2024-07-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Ynkryggen och Paddans skuldsaldo ökar stadigt. Tänker att jag redovisar det här, eftersom de läser denna tråd men förmodligen inte öppnar posten. Joakims skuldsaldo har ökat från 757 754 kr till 770 628 kr. De senaste fem skulderna kom till Kronofogden 20 april, vilket rör underhåll från Försäkringskassan, summa är ca 1680 per skuld, så totalt 8400 kr.

Jag antar att skulderna har ökat med nästan 13 000 kr på grund av räntor och så?

Patricia då… Hennes skulder har ökat från 477 558 kr till 484 413 kr, en ökning på 6 855 kr. Hennes senaste skuld inkom till Kronofogden 10 april och rör ett krav från CSN för 2023 med en summa på 14 025 kr. Hon har väl inte pluggat?! Hon har säkert registrerat sig på en kurs och skitit i att ta poäng, bara för att få studiemedel. Vilka nollor de är, på riktigt alltså.

Patricias skuld har ”bara” ökat 6 855 kr trots en inkommande skuld på över 14 000. Det måste bero på utmätningen Kronofogden gjorde?

Tillsammans har nu radarparet skulder på 1 255 041 kr .

Det är fan SJUKA summor att ha i skuld. Lyxfällan kanske vore något? Jag menar dom har ju redan skämt ut sig fullständigt. Att det ska se ut som dom är skittäta medans skuldberget är så högt? Sinnessjukt.
Citera
2024-07-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Det är fan SJUKA summor att ha i skuld. Lyxfällan kanske vore något? Jag menar dom har ju redan skämt ut sig fullständigt. Att det ska se ut som dom är skittäta medans skuldberget är så högt? Sinnessjukt.

Ingen som följer dom och inte läser här kan ju ens ana att dom inte har det gott ställt. Så fina saker och sånt liv som dom lever är ju inte alla förunnat. Men allt är ju bara yta och fake och en vacker dag kommer verkligheten ikapp!
Citera
2024-07-08, 13:21
Medlem
Citat:
Fast så kan det ju definitivt vara. Har man en sån här härlig tråd på flashback om varenda andetag hon tar så känns det ganska rimligt att man vill rensa bort skvallret.

Jag är inte bortrensad iaf och jag är absolut en "spökföljare". Hennes instagram blev rolig att följa i samband med att man läser denna tråd. Haha hemsk man är va?
Nästan alla influensers jag följer är enbart pga Flashback. Några mindre kända personer har fått trådarna låsta här, och det blev direkt tråkigt att följa dessa.
Citera
2024-07-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Ynkryggen och Paddans skuldsaldo ökar stadigt. Tänker att jag redovisar det här, eftersom de läser denna tråd men förmodligen inte öppnar posten. Joakims skuldsaldo har ökat från 757 754 kr till 770 628 kr. De senaste fem skulderna kom till Kronofogden 20 april, vilket rör underhåll från Försäkringskassan, summa är ca 1680 per skuld, så totalt 8400 kr.

Jag antar att skulderna har ökat med nästan 13 000 kr på grund av räntor och så?

Patricia då… Hennes skulder har ökat från 477 558 kr till 484 413 kr, en ökning på 6 855 kr. Hennes senaste skuld inkom till Kronofogden 10 april och rör ett krav från CSN för 2023 med en summa på 14 025 kr. Hon har väl inte pluggat?! Hon har säkert registrerat sig på en kurs och skitit i att ta poäng, bara för att få studiemedel. Vilka nollor de är, på riktigt alltså.

Patricias skuld har ”bara” ökat 6 855 kr trots en inkommande skuld på över 14 000. Det måste bero på utmätningen Kronofogden gjorde?

Tillsammans har nu radarparet skulder på 1 255 041 kr .

Tack för uppdateringen!! Det är helt sjuka summor!

Tänk alla följare som tror på att de har det så gott ställt och jämför sig själva med dom, och så vet de inte hur ruttet det är i mitten... det är det tror jag som jag stör mig mest på. Så skenheligt, och så sitter de på ett enormt skuldberg samt har klippt banden till Js förstfödda. Verkligen genomruttet.
Citera
2024-07-08, 14:33
Medlem
Det är nog därför de inte gift sig. Det kostar ju med bröllop vilket hon hade råd med under L-tiden
Citera
2024-07-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det är nog därför de inte gift sig. Det kostar ju med bröllop vilket hon hade råd med under L-tiden

Man kan ju gifta sig utan att ha massa pengar? Fast å andra sidan. Inte gör vi något som inte genererar massa likes på sociala medier 😁
Citera
2024-07-08, 16:36
Medlem
Citat:
Man kan ju gifta sig utan att ha massa pengar? Fast å andra sidan. Inte gör vi något som inte genererar massa likes på sociala medier 😁

Hon kan ju inte gifta sig halvdant och visa det på sociala medier, hon hade ju ett storslaget bröllop med L.
Citera
2024-07-08, 17:37
Medlem
Bara det att ringen var samarbete blev ju verkligen en grej
Citera
2024-07-08, 17:54
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tror inte att HON hade råd med bröllopet. Tror nog att L fick betala hela kalaset.
Citera
2024-07-08, 19:23
Medlem
Haha vem av er har skrivit att ni har stora skulder i hennes "öppna låda"? 🤣
P skyller iaf sina skulder på corona
Citera
2024-07-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

👋👋
Citera
2024-07-08, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
”Livet är inte över för att man får en skuld”. Nädu Pannan, det är du och Ynkryggen ett levande bevis på. Inte ens 25 (J) eller 27 (P) skulder till en summa högre än 1,2 MILJONER kronor gör att livet är över för er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in