2024-07-02, 13:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"01 July 2024 07:11:08

Igår, den 30e Juni firades våra 23 år som gifta 💍 Tack till min älskade familj ❤️❤️❤️ Tack till min älskade Man, ingen är som du. I allt du gör finns det alltid en djupare tanke en djupare mening bakom 🙏🏼 Du tänker på de små viktiga detaljerna i dina stora gester❤️ Tack för att du älskar mig varje dag, dina kyssar på morgonen och på kvällen, dina samtal hem, din omtanke, din hjälpsamhet, din humor, ditt driv, ditt hjärta ❤️ Jag älskar dig Roberto, älskar det du och jag har. Tänk på allt det vackra vi har framför oss 🥰 kärlek A. Till mina barn, era ord, blommor och att ni alltid VILL närvara och vara med oss, era föräldrar betyder allt. Att ge varandra tid, att umgås och leva tillsammans är det finaste till hjärtat och sinnets bank - vi älskar er så ❤️❤️❤️ & till fina Emilia, tusen tack för de vackra blommorna från dig med sååå snällt 🥰🙏🏼 #lycklig #tacksam #bröllopsdag
"
Jag vet inte, men har hon inte bröllopsdag flera gånger om året?
Citera
2024-07-02, 15:44
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag vet inte, men har hon inte bröllopsdag flera gånger om året?

Har också reagerat på detta. Tycker det är bröllopsdag jämt och ständigt. Men tror hon lyfter varje tillfälle. Tex när dom träffades, gifte sig, fölovade sig osv.
Citera
2024-07-02, 23:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Har också reagerat på detta. Tycker det är bröllopsdag jämt och ständigt. Men tror hon lyfter varje tillfälle. Tex när dom träffades, gifte sig, fölovade sig osv.
Ah så kan det vara. Fjortiskärlek. Vi firar våra första tre månader ihop.
Citera
2024-07-02, 23:10
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ah så kan det vara. Fjortiskärlek. Vi firar våra första tre månader ihop.
Okej, men det är faktiskt sjukt strongt att lyckas (åtminstone utåt men jag tror dem) hålla ett förhållande levande så lång tid.
Citera
2024-07-02, 23:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Okej, men det är faktiskt sjukt strongt att lyckas (åtminstone utåt men jag tror dem) hålla ett förhållande levande så lång tid.
Han har ju betalat för henne i över 20 år nu så det krävs ingen ansträngning från hennes håll.
Citera
2024-07-02, 23:17
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Han har ju betalat för henne i över 20 år nu så det krävs ingen ansträngning från hennes håll.
Att man betalar för allting är verkligen inte någon garant för att få ligga, särskilt inte efter 20+ år.
Citera
2024-07-03, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Att man betalar för allting är verkligen inte någon garant för att få ligga, särskilt inte efter 20+ år.

Jo! När det gäller Tooket för hon kan ingenting Äger ingenting. Sveriges absolut största driftkucku som madammen skapat själv Finns ingenting i hennes skafferi som är värt något!! Därför måste hon hålla hop äktenskapet med The retarded som endast har GPS,en inställd på äta och vara ” kompatibel” med frun. Och TookAnna ställer upp! Och ställer upp….
Citera
2024-07-04, 08:09
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/gGwLy3c

Anna är så tacksam för sina nya tänder 🙌
Självklart kom det några tårar 😭
Gratis var det förmodligen och kanske fick hon på köpet MRSA som inte är helt ovanligt utomlands.
Men det blir något att gråta över lite längre fram.
Citera
2024-07-04, 09:12
Medlem
TPLs avatar
"☁️🌧⛈️🌥🌦 Ute = Blek ☀️ Inne = Brun ☺️ Nöjd tjej"
Tjej? Anna? 😂
Hon verkar ha slutat åka till Sigtuna för att sola, nu duger Märsta till Madame Book.
Citera
2024-07-04, 16:28
Medlem
TPLs avatar
Anna smörar för Bianca Ingrosso och hennes giftiga smink. Anna skiter i eventuella hälsorisker bara hon kan få gratisprover (?) och bekräftelse från Wahlgrenarna.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Senast redigerad av TPL 2024-07-04 kl. 16:38.
Citera
2024-07-04, 18:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna smörar för Bianca Ingrosso och hennes giftiga smink. Anna skiter i eventuella hälsorisker bara hon kan få gratisprover (?) och bekräftelse från Wahlgrenarna.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Vem fan är Jenny Rosen som hon taggar tillsammans med Biancas giftiga skit?
Nu har hon snart hyllat hela familjen Wahlgren på mindre än en vecka, men ingen bryr sig.
Citera
2024-07-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jo! När det gäller Tooket för hon kan ingenting Äger ingenting. Sveriges absolut största driftkucku som madammen skapat själv Finns ingenting i hennes skafferi som är värt något!! Därför måste hon hålla hop äktenskapet med The retarded som endast har GPS,en inställd på äta och vara ” kompatibel” med frun. Och TookAnna ställer upp! Och ställer upp….

Jo men hon gör ju en hel jobb hemma. Verkar vara hon som fixar med städning och matlagning och handling hemma tex. Det är också jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in