Kanske jag som missminner mig, men vare inte nåt när Anna minsann lagat mat som Frans (?) skåda igenom och mena på att det var gooh?
Bam, så försvann också den kompisen.
Samma veva som drinkskolan?
Jo det var hennes ”homemade pasta” som man kan forma hur man vill och fylla med vad man vill och som ”råkade” bli exakt samma och se på pricken ut som tortellini från gooh.
Nu har hon varit arg eller emotionell (eller båda) igen. Gullhjärtan, dans och frågestund. Frågestunden är som vanligt ett sätt att få ut budskap (hennes godhet, hennes oförrätter och random annat, idag kokboken som hon inte "får" göra).
Orkade inte dumpa allt individuellt, men alla frågor och svar är samlade i länken nedan. Hon verkar arg som ett bi tycker jag? Förr i tiden skrev hon rätt ut vad hon tänkte men nuförtiden kan man maskera sina tankar med frågestund, måste kännas bra
Och angående kokboken, det är så klassiskt henne att tycka att hon inte "får" göra saker. Det hon menar är att ingen annan gör det åt henne. Om hon vill göra en kokbok är det väl bara att sätta igång? Sen om någon köper den är en annan sak.
Tycker det är mer än uppenbart att det är Anna själv som ställer alla frågor i sin frågestund. Inte fan är folk intresserade av de här tramsfrågorna snarare frågor om hennes mer negativa sidor och diverse avkommor som lever halvkriminella liv med mera.
Det är nog en bättre taktik ja, hennes naiva kärringföljare tror nog på henne
Jag saknar tiden då hon skrev rätt ut hur hon ville att vi skulle se henne. Tidigt på insta skrev hon ofta långa inlägg om att hon var godhjärtad, generös, givmild, öppen bla bla bla osv osv osv. Och hur dumma vi var som inte förstod det.
Imorgon är det söndag, då får vi stories från nya kyrkan som visar svartvita bilder på stranden med engelska citat.
(En liten detalj, alla Annas stories idag hade också stranden och vågor, fast i FÄRG )
Haha vi fick en bild från kyrkan idag, precis som du förutspådde 🔮
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!