jag använt dem.
Citera
2024-02-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Kanske. Som ung så fick jag lätt även personalen på Harrys.

Ni är värdelösa i mina ögon och det är inte det med att få ett barn. Du bör se på om ni tillför något?

Vad gör du i tråden om du aldrig skulle ha någon på Tinder? Jag har inte bjudit ut dig och jag är inte någon som brukar nobbas av män.

Jag struntar i vad du och andra anser eftersom det enda som skulle få mig att ta en partner är om han kan ge mig egna barn. Om jag ligger med någon, någon gång istället så ska du och andra skita fullständigt i det. Generellt så vill jag inte det heller eftersom majoriteten av er inte är att anse som attraktiva.

Tinder va mycket bättre och tom bra de första åren.
Men det har ju förändrats under åren.
Nu skrev jag ju att varken män eller kvinnor ska förvänta sig några kap på tinder, och om det händer så får man se det som att vinna på lotto.

Nu är det ju som bonde söker fru!
Ingen man eller kvinna med självrespekt orkar eller vill datea flera olika samtidigt eller kanske vänta på att den andre behöver knulla 5 nya innan de vet att det eg va dig som de ”ville” ha.

Så nej skulle inte bli seriös med en tinderkvinna i första taget.
Sedan så kan man ju kanske ligga och ha lite kul ihop då och då.

Och personligen tycker jag att man är väldigt lat och bekväm om man inte orkar eller vågar träffa någon i vanliga livet
Då känner man om det finns någon kemi innan man går ut på något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in