Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Många kvinnor är beredda att gå i säng med män med betydligt högre social status och pengar och med målet att få tillgång till detta genom en relation. Herregud. Det är så världen är uppbyggd. Om man nu följer med i nyheterna.
Sedan finns det undantag som bra, genuina personer som du, som alltså har ryggrad och aldrig skulle tänka tanken på att knulla gubben Bill Clinton eller bli en av farbror Putins älskarinnor.
Finns ingen, oavsett kön, som generellt tänder på äldre personer. Men likförbannat får kvinnor vara beredda att ha samlag med en äldre man om de vill åt hans resurser. Ett fullt rimligt transaktionellt förfarande.
Inte en nit, men vi måste skilja på sex och förhållanden. Kvinnor, nästan oavsett ålder, duger till det tidigare. I det senare fallet krävs för att få attraktiva män ofta ungdom eller fertilitet.
Åtråvärd för sex möjligen.
Om det du säger stämmer skulle inte ni män vara singlar. Om jag börjar dejta och träffa några stycken kommer alltid åtminstone en vilja ha en relation utöver män som utanför internet alltid velat ha relationer med mig, även barn och familjeliv
Sedan så är det som så att otroligt många unga, attraktiva män skulle bli tillsammans med Madonna eller Cher också. Det är inte som så att framgångsrika kvinnor som är äldre saknar ett större utbud av villiga unga män.
Det är inte de som är framgångsrika som sätter ribban för alla oss andra. Det spelar ingen roll för er män om miljonärer eller extremt mäktiga män får unga, attraktiva kvinnor. Detsamma gäller även för kvinnorna.
Din status ökar inte av vad andra män utan koppling till dig gör.
Sedan så har jag definitivt aldrig dejtat män efter inkomst, makt eller social status. Det är fint av dig att lägga värderingar i det men det är inte som om jag heller hade valt bort en man med pengar eller makt när jag var tjugo om jag hade blivit upp över öronen förälskad. Nu hände det dock aldrig.
Jag vet sedan väldigt väl att män skiter ganska mycket i ens person. Jag hade en snubbe som uppvaktade mig hårt och väntade i flera år på att jag skulle återvända till honom och som då dagligen umgicks med mig men ändå missade stora delar av mina personliga intressen visade det sig när vi umgicks en del år efteråt.
Samma sak med att jag la upp länkar till olika sidor jag gjort mm. Var kanske 10 av 10 000 män som intresserade sig (man kan se sidvisningar) och vet du vad, jag var fortfarande ganska ung och fertil.
Snarare är det väl som så att sannolikheten
ökar att du hittar en man som är intresserad av din person ju mindre attraktiv du är. För ni män är totalt värdelösa på att utforska våra personligheter och sexuell besatthet är inte smickrande. Jag struntar i vad som ger en man stånd då jag inte existerar inom området av hans snopp.