2024-07-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag tror inte ps syster är särskilt förtjust i j?

Har ingen aning om vem som är vem i Paddans familj men har svårt att tänka mig att någon skulle vara speciellt imponerade av stolpskottet J.
Han är kort, rynkig, kan inte ens stå på ett hyreskontrakt, är grovt skuldsatt, vägrar träffa och ignorerar totalt sin förstfödda son, dansar efter Paddans pipa och är... jaa helt enkelt totalt jävla värdelös om man jämför med vad hon haft innan och skulle kunna ha om hon inte totalt förstört sin kropp med alla miss/lyckade graviditeter med stolpskottet som målvakt.

Klipper hon bara lugg och går en gymnasiekurs i socialt beteende/skaffar onlyfans så skulle hon garanterat kunna fånga nån +55 årig ryss/rik oljearab som kan tänka sig ha henne i sitt harem.

Då slipper Paddan iaf gömma sig från KF och göra amningsporr-content för att ha råd med Willys billigaste grillbricka.
Citera
2024-07-12, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Och då är svaret kronofogden
En fråga. Vem är pappa till P andra barn?
Citera
2024-07-12, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
FÖR ATT PATRICIA SJÄLV VARIT OCH ÄR VÄLDIGT ÖPPEN MED DET, SKRIVIT OM DET FLERA GÅNGER, BLAND ANNAT SVEKET OM ATT JOCKE HADE SÅ HÖGA SPELSKULDER NÄR DE TRÄFFADES (VÄRRE NU ÄR DOM DOCK), I NÄSTAN VARJE FRÅGELÅDA HON HAR SÅ SKRIVER HON OM HANS/DERAS SKULDER ÖPPET! SÅ NÅGON HÄR KÄNDE VÄL SIG INTRESSERAD OCH VALDE ATT LYFTA TELEFONEN, KNAPPA IN ETT SPECIFIKT NUMMER OCH FRÅGA OM HERR OCH FRU SLEMS SKULDER OCH FICK DÅ ETT SVAR, EFTERSOM ATT VI BOR I SVERIGE OCH DET ÄR OFFENTLIGA HANDLINGAR.

Återkom om jag behöver vara mer tydlig.

🤣🙉🙈
Citera
2024-07-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
En fråga. Vem är pappa till P andra barn?

Barn 1 någon sureplanskille, ett ons
Barn 2, 3, 4 Linus han hon var gift och hade huset med
Barn 5 och 6 joakim nuvarande killen
Citera
2024-07-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Var det jag som skrev det, eller var det någon annan? Kan göra det lätt för dig: det var INTE jag som skrev att hon ska skriva om aborterna. Du kanske ska börja öppna ögonen innan du börjar kalla folk för ”dumhuven” men det kan inte vara lätt när hjärncellerna dansar tango med varandra. Exakt varenda en härinne har fattat nu att du är P’s syster. Varför försvarar du aldrig Jockes ruttna personlighet och livsval lika mycket? Nä just det…

Öh va? 😂 det stämmer att jag har en syster men det är inte P, jag visste inte ens att hon hade en 😂 Och svaret på din sista fråga är för att jag inte är förvånad över hans val 😀 män är svin, kort och gott. Han är inte den första som övergivit sin unge och blir knappast den sista.
Passa på att ta koppla av idag, jag tror verkligen att du behöver det, du verkar så arg 😙❤️
Citera
2024-07-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Öh va? 😂 det stämmer att jag har en syster men det är inte P, jag visste inte ens att hon hade en 😂 Och svaret på din sista fråga är för att jag inte är förvånad över hans val 😀 män är svin, kort och gott. Han är inte den första som övergivit sin unge och blir knappast den sista.
Passa på att ta koppla av idag, jag tror verkligen att du behöver det, du verkar så arg 😙❤️

Bara för att andra killar skiter i sina barn är det knappast rätt el något att försvara
Citera
2024-07-12, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Har ingen aning om vem som är vem i Paddans familj men har svårt att tänka mig att någon skulle vara speciellt imponerade av stolpskottet J.
Han är kort, rynkig, kan inte ens stå på ett hyreskontrakt, är grovt skuldsatt, vägrar träffa och ignorerar totalt sin förstfödda son, dansar efter Paddans pipa och är... jaa helt enkelt totalt jävla värdelös om man jämför med vad hon haft innan och skulle kunna ha om hon inte totalt förstört sin kropp med alla miss/lyckade graviditeter med stolpskottet som målvakt.

Klipper hon bara lugg och går en gymnasiekurs i socialt beteende/skaffar onlyfans så skulle hon garanterat kunna fånga nån +55 årig ryss/rik oljearab som kan tänka sig ha henne i sitt harem.

Då slipper Paddan iaf gömma sig från KF och göra amningsporr-content för att ha råd med Willys billigaste grillbricka.
Hur kan de då HQ huset de bor i som förövrigt verkar vara deras?
Citera
2024-07-12, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Hur kan de då HQ huset de bor i som förövrigt verkar vara deras?

Dom hyr huset
Citera
2024-07-12, 18:19
Medlem
Dom är så genomruttna båda två. Vad i helvete håller dom på med? Noll hjärnceller? ”Har inte råd med bensin till att träffa Js son? Eh va? Sämsta bortförklaringen. Okej men flytta till lilla Ts stad då? Bo nära honom? Varför just till Ps barns stad? Är inte lilla T lika mycket värd?
Citera
2024-07-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Googla ”imbecilla” så kanske du lär dig något nytt. Det har ingenting med utseendet att göra😉

Lär dig läsa så kanske du ser att hon skrev ”ser ut” i hennes inlägg, hon tycker alltså något negativt om barnens utseende därav att jag skrev att man aldrig klankar ner på barns utseende.
Citera
2024-07-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syltis87
Fast att skriva ”o hennes barn ser ju faktiskt lite ”imbecilla” ut” är väl just att kommentera hur de ser ut? Menar man att kommentera att barnen beter sig som imbecilla är det ju en annan sak.

Exakt så, men är man en idiot själv så är det nog svårt att förstå det.
Hon orkade ju inte besvara min kommentar
Citera
2024-07-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Självklart orkar inte ringa KF. Bryr mig inte så mycket om deras skulder. Var intresserad bara hur ni vet detta?🤣
Iq lika stort som ett lingon???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in