Citat:
Ursprungligen postat av
solstalen21
Ynkryggen och Paddans skuldsaldo ökar stadigt. Tänker att jag redovisar det här, eftersom de läser denna tråd men förmodligen inte öppnar posten. Joakims skuldsaldo har ökat från 757 754 kr till 770 628 kr. De senaste fem skulderna kom till Kronofogden 20 april, vilket rör underhåll från Försäkringskassan, summa är ca 1680 per skuld, så totalt 8400 kr.
Jag antar att skulderna har ökat med nästan 13 000 kr på grund av räntor och så?
Patricia då… Hennes skulder har ökat från 477 558 kr till 484 413 kr, en ökning på 6 855 kr. Hennes senaste skuld inkom till Kronofogden 10 april och rör ett krav från CSN för 2023 med en summa på 14 025 kr. Hon har väl inte pluggat?! Hon har säkert registrerat sig på en kurs och skitit i att ta poäng, bara för att få studiemedel. Vilka nollor de är, på riktigt alltså.
Patricias skuld har ”bara” ökat 6 855 kr trots en inkommande skuld på över 14 000. Det måste bero på utmätningen Kronofogden gjorde?
Tillsammans har nu radarparet skulder på 1 255 041 kr

.
Tack för uppdateringen!! Det är helt sjuka summor!
Tänk alla följare som tror på att de har det så gott ställt och jämför sig själva med dom, och så vet de inte hur ruttet det är i mitten... det är det tror jag som jag stör mig mest på. Så skenheligt, och så sitter de på ett enormt skuldberg samt har klippt banden till Js förstfödda. Verkligen genomruttet.