2024-10-24, 23:59
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/mZ981Np

Vad är det här för halvidioter som istället för att arbeta och leva vuxenliv hålla på med sån här skit 🙄
Håller helt med, men tyckte ändå om den här bilden. Verkar ha fastnat nån flugskit uppe i högra hörnet av linsen, men C & F ser verkligen ut att ha det bra. Härlig bild!

https://postimg.cc/Zvc4f9Ss
Senast redigerad av osnuten 2024-10-25 kl. 00:31.
Citera
2024-10-25, 00:04
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Den där bilden på Anna var lite läskig, ögonen är stirrande och ser ut att ploppa ut när som helst. Hon börjar se ut som när hon bantade med barbiedrogen under BLVIP. Helt uppenbart att hon går på Ozempic. Det ger ett hålögt insjunket ansikte.

Och vilka kinder sen!!!!!
Citera
2024-10-25, 10:22
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/R6Rfn6LC

https://youtu.be/ttNpndYakio?si=xTmWzS3btYp8hEEC

Om någon är intresserad av fjortisdrama 😉
Citera
2024-10-25, 16:58
Medlem
Man möts av en explosion av stories med den där rättvisa ilskan Anna ofta visar. Men det går inte att begripa någonting. Men man ska förstå att Anna och co. är väldigt goda men skryter inte om det offentligt?

Tack till jotack som förklarade!

Då verkar Julia tillbaka i smöret då?

Om Anna har så här mycket syre nu är vi kanske nära LIVEs igen?
Citera
2024-10-26, 14:45
Medlem
Förresten hennes reklam för BOLLO pasta? Det låter lite som hon alltid gjorde för några år sedan, kommer med en helt ny grej och säger att hon använt den mycket i 1 år.

Är det reklam, eller reklam från hjärtat? Jag vill att hon ska ha samarbeten, är mest nyfiken
Citera
2024-10-27, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Men hon brukar säga "hem till Spanien" och vill verka mer spansk än svensk. Om Anna träffade denna Amo i Sigtuna borde Amo sett tillräckligt av Sverige utan att Anna visar bilder.

Det är väl det att hon har borta tid med sin pappa som barn som visar sig i att hon då bondar med allt spansk för att fylla det tomrummet i sig. Kan inte se några fel med det, tomrum efter en föräldrar brukar var fruktansvärda. Sen att hon inte riktigt kopplar detta och då medvetet kan connecta med sin far och få frid av den känslan när hon ser på bilder är ju synd.
Citera
2024-10-27, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Hon måste vara sjukligt egocentrisk som kommer med antydningar om sonen och dennes problematik?
Sonen har nog tillräckligt med personliga problem som mindervärdeskomplex till pappan ( kallas därför "lillsnorren" av omgivningen? Vilket utlöst missbruket till spice, hasch och amfetamin.

När denne var i behandlingshemmet i Västmanland, så fick han "kravet" för att bli drogfri genom att bryta med sin lustigt egocentriska mamma. Annars skulle han inte klara av att förbli drogfri.
Ganska tragiskt att ha sådana självupptagna föräldrar som varken vill och kan ej ta kritik i föräldraskapet angående sonens behov för att bli fri ifrån droger och leva som en ansvarsfull vuxen.

Enligt mig är Anna Took-Book känslomässigt som en liten flicka på åtta år som leker med Barbie-dockor i en fantasivärld. Beviset är ju varför hon aldrig klarar av att ha längre vänskap med någon utanför familjen.
Ett passande visdomsord angående henne: "Ingen är friskare än sitt eget umgänge". Samt "när man väljer att bevattna plastblommor med visdomsord istället för levande växtlighet med vätska. Då har fantasins galenskaper blivit den enda trösten i striden mot verklighetens bittra sanning".
Det här är Anna Took-Book i ett nötskal som bemöter självinsikten med att spegelvända konsekvenserna mot omgivningen och skuldbelägga dem.
Suck, vilken tragiskt ensam individ i en värld där ingen kan förstå hennes storhet som människa.

Är han under behandling?

Borde inte Anna var helt tyst om den saken. Om det ska berättas är det han sak och hans berättelse. Han borde få ha allt det helt i fred och gör som han vill med.

Är hon inte klok? Vad pratar hon om?
Citera
2024-10-27, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna lever sitt liv på instagram. Uppslukad. För en oinsatt kan det ibland va svårt att hänga med i svängarna.

https://postimg.cc/Lqw98Ssp

"Ni har säkert vigt hela era liv åt att hjälpa ett barn ni inte känner! Vi alla är så glada för att ni finns där på internet och kan bry er till skillnad 🤣 jag gör på mitt sätt för att saker ska hända, så kan ni snacka er till resultat 👍"

Hahaha! Vad är det här för en lirare?
Anna har en tendens att locka till sig flugor. Kanske ännu en sån?
Har hon till slut mött sin överman? Någon som offentligt lyckas göra mer gott än hon? 🙏

Lösryckta delar av en konversation kan lätt misstolkas. Pontus kanske är en hjälte, även om han här framstår som tidernas värsta douche?

Hoppas Anna inser att det hon publicerar bör kunna stå för sig själv. Få kommer klicka vidare till hennes vänners insta.

Det är nog riktad mot vissa personer som pratar om barnet och att de kan göra det ena och andra. Pontus och Lisen tog hand om flickan ett par timmar tills Julia och hennes mamma kunde hämta henne och sen bo med henne. Det är så jag fattat det men jag har ju läst det på internet så det kanske å andra sidan inte är helt sant. Men så tror jag i alla fall.

Vad fan Anna idisslar om är svårt att förstå. Hon låter som en häxa som kan öppna och stänga dörrar för folk - om hon bara har lust. Och hon gör ofta gott på så sätt hahahah. Varför blandar hon sig i det här med barnet?
Senast redigerad av Sturuf 2024-10-27 kl. 06:38.
Citera
2024-10-27, 11:55
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Är han under behandling?

Borde inte Anna var helt tyst om den saken. Om det ska berättas är det han sak och hans berättelse. Han borde få ha allt det helt i fred och gör som han vill med.

Är hon inte klok? Vad pratar hon om?
Vill tillägga att det inlägg du citerade är så fullt av bs att jag skrattar. Inget behandlingshem i världen ställer krav att bryta med föräldrarna oavsett hur egocentriska de nu må vara.
Detta rörde sig om, och rör sig fortfarande om, en ung person som bor hemma. Behandlingshem i Sverige jobbar inte så. Om det vore vänner så ja, de kan uppmana till att "det bästa för dig vore...." men att bryta med föräldrarna rekommenderar inte ens socialtjänsten när det förekommer missbruk hos dem utan då jobbar man med behandling tex Intensiv Hemmsbaserad Familjebehandling (oftast dock vid yngre än 18) eller multisystemisk miljöterapi.

Om nu grabben är i behandling så är han numera vuxen och behandlas som det. Men att kräva att klippa band med föräldrar sker aldrig
Citera
2024-10-28, 06:56
Medlem
Bästa Anna,
Jag är förbryllad.
Du talar mycket om din kristna tro och besöker kyrkor, ber, har kors om halsen samt sprider Guds ord på Instagram.
Förklara gärna hur denna djupa religiositet kan samexistera med asatro, måntillbedjan, moderna häxkonster och varianter av träd- och stendyrkan.
Anna, jag är uppriktigt nyfiken på hur du får ihop detta och vad säger dina vänner inom kyrkan då du hyllar självutnämnda völvor och schamaner?
Citera
2024-10-28, 08:28
Medlem
Anna börjar med en hyllning till sig själv. Som vanligt använder hon andra människors utsatthet till att berätta om vilken fantastisk människa hon själv är.
Citera
2024-10-28, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Förresten hennes reklam för BOLLO pasta? Det låter lite som hon alltid gjorde för några år sedan, kommer med en helt ny grej och säger att hon använt den mycket i 1 år.

Är det reklam, eller reklam från hjärtat? Jag vill att hon ska ha samarbeten, är mest nyfiken
Precis samtidigt som alla ungarna Ingrosso börjar marknadsföra sitt eget pastamärke…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in