Citat:
Ursprungligen postat av
SablarKonstaplar
Kanske. Som ung så fick jag lätt även personalen på Harrys.
Ni är värdelösa i mina ögon och det är inte det med att få ett barn. Du bör se på om ni tillför något?
Vad gör du i tråden om du aldrig skulle ha någon på Tinder? Jag har inte bjudit ut dig och jag är inte någon som brukar nobbas av män.
Jag struntar i vad du och andra anser eftersom det enda som skulle få mig att ta en partner är om han kan ge mig egna barn. Om jag ligger med någon, någon gång istället så ska du och andra skita fullständigt i det. Generellt så vill jag inte det heller eftersom majoriteten av er inte är att anse som attraktiva.
Tinder va mycket bättre och tom bra de första åren.
Men det har ju förändrats under åren.
Nu skrev jag ju att varken män eller kvinnor ska förvänta sig några kap på tinder, och om det händer så får man se det som att vinna på lotto.
Nu är det ju som bonde söker fru!
Ingen man eller kvinna med självrespekt orkar eller vill datea flera olika samtidigt eller kanske vänta på att den andre behöver knulla 5 nya innan de vet att det eg va dig som de ”ville” ha.
Så nej skulle inte bli seriös med en tinderkvinna i första taget.
Sedan så kan man ju kanske ligga och ha lite kul ihop då och då.
Och personligen tycker jag att man är väldigt lat och bekväm om man inte orkar eller vågar träffa någon i vanliga livet
Då känner man om det finns någon kemi innan man går ut på något.