2024-04-17, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myraite
Haha, hon har alltid gått in i en ny vecka under graviditeten på fredagar, sen föds bebisen på lördagen och då är det plötslig vecka 29+5, fast egentligen är det vecka 30+1. Men bara för att kunna skriva ut att bebisen och Ilse är född samma dag i graviditeten.

Det känns bara sån sjuk grej att ljuga om

Jo jag vet det, många som faktiskt ifrågasatte det men Patricialjug hade nån bra förklaring som vanligt.
Citera
2024-04-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Jag vet att hennes unge också heter det, men oavsett lär det störa henne när hon får reda på att namnen Tristan och Isolde hör ihop, då hon inte gillar sitt bonusbarn som heter så.

Långsökt
Citera
2024-04-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Jag vet att hennes unge också heter det, men oavsett lär det störa henne när hon får reda på att namnen Tristan och Isolde hör ihop, då hon inte gillar sitt bonusbarn som heter så.

Fast lite overkill.. tycker du inte det?
Citera
2024-04-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Fast lite overkill.. tycker du inte det?

Jaa det var lite långsökt faktiskt. Hennes egna unge heter ju Tristan så.
Citera
2024-04-17, 19:09
Medlem
Hon med många namn är verkligen en kopia av J och Loui, även lilla T. Undrar när P kommer erkänna detta då hon inte är docksöt som Ilse var. Hon har ju hittills inte velat kännas vid det alls.
Citera
2024-04-17, 19:11
Medlem
Hon med många namn är verkligen en kopia av J och L, även lilla T. Undrar när P kommer att vara villig att erkänna det då hon inte är docksöt som I var.
Citera
2024-04-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Hon med många namn är verkligen en kopia av J och L, även lilla T. Undrar när P kommer att vara villig att erkänna det då hon inte är docksöt som I var.

Tycker det är få prematurer som är söta. Det kommer med hullet. I var ett undantag
Citera
2024-04-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Tycker det är få prematurer som är söta. Det kommer med hullet. I var ett undantag

Jag håller helt med dig. De ser oftast ut som små apor innan hullet kommer (haft en dotter född vecka 36, helt hårig och magerlagd).
Citera
2024-04-17, 21:54
Medlem
Det förstår jag också, även om jag själv aldrig haft en prematur. Söt eller ej finner jag det märkligt att det ska ta emot att barnet i fråga är lik sin far och sina bröder.
Citera
2024-04-17, 22:15
Medlem
Där kom ännu ett snyftinlägg om hennes döda barn. Det jag har svårt att förstå är hur man gång på gång på gång kan göra abort och utan några som helst problem eller ånger använda det som preventivmedel även efter vecka 12 när man själv beskriver barnet med ”10 fingrar, 10 tår” men att förlora ett barn i vecka 25-30 så måste man skriva inlägg på inlägg om hur jobbigt det är.

Var är skillnaden på sena aborter och tidiga förlossningar som orsakar dödsfall? Jo skillnaden är Patricias önskemål. De barnen som varit oönskade är inga problem att plocka bort när man känner för men när man förlorar ett önskat barn med önskat kön så är det synd om HENNE? Att handplocka sina barn som om det vore nötter på Ica och välja ut vad man vill ha och inte är inte bara moraliskt fel, det är vedervärdigt. Hon pratar om samvete i sitt senaste inlägg. Vad säger hennes samvete om att hon väljer ut vilka barn som får stanna och inte, vilka som får en chans att leva och vilka som blir bortplockade pga fel kön eller dålig timing? Det skulle jag vilja höra.

Just nu stör jag mig dock mer på hennes fruktansvärda svenska mer än något annat. Alla kommatecken innan ordet ”och”. Det blir så jobbigt att läsa, och det är fullständigt onödigt, att skriva på detta sätt, då kommatecken, och ”och” inte används efter varandra i VARENDA mening. Hon skulle, behöva gå en kurs i svenska, och, möjligtvis, då kanske, hon kan lära sig, skriva korrekt och, även, sluta särskriva.
Senast redigerad av Somosdoslocos 2024-04-17 kl. 22:35.
Citera
2024-04-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Där kom ännu ett snyftinlägg om hennes döda barn. Det jag har svårt att förstå är hur man gång på gång på gång kan göra abort och utan några som helst problem eller ånger använda det som preventivmedel även efter vecka 12 när man själv beskriver barnet med ”10 fingrar, 10 tår” men att förlora ett barn i vecka 25-30 så måste man skriva inlägg på inlägg om hur jobbigt det är.

Var är skillnaden på sena aborter och tidiga förlossningar som orsakar dödsfall? Jo skillnaden är Patricias önskemål. De barnen som varit oönskade är inga problem att plocka bort när man känner för men när man förlorar ett önskat barn med önskat kön så är det synd om HENNE? Att handplocka sina barn som om det vore nötter på Ica och välja ut vad man vill ha och inte är inte bara moraliskt fel, det är vedervärdigt. Hon pratar om samvete i sitt senaste inlägg. Vad säger hennes samvete om att hon väljer ut vilka barn som får stanna och inte, vilka som får en chans att leva och vilka som blir bortplockade pga fel kön eller dålig timing? Det skulle jag vilja höra.

Just nu stör jag mig dock mer på hennes fruktansvärda svenska mer än något annat. Alla kommatecken innan ordet ”och”. Det blir så jobbigt att läsa, och det är fullständigt onödigt, att skriva på detta sätt, då kommatecken, och ”och” inte används efter varandra. Hon skulle, behöva gå en kurs i svenska, och, möjligtvis, då kanske, hon kan lära sig, skriva korrekt och, även, sluta särskriva.

Hon behöver gå ur grundskolan helt enkelt, och du har helt rätt i sak. Patricialjug handplockar sina barn och aborterar de hon inte tycker passar för stunden.

Synd att hon är såpass ung för hon kommer fortsätta i samma bana och kostar oss skattebetalare otroligt mycket pengar varje sekund. Jäkla slödderfamilj.
Citera
2024-04-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Just nu stör jag mig dock mer på hennes fruktansvärda svenska mer än något annat. Alla kommatecken innan ordet ”och”. Det blir så jobbigt att läsa, och det är fullständigt onödigt, att skriva på detta sätt, då kommatecken, och ”och” inte används efter varandra i VARENDA mening. Hon skulle, behöva gå en kurs i svenska, och, möjligtvis, då kanske, hon kan lära sig, skriva korrekt och, även, sluta särskriva.

Håller med dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in