2024-07-07, 19:43
Medlem
Går det att få någon uppdatering om hur planerna från J och Ps del ser ut med lilla t under semestern?? Får han komma och besöka pappa eller vill pappa J inte veta av sin förstfödda son?? Är han inkluderad i nästa sponssemester eller är det bara paddans barn?? Pratar han ens med lilla t eller har han övergett det stackars barnet helt??
Citera
2024-07-07, 20:00
Medlem
Alla dessa frågor kommer vi få svar på då Jocke är noga med att uppdatera varenda besök med sonen minut för minut med bilder och videos så hela världen kan se att han faktiskt umgås med sin son (en gång i halvåret när månen står i Pluto i 82 graders vinkel och Pannan är på extra bra humör och sagt ja).
Citera
2024-07-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Alla dessa frågor kommer vi få svar på då Jocke är noga med att uppdatera varenda besök med sonen minut för minut med bilder och videos så hela världen kan se att han faktiskt umgås med sin son (en gång i halvåret när månen står i Pluto i 82 graders vinkel och Pannan är på extra bra humör och sagt ja).

Hahaha jaa exakt, det sitter ju däremot väldigt långt inne då paddan gör en enorm scen och blockar honom på sina sociala medier varje gång han ens gör en ansats.

Hon vill inte att hennes följare ska veta om att det finns en bastard i familjen.
Citera
2024-07-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Går det att få någon uppdatering om hur planerna från J och Ps del ser ut med lilla t under semestern?? Får han komma och besöka pappa eller vill pappa J inte veta av sin förstfödda son?? Är han inkluderad i nästa sponssemester eller är det bara paddans barn?? Pratar han ens med lilla t eller har han övergett det stackars barnet helt??

Han vet ju inte ens han har en lillasyster
Citera
2024-07-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Han vet ju inte ens han har en lillasyster

Så himla sorgligt att det är så. Är det ens lagligt att göra som Joakim dvs att vara en högst närvarande far i flera år och sen totalt bara skita i barnet pga att han träffar en ny?!
Att sen ha mage att skita i underhållet bevisar ju verkligen vilken svag liten jäkla lort han är.
Ska bli mig ett sant nöje att följa hans kräftgång tillbaka till hans förstfödda son då han fått hjälp av en kvinnojour att fly från Pannans psykiska misshandel 😮‍💨
Citera
2024-07-08, 01:06
Medlem
När det gäller följare så fortsätter Paddan att förlora ett ex antal varje dag så folk verkar ha ruttnat på hennes skenheliga content.

Snart är det bara vi som följer denna tråd som finns kvar, bara för att höja blodtrycket.
Citera
2024-07-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
När det gäller följare så fortsätter Paddan att förlora ett ex antal varje dag så folk verkar ha ruttnat på hennes skenheliga content.

Snart är det bara vi som följer denna tråd som finns kvar, bara för att höja blodtrycket.

Enligt henne själv så rensar hon bland "spök följare" 😂
Citera
2024-07-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Enligt henne själv så rensar hon bland "spök följare" 😂

Fast så kan det ju definitivt vara. Har man en sån här härlig tråd på flashback om varenda andetag hon tar så känns det ganska rimligt att man vill rensa bort skvallret.

Jag är inte bortrensad iaf och jag är absolut en "spökföljare". Hennes instagram blev rolig att följa i samband med att man läser denna tråd. Haha hemsk man är va?
Citera
2024-07-08, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Fast så kan det ju definitivt vara. Har man en sån här härlig tråd på flashback om varenda andetag hon tar så känns det ganska rimligt att man vill rensa bort skvallret.

Jag är inte bortrensad iaf och jag är absolut en "spökföljare". Hennes instagram blev rolig att följa i samband med att man läser denna tråd. Haha hemsk man är va?

Håller med, enda anledningen till att jag följer henne är den här tråden! 🤣
Citera
2024-07-08, 12:00
Ynkryggen och Paddans skuldsaldo ökar stadigt. Tänker att jag redovisar det här, eftersom de läser denna tråd men förmodligen inte öppnar posten. Joakims skuldsaldo har ökat från 757 754 kr till 770 628 kr. De senaste fem skulderna kom till Kronofogden 20 april, vilket rör underhåll från Försäkringskassan, summa är ca 1680 per skuld, så totalt 8400 kr.

Jag antar att skulderna har ökat med nästan 13 000 kr på grund av räntor och så?

Patricia då… Hennes skulder har ökat från 477 558 kr till 484 413 kr, en ökning på 6 855 kr. Hennes senaste skuld inkom till Kronofogden 10 april och rör ett krav från CSN för 2023 med en summa på 14 025 kr. Hon har väl inte pluggat?! Hon har säkert registrerat sig på en kurs och skitit i att ta poäng, bara för att få studiemedel. Vilka nollor de är, på riktigt alltså.

Patricias skuld har ”bara” ökat 6 855 kr trots en inkommande skuld på över 14 000. Det måste bero på utmätningen Kronofogden gjorde?

Tillsammans har nu radarparet skulder på 1 255 041 kr .
Citera
2024-07-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Ynkryggen och Paddans skuldsaldo ökar stadigt. Tänker att jag redovisar det här, eftersom de läser denna tråd men förmodligen inte öppnar posten. Joakims skuldsaldo har ökat från 757 754 kr till 770 628 kr. De senaste fem skulderna kom till Kronofogden 20 april, vilket rör underhåll från Försäkringskassan, summa är ca 1680 per skuld, så totalt 8400 kr.

Jag antar att skulderna har ökat med nästan 13 000 kr på grund av räntor och så?

Patricia då… Hennes skulder har ökat från 477 558 kr till 484 413 kr, en ökning på 6 855 kr. Hennes senaste skuld inkom till Kronofogden 10 april och rör ett krav från CSN för 2023 med en summa på 14 025 kr. Hon har väl inte pluggat?! Hon har säkert registrerat sig på en kurs och skitit i att ta poäng, bara för att få studiemedel. Vilka nollor de är, på riktigt alltså.

Patricias skuld har ”bara” ökat 6 855 kr trots en inkommande skuld på över 14 000. Det måste bero på utmätningen Kronofogden gjorde?

Helt sjukt. Jag får ont i magen av att bara läsa de där siffrorna. Hur känns det för dom egentligen?
Citera
2024-07-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21

Åh vad mycket man hade velat se dom i Lyxfällan. Dom skulle få stå där och skämmas som hundar och tvingas sälja av en massa saker, och sedan skulle ALLA få reda på vilka parasiter dom är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in