2024-08-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Första gången jag lägger ut bilder, hoppas jag gjort rätt.

https://postimg.cc/gallery/nFM3R4v

Intressant om Anna kommer ha något att säga om detta. Kanske kommer det upp nån kryptisk text på instagram?

(Julia är Chrippas ex som i sin tur är bror till Joakim Lundell, hon är bästis med Felicia och vän med hela familjen Book men har tydligen snackat mycket skit om dem)
Jag kan tyvärr inte se vad det står. Kort sammanfattning kanske?
Citera
2024-08-27, 13:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag kan tyvärr inte se vad det står. Kort sammanfattning kanske?
Blir lite rörigt med Annas inblandning, matriarken styr och ställer. Osäker på vem som sagt vad.

"Anna Book är en skvallerkärring som ljuger om Julia, som bestämmer vad hon ska göra och säga.

Felicia är en riktig bitch som ser ner på allt och alla.."

"Book-familjen !!!
Ni alla har sett hur familjen Book öppnat sitt hem för henne. Utan Felicia hade Chloe antagligen inte ens kommit hem till Sverige under tiden den där intervjun gjordes hos Cluee. Felicia åkte ner till Spanien för att hämta hem Chloe.
Det finns mer saker som hon sagt om den här familjen, men anser att det är för privat att ta öppet inför alla. Däremot kan jag säga att Felicia kunnat bekräfta att det som sagts faktiskt stämmer.. ändå satt hon igår och påstår att alla hittar på och ljuger.
"

"De lade sig i allt. Bestämde hur hon skulle uppfostra Chloe, blev sura om hon inte gjorde som de sa. Skulle kontrollera att hon hade gjort de sa åt henne genom att hon skulle bevisa med bevis (t.ex om
hon skrivit rätt saker till Chrippa, Jocke/Jonna).
Lade sig i vad hon publicerade på sina sociala medier.
"

"Såhär har hon pratat om familjen Book

Jag har också pratat med familjen Book.. och dom har inte sagt annat än kärlek. Funnits där för lilla C, tagit emot er i sitt hem, givit er en trygghet. Till skillnad från mig som INTE tar sån här skit så har dom varit villiga att stå med öppna armar för att vara stöd. Ett stöd du pissar på och baktalar.

ÖÖÖSCH
"
Senast redigerad av TPL 2024-08-27 kl. 13:32.
Citera
2024-08-27, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ditt inlägg är fantastiskt!
”Hat rakt igenom”
”Vi som vet vi vet”

Vi som är gamla bookomaner vet att det är fint skrivet av bra skribent 👍👍
Tack! Kul att du läste <3

Precis, gamla bookomaner kan läsa henne som en... tidning.
Citera
2024-08-27, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vi får väl se. Jag tror att Anna är genuint nöjd just nu, precis som hon var nöjd med hästtänderna Jelena satte in. Däremot så tror jag fortfarande inte Anna fattat att fejktänder (eller för den delen allt fejk man sätter in i kroppen) ofta måste ha mer underhåll än vanliga tänder. Och går hon inte regelbundet till tandläkare här i Sverige så lär hon fortfarande få problem, oavsett hur bra Esteworld gör jobbet.

Med det sagt så tror jag vi kommer att få se ytterligare kroppsrenoveringar inom snar framtid - bilderna från Pride visade ju att hon verkade ha gått ned i vikt, så lågoddsaren är väl att hon går Ozempic eller liknande. Då kommer hon säkert behöva ta bort lös hud igen, tuttarna ska göras om osv.
Jag håller med om allt du skriver. Tänkte mest att EsteWorld kanske kan knipa åt henne värre om Anna börjar snacka skit om dem efter ett år. J*lena var nog rätt hjälplös i det läget.

Är också övertygad att hon är nöjd, hon "lever ut" lite på samma sätt som efter tänderna och viktnedgången efter BL. Och det är ju hennes fulla rätt, men hon brukar ha svårt att vara snäll och ödmjuk vid de tillfällena
Citera
2024-08-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Blir lite rörigt med Annas inblandning, matriarken styr och ställer. Osäker på vem som sagt vad.

"Anna Book är en skvallerkärring som ljuger om Julia, som bestämmer vad hon ska göra och säga.

"Book-familjen !!!
Ni alla har sett hur familjen Book öppnat sitt hem för henne. Utan Felicia hade Chloe antagligen inte ens kommit hem till Sverige under tiden den där intervjun gjordes hos Cluee. Felicia åkte ner till Spanien för att hämta hem Chloe.
Det finns mer saker som hon sagt om den här familjen, men anser att det är för privat att ta öppet inför alla. Däremot kan jag säga att Felicia kunnat bekräfta att det som sagts faktiskt stämmer.. ändå satt hon igår och påstår att alla hittar på och ljuger.
"

"De lade sig i allt. Bestämde hur hon skulle uppfostra Chloe, blev sura om hon inte gjorde som de sa. Skulle kontrollera att hon hade gjort de sa åt henne genom att hon skulle bevisa med bevis (t.ex om
"

Jag har också pratat med familjen Book.. och dom har inte sagt annat än kärlek. Funnits där för lilla C, tagit emot er i sitt hem, givit er en trygghet. Till skillnad från mig som INTE tar sån här skit så har dom varit villiga att stå med öppna armar för att vara stöd. Ett stöd du pissar på och baktalar.

ÖÖÖSCH
"
Ja det var verkligen inte lätt att förstå vem som skrivit/sagt vad.
Tydligen har någon hämtat hem Chloe från Spanien………?
🤔
Citera
2024-08-27, 14:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja det var verkligen inte lätt att förstå vem som skrivit/sagt vad.
Tydligen har någon hämtat hem Chloe från Spanien………?
🤔
Anna styr och ställer. Märktes när hon tog över Julias live och blockade folk till höger och vänster. Synd att hon inte styrt upp sina barn lika bra. Nu är det för sent.
Citera
2024-08-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hon gick på knäna då. Nu går hon på fötterna? Inget jobb i sikte?

Anna har inget jobb, har inte haft på många år.
Hon kallar sig artist, och har väl 1 spelning per år inbokad i sällskap av typ Anki Bagger och Lili o Sussi vid någon 80 stödfestival.
Hon dubbar en del, men hon får väl snart kalla handen där också då hon verkar vara helt oberäknelig och divig.
Hon är en simpel hemmafru helt enkelt, inget fel i det alls.
Anna har ”valt” att inte jobba, men det finns ju ingen som vill samarbeta med divan.
Kräks.🤮
Citera
2024-08-27, 15:50
Medlem
Citat:

"Book-familjen !!!
"

"

ÖÖÖSCH
"

Åh maj gadd.

Det känns som om lite skit borde träffa fläkten snart.
Citera
2024-08-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ja, med J*lena vände det från en dag till annan. Jag tror dock inte Anna kommer våga snacka skit om EsteWorld (bääääääästaste <3 ) om det blir problem framöver. Antingen för att hon då bryter något influencerkontrakt om att inte säga negativa saker oavsett vad, eller för att hon inte vågar stöta sig med större bolag.

Hon skickar fortfarande knivhugg mot J*lena i sina texter, fast hon nämner henne iaf inte vid namn. Minns ni LIVEn där hon gottade sig åt att tandkliniken hade lagt ned? Skadeglada och arga Anna kan verkligen låta och se helt svart ut. Hat rakt igenom. Därför är det alltid roligt när hon pratar om sin kärlek för andra osv. Vi som vet, vi vet

Naw, Anna blev ju BÄSTIS med Jelena och la ju ut att dom firade midsommar ihop.
Sen gick det som det brukar gå förstås.
Vet ingen i världen som har eller har haft såå många; ”fiiiinaste vännen” som liksom zuppp bara är borta.
Vad var dom? 7-10 pers inklusive Dede Lopez och Annas EGNA syster som offentligt bröt med Anna.
Men det var såklart inte hennes fel.
Det är alltid någon annans fel 😑
Citera
2024-08-27, 16:29
Medlem
Citat:
"Potatismos 😋 "

Anna har gjort potatismos och det ser ut som tapetklister när hon lyfter visparna. 🤢

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

Hahaha...den mosen har hon gjort på färskpotatis, och som de flesta vet så blir det klister av dem. Alldeles för mycket stärkelse i färskpotatisen. Blir helt oätbart!
Det verkar vara första gången hon gjort "riktig" hemlagad mos.
Kan inte sluta skratta
Citera
2024-08-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ja, med J*lena vände det från en dag till annan. Jag tror dock inte Anna kommer våga snacka skit om EsteWorld (bääääääästaste <3 ) om det blir problem framöver. Antingen för att hon då bryter något influencerkontrakt om att inte säga negativa saker oavsett vad, eller för att hon inte vågar stöta sig med större bolag.

Hon skickar fortfarande knivhugg mot J*lena i sina texter, fast hon nämner henne iaf inte vid namn. Minns ni LIVEn där hon gottade sig åt att tandkliniken hade lagt ned? Skadeglada och arga Anna kan verkligen låta och se helt svart ut. Hat rakt igenom. Därför är det alltid roligt när hon pratar om sin kärlek för andra osv. Vi som vet, vi vet

Varför Jelena bröt med Anna berodde nog inte så mycket om att hon sa att hon hade betalat med bajs och tonfisk, utan att hon sa att hon betalat med bajs och tonfisk för att hon kommer från Ryssland, de gillar sånt där.
Senast redigerad av Sturuf 2024-08-27 kl. 19:44.
Citera
2024-08-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Varför Jelena bröt med Anna berodde nog inte så mycket om att hon sa att hon hade betalat med bajs och tonfisk, utan att hon sa att hon betalat med bajs och tonfisk för att hon kommer från Ryssland, de gillar sånt där.
Liven jag pratar om var dock inte den (fast jag uppskattar bajsåtonfiskLiven också )

Det var senare när de brutit för länge sedan, under tiden då Anna gjorde timslånga lives dagligen, ibland flera gånger om dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in