2024-08-24, 21:44
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag brukar sällan kommentera folks utseende. Det är sällan intressant. Men när det kommer till bullmamma Book finns anledning.
1. Det mesta hon gör kretsar kring hennes utseende. Hon kommer aldrig bli nöjd. Jag minns henne som en studsande köttbulle med pattar när hon slog igenom. Även om hon var barn så handlade ju ABC om sex. Till skillnad från Carol tex hade hon ofta generösa urringningar. Men de tuttarna berodde på att hon var en tjockis. Nu är det ju ingenting kvar av de gamla tuttarna och hon är för gammal för att ägna dem någon tid. Istället ägnar hon timmar varje dag åt att korrigera och försköna verkligheten. Bakom alla filter och retouch skulle ingen känna igen henne längre. Det är en slags virtuell Anna hon skapat.
2. I 40 år har hon reparerat det mesta på kroppen. Hon knarkbantade och vann Biggest Looser, men såg samtidigt ut som en orange skräcködla. Men det dög inte heller. Ett par år senare var det gamla runda Anna igen. Hon börjar på olika projekt och metoder för att förbättra än det ena än det andra. Men slutför aldrig något.
3. Idag såg jag bilderna på Anna i de mest osexiga glasögon jag någonsin sett. Hon hade någon slags frågestund där hon som vanligt svarade sig själv. Särskilt ville hon lyfta fram en brevskrivare som var tacksam över att ha fått lära känna Anna IRL och att hon är en "heeeeeeelt" annan (och underbar naturligtvis) person än hon läst om i media. Vilket är märkligt eftersom Annas nyfunna vänner brukar dra som en avlöning när de väl lärt känna henne. Men det var länge sedan jag såg en så inte väldigt filtrerad bild på henne och jag insåg, herregud, hon har blivit en tant. En sån där riktigt go och rund bullmamma. Och mitt i det där myspysiga rödrosiga fejset skiner en uppsättning kritvita tänder. Jag tyckte hon sa nyligen att hon var tacksam att tänderna inte var för vita, utan naturligt vita. Allt är ju relativt men steget vitare än Annas tänder är ju självlysande. Det ser inte klokt ut på en gammal kärring helt enkelt.
Som referens kan jag säga att jag häromdagen såg en äldre dam dansa, på en bar. Hon var i sällskap med kanske sina barn? Hon var kanske 70 och precis allt skvallrade om det. Rynkig, dålig hållning, gäddhäng på armarna och påsar i ansiktet. Men tuttarna! De måste ha kostat en förmögenhet 1985. Hoppas hon haft glädje av dem, för de där strutarna stod rakt ut, största storleken. Jag förstod inte hur hon orkade. Det såg inte klokt ut. Ungefär som Anna, när hon väl är klar med tänderna kommer nästa operation. Blir det rumpan eller ridbyxlåren? Stackars Roberto som får leva med en konstgjord människa.

Som en svensk motsvarighet till systrarna Kardashian då. Minus deras hyperförmögenhet och egna sminkmärken, klädkollektioner m.m.
Citera
2024-08-24, 22:00
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Som en svensk motsvarighet till systrarna Kardashian då. Minus deras hyperförmögenhet och egna sminkmärken, klädkollektioner m.m.

Ja så är det. Klokt inlägg av dig och Magictrix

Det blir inte mer eller bättre än så här.
Rik kommer hon aldrig bli och skulle det hända av nån anledning så vore pengarna väck på en kaffekvart typ.

Minns henne väl när jag bodde två hus från henne och hennes mamma i Nacka när Anna blev berömd. Slantarna rullade in, mamman köpte en fläskmerca och några pälsar...
Och snip snap snut så var pengarna och kändisskapet slut.
Sådan mor sådan dotter
Citera
2024-08-25, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annelia1960
nytt igen på story

https://postimg.cc/gallery/7G4Np3B

Bild nr 3.... Hur i h-e kan hon förvanska sig själv så illa på foto? Vill hon se ut som ett plastikopererat monster? Ser hon inte hur resultatet blev? Hur blind kan denna utseendefixerad människa vara? Alltså vill man betraktas som genuin och äkta, var lite mer sparsam med filter och redigering vad det gäller foton.
Frågorna är många och..... Hej Anna. Svara gärna på Instagram.
Citera
2024-08-25, 09:07
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/FY7X8C5t
Citera
2024-08-25, 09:11
Medlem
Viktig sista mening: " Jag känner mig glad och nöjd så här långt". Detta vet vi att det snabbt kan ändras.
Citera
2024-08-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Viktig sista mening: " Jag känner mig glad och nöjd så här långt". Detta vet vi att det snabbt kan ändras.
Ja, med J*lena vände det från en dag till annan. Jag tror dock inte Anna kommer våga snacka skit om EsteWorld (bääääääästaste <3 ) om det blir problem framöver. Antingen för att hon då bryter något influencerkontrakt om att inte säga negativa saker oavsett vad, eller för att hon inte vågar stöta sig med större bolag.

Hon skickar fortfarande knivhugg mot J*lena i sina texter, fast hon nämner henne iaf inte vid namn. Minns ni LIVEn där hon gottade sig åt att tandkliniken hade lagt ned? Skadeglada och arga Anna kan verkligen låta och se helt svart ut. Hat rakt igenom. Därför är det alltid roligt när hon pratar om sin kärlek för andra osv. Vi som vet, vi vet
Citera
2024-08-25, 10:02
Medlem
TPLs avatar
Följare frågar
Tack för att du delar med dig av din tand resa 🙏 vad kostar det? Ingår flyg och hotel?

Anna svarar
Hotell, frukost & transfer för dig & en anhörig/vän ingår under hela vistelsen. Flygbiljetten/biljetterna betalar man naturligtvis också själv precis som behandlingen 😊

Det finns inget fast pris, det är ju inte som en tandblekning tex. den behandlingen är ju lika för alla. Men det jag gjort är ju alltid individuellt beroende på vad man vill göra, vad man har för problem, vilken behandling man behöver, hur ens personliga tandstatus är - så min kostnad blir ju min kostnad för kronor, inplantat, brygga, rotfyllningar osv. Det kostar pengar, men när det kommer till hälsan så är det absolut något jag har prioriterat. Mycket av det jag åtgärdat ser ingen annan, men för MIG är det livsomställande & livsviktigt - det estetiska blir bara The Cherry 🍒 on top 😊 Gör som jag gjorde, ta en konsultation och röntgen då får du exakta svar för dig och priset blir rätt. Det kan bli dyrare för dig, eller billigare. För mig var det iaf. en tillräcklig prisskillnad men inte sämre behandling och utförande i Turkiet än vad jag upplevt i Sverige, tyvärr. Än sålänge är jag väldigt nöjd med allt, men jag måste läka klart först, det jag gjort kräver tålamod. Det är INGEN QUICK FIX ! Kontaktade @esteworldsverige och därifrån har vi tagit oss till idag och jag känner mig glad och nöjd så här långt 🙏

#min_kostnad #inplantat #än_sålänge #livsviktigt

Läka klart först? Är hon inte klar?
Citera
2024-08-25, 11:53
Medlem
TPLs avatar
Förstår inte varför hon skriver att hon har ett par månaders läkning framför sig eftersom implantaten "måste få sin tid". Ska hon till Istanbul igen? 🤔
Citera
2024-08-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag brukar sällan kommentera folks utseende. Det är sällan intressant. Men när det kommer till bullmamma Book finns anledning.
1. Det mesta hon gör kretsar kring hennes utseende. Hon kommer aldrig bli nöjd. Jag minns henne som en studsande köttbulle med pattar när hon slog igenom. Även om hon var barn så handlade ju ABC om sex. Till skillnad från Carol tex hade hon ofta generösa urringningar. Men de tuttarna berodde på att hon var en tjockis. Nu är det ju ingenting kvar av de gamla tuttarna och hon är för gammal för att ägna dem någon tid. Istället ägnar hon timmar varje dag åt att korrigera och försköna verkligheten. Bakom alla filter och retouch skulle ingen känna igen henne längre. Det är en slags virtuell Anna hon skapat.
2. I 40 år har hon reparerat det mesta på kroppen. Hon knarkbantade och vann Biggest Looser, men såg samtidigt ut som en orange skräcködla. Men det dög inte heller. Ett par år senare var det gamla runda Anna igen. Hon börjar på olika projekt och metoder för att förbättra än det ena än det andra. Men slutför aldrig något.
3. Idag såg jag bilderna på Anna i de mest osexiga glasögon jag någonsin sett. Hon hade någon slags frågestund där hon som vanligt svarade sig själv. Särskilt ville hon lyfta fram en brevskrivare som var tacksam över att ha fått lära känna Anna IRL och att hon är en "heeeeeeelt" annan (och underbar naturligtvis) person än hon läst om i media. Vilket är märkligt eftersom Annas nyfunna vänner brukar dra som en avlöning när de väl lärt känna henne. Men det var länge sedan jag såg en så inte väldigt filtrerad bild på henne och jag insåg, herregud, hon har blivit en tant. En sån där riktigt go och rund bullmamma. Och mitt i det där myspysiga rödrosiga fejset skiner en uppsättning kritvita tänder. Jag tyckte hon sa nyligen att hon var tacksam att tänderna inte var för vita, utan naturligt vita. Allt är ju relativt men steget vitare än Annas tänder är ju självlysande. Det ser inte klokt ut på en gammal kärring helt enkelt.
Som referens kan jag säga att jag häromdagen såg en äldre dam dansa, på en bar. Hon var i sällskap med kanske sina barn? Hon var kanske 70 och precis allt skvallrade om det. Rynkig, dålig hållning, gäddhäng på armarna och påsar i ansiktet. Men tuttarna! De måste ha kostat en förmögenhet 1985. Hoppas hon haft glädje av dem, för de där strutarna stod rakt ut, största storleken. Jag förstod inte hur hon orkade. Det såg inte klokt ut. Ungefär som Anna, när hon väl är klar med tänderna kommer nästa operation. Blir det rumpan eller ridbyxlåren? Stackars Roberto som får leva med en konstgjord människa.

Om man nu är en heeeeelt annan person än på riktigt än vad de flesta ser en som på nätet så bör man väl rimligen se över sitt agerande just på nätet …
Citera
2024-08-25, 18:18
Avstängd
MaeWests avatar
Så länge som Anna har avtal "från hjärtat" med tandkliniken i Turkiet, så länge kommer Anna "vara nöjd".

När tiden för reklamsamarbetet löpt ut, så kommer Anna att löpa amok med hur illa tandkliniken skött sig, gällande Annas tänder...vänta o se...varför bryta ett koncept som Anna gjort till sitt?

Läkperioden kommer väl bestå i blaskig vuxenvälling, kladdiga efterrätter o lätt-tuggade snacks...
Citera
2024-08-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ja, med J*lena vände det från en dag till annan. Jag tror dock inte Anna kommer våga snacka skit om EsteWorld (bääääääästaste <3 ) om det blir problem framöver. Antingen för att hon då bryter något influencerkontrakt om att inte säga negativa saker oavsett vad, eller för att hon inte vågar stöta sig med större bolag.

Hon skickar fortfarande knivhugg mot J*lena i sina texter, fast hon nämner henne iaf inte vid namn. Minns ni LIVEn där hon gottade sig åt att tandkliniken hade lagt ned? Skadeglada och arga Anna kan verkligen låta och se helt svart ut. Hat rakt igenom. Därför är det alltid roligt när hon pratar om sin kärlek för andra osv. Vi som vet, vi vet
Ditt inlägg är fantastiskt!
”Hat rakt igenom”
”Vi som vet vi vet”

Vi som är gamla bookomaner vet att det är fint skrivet av bra skribent 👍👍
Citera
2024-08-25, 23:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter

Vi får väl se. Jag tror att Anna är genuint nöjd just nu, precis som hon var nöjd med hästtänderna Jelena satte in. Däremot så tror jag fortfarande inte Anna fattat att fejktänder (eller för den delen allt fejk man sätter in i kroppen) ofta måste ha mer underhåll än vanliga tänder. Och går hon inte regelbundet till tandläkare här i Sverige så lär hon fortfarande få problem, oavsett hur bra Esteworld gör jobbet.

Med det sagt så tror jag vi kommer att få se ytterligare kroppsrenoveringar inom snar framtid - bilderna från Pride visade ju att hon verkade ha gått ned i vikt, så lågoddsaren är väl att hon går Ozempic eller liknande. Då kommer hon säkert behöva ta bort lös hud igen, tuttarna ska göras om osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in