2024-08-26, 00:56
Medlem
Jag är tämligen övertygad om att Anna precis som någon annan i tråden skrivit om tidigare att hon har en lindrig intellektuell funktionsnedsättning.
Lägg till att hon dessutom är narcissist,då blir det så där galet för Anna i livet och i kontakter med människor.
Har haft många kontakter med människor med IF, och de beter sig precis som Anna både i privatlivet och på sina sociala medier.

Det är ju egentligen synd om kvinnan för hon har antagligen inte fått rätt verktyg och stöd i livet, och det märks framför allt på hennes barn, IF ärvs
ofta tyvärr.
Tycker det är fult av media att utnyttja Anna när hon uppenbarligen inte förstår själv hur stupid hon framstår.
Citera
2024-08-26, 10:51
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jag är tämligen övertygad om att Anna precis som någon annan i tråden skrivit om tidigare att hon har en lindrig intellektuell funktionsnedsättning.
Lägg till att hon dessutom är narcissist,då blir det så där galet för Anna i livet och i kontakter med människor.
Har haft många kontakter med människor med IF, och de beter sig precis som Anna både i privatlivet och på sina sociala medier.

Det är ju egentligen synd om kvinnan för hon har antagligen inte fått rätt verktyg och stöd i livet, och det märks framför allt på hennes barn, IF ärvs
ofta tyvärr.
Tycker det är fult av media att utnyttja Anna när hon uppenbarligen inte förstår själv hur stupid hon framstår.
Jag tror inte hon har IF utan bara … är lite dum i huvet liksom. Familjens manliga medlemmar är en annan femma …
Citera
2024-08-26, 15:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tror inte hon har IF utan bara … är lite dum i huvet liksom. Familjens manliga medlemmar är en annan femma …
Gick hon ens ut gymnasiet?
Citera
2024-08-26, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gick hon ens ut gymnasiet?
Självklart inte, eftersom hon inte påbörjade gymnasiet.
Någon insider skrev tidigare här i tråden att hon inte heller gick ut grundskolan utan hoppade av i årskurs 8.
Fanns ju andra mycket viktigare och större grejer att göra för Märstamorsan.
Citera
2024-08-27, 08:56
Medlem
EndastJag01s avatar
Jag tänker att det hade varit grymt roligt om Anna och Roberto hade blivit bjudna på den där kryssningen som Isabella Löwengrip, systrarna Graaf och Bingo var med på. Det hade blivit reality tv!
Citera
2024-08-27, 09:18
Medlem
TPLs avatar
"Potatismos 😋 "

Anna har gjort potatismos och det ser ut som tapetklister när hon lyfter visparna. 🤢

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-08-27, 09:31
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Potatismos 😋 "

Anna har gjort potatismos och det ser ut som tapetklister när hon lyfter visparna. 🤢

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Det lär väl bli ännu mer lättuggad mat nu än tidigare. Tar en stund innan hon kan tugga fläskkotletter, grönsaker och knäckebröd utan att köra det i mixern först.

#göttmos
Citera
2024-08-27, 10:15
Medlem
Första gången jag lägger ut bilder, hoppas jag gjort rätt.

https://postimg.cc/gallery/nFM3R4v

Intressant om Anna kommer ha något att säga om detta. Kanske kommer det upp nån kryptisk text på instagram?

(Julia är Chrippas ex som i sin tur är bror till Joakim Lundell, hon är bästis med Felicia och vän med hela familjen Book men har tydligen snackat mycket skit om dem)
Citera
2024-08-27, 10:41
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Första gången jag lägger ut bilder, hoppas jag gjort rätt.

https://postimg.cc/gallery/nFM3R4v

Intressant om Anna kommer ha något att säga om detta. Kanske kommer det upp nån kryptisk text på instagram?

(Julia är Chrippas ex som i sin tur är bror till Joakim Lundell, hon är bästis med Felicia och vän med hela familjen Book men har tydligen snackat mycket skit om dem)

Det verkar pågå en hel del skit om o runt Julia så eg borde hon ha en egen tråd här på fb
Citera
2024-08-27, 10:52
Medlem
Vem har skrivit det ??
Citera
2024-08-27, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Vem har skrivit det ??

Angelica Tärnsby heter hon på instagram, f.d. vän till J
Citera
2024-08-27, 10:59
Förr var skvallertrådarna roliga, nu är de bara elaka och säger mer om deltagarna än om objektet. Anna är knäpp, men hon gör ju inget som är värt att skvallra om.

Varför sparka på någon som ligger?
Hon är ”kändis” pga. ert intresse. Förstår ni det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in