Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-01, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Bara jag som reagerar på att flickans händer och fötter är blåa i klippet hon la upp ?
Nej jag såg det med. Såg ej så bra ut. Nyfödda kan få så första tiden men det är hon ju ej.
Citera
2024-07-01, 10:15
Medlem
Dom skulle väll strunta i Öland i år?
Citera
2024-07-01, 10:17
Medlem
Vet ngn vad som hände med hunden de skaffade?
Citera
2024-07-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Nä dom skulle strunta i Gotland. Men Öland går bra 😅
Citera
2024-07-01, 11:22
Medlem
Citat:
Vet ngn vad som hände med hunden de skaffade?

Vilken av dom? Hon har väl haft både mops och fralla? Men det är väl som med allt i hennes liv, det var kul i några dagar. Sen fick dom flytta.
Citera
2024-07-01, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Vilken av dom? Hon har väl haft både mops och fralla? Men det är väl som med allt i hennes liv, det var kul i några dagar. Sen fick dom flytta.

Hehehehe fick inte följarna betala för husdjuren med i en insamling?? Eller var det kattskrället hon trots nybyggt hus och rätt tät man inte kunde betala för.. 😌
Citera
2024-07-01, 12:01
Medlem
Citat:
Nä dom skulle strunta i Gotland. Men Öland går bra 😅

Med T.W som också blev gravid med första bästa Karl även om hon verkar vara mer stabil och jordnära än P och J som leker överklass med sina miljonskulder hehe. Tycker det är så intressant hur dessa kvinnor inte lär sig av sina misstag för om jag inte minns fel så blev T.W på smällen direkt med en babbe från något u-land som hon mötte på semestern innan denna babydaddy??

Gotland vill väl inte sponsra en skuldsatt flunsa med en kolikunge men Öland gör nog det för att betala för någon semester har inte dessa parasiter lust med 😌
Citera
2024-07-01, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hehehehe fick inte följarna betala för husdjuren med i en insamling?? Eller var det kattskrället hon trots nybyggt hus och rätt tät man inte kunde betala för.. 😌

Jo precis, det var för katten. Trots nybyggt hus, ny vw amarok, resor till Thailand och hotellvistelser var och varannan helg.
Ja och utöver det nya möbler, shoppa nya kläder hela tiden osv 🙄
Citera
2024-07-01, 13:07
Medlem
Citat:
Tror det var Gotland de skulle strunta i
Citera
2024-07-01, 13:16
Medlem
Citat:
Jo precis, det var för katten. Trots nybyggt hus, ny vw amarok, resor till Thailand och hotellvistelser var och varannan helg.
Ja och utöver det nya möbler, shoppa nya kläder hela tiden osv 🙄

Att inte fler genomskådar deras miserabla liv..
Citera
2024-07-01, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Bara jag som reagerar på att flickans händer och fötter är blåa i klippet hon la upp ?
Nej det är det inte. Jag såg det också. Förstår absolut inte att man inte klär på en sådan liten mer kläder!
I den blåsten dessutom
Citera
2024-07-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Nej det är det inte. Jag såg det också. Förstår absolut inte att man inte klär på en sådan liten mer kläder!
I den blåsten dessutom

Om de blåa händerna och fötterna beror på hennes påstådda hjärtfel så kan det bero på det och då spelar det ingen roll hur mycket man klär på. (Såg dock också att hon var väldigt lättklädd på stranden men tror inte det beror på det utan dålig cirkulation på barnet.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in