2024-03-31, 21:46
Medlem
Nu är Patricia sugen på sprit, hennes fjant till pojkvän hakar såklart på direkt. Sen ska Ilselin byta namn för Patriciarum tycker inte det är så passande längre (nej ungen kanske inte blev en komplett avbild av sin föregångare, dessutom är det inte skoj att kallas Vaselin resten av livet)

Patricialjug avslutar en stark vecka med att förlora än mer följare, fler än vi här som ledsnat på hennes konstanta lögner.
Citera
2024-03-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är Patricia sugen på sprit, hennes fjant till pojkvän hakar såklart på direkt. Sen ska Ilselin byta namn för Patriciarum tycker inte det är så passande längre (nej ungen kanske inte blev en komplett avbild av sin föregångare, dessutom är det inte skoj att kallas Vaselin resten av livet)

Patricialjug avslutar en stark vecka med att förlora än mer följare, fler än vi här som ledsnat på hennes konstanta lögner.

Underbart summerat! Så tragiskt att vilja ha sprit när man precis fött en liten och ammar. Osmakligt!

Såklart blir det namnbyte, vaselin är ingen höjdare!
Citera
2024-03-31, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hennes logik är så dum! Eftersom hon har fött prematurt dom flesta gångerna som hon har fött så borde hon ha haft det med i beräkningarna. Är det så hemskt att lämna den minsta så skulle hon ju inte ha skaffat ett till barn när han är så liten.

Nu uppmanar hon folk som är elaka (inte gillar henne och hennes märkliga beteende) att prova att vara snälla. Då uppmanar jag henne till att försöka vara ärlig och sluta ljuga så mycket. Men det är nog för svårt!

När jag fick mitt andra barn så höll jag självklart min första hemma från förskolan både flera veckor före beräknad födsel och typ en månad efter födsel. Och då hade jag ändå en fullgången graviditet. Förstår inte alls hur P tänker och agerar…
Det kan väl bara innebära att hon typ vill att lilla fågelungen ska bli sjuk 🥺
Citera
2024-03-31, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
När jag fick mitt andra barn så höll jag självklart min första hemma från förskolan både flera veckor före beräknad födsel och typ en månad efter födsel. Och då hade jag ändå en fullgången graviditet. Förstår inte alls hur P tänker och agerar…
Det kan väl bara innebära att hon typ vill att lilla fågelungen ska bli sjuk 🥺

Ja, Patriciarum har väldigt trist på bb som hon själv säger. Det enda som kan avhjälpa hennes tristess är mer uppmärksamhet eller sprit.
Citera
2024-04-01, 11:03
Medlem
Citat:

Tänkte direkt att det måste va vaselinet som gör att hon vill byta namn 🤣
Citera
2024-04-01, 19:08
Medlem
Citat:

Du har inte missat mer än att det kanske blir Alva el Hedda istället samt att Louie och Iselin tydligen inte är lika enligt p
Citera
2024-04-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Du har inte missat mer än att det kanske blir Alva el Hedda istället samt att Louie och Iselin tydligen inte är lika enligt p

Ja med ett nytt namn kanske ungen blir lite mindre WT..
Citera
2024-04-01, 19:25
Medlem
Hon har adhd va? Hon kan aldrig typ ens vara stilla i sina tankar. Jag tror hon önskade iselin va mer lik henne som dottern som gick bort var.

Hon kändes lite stött när ngn skrev hon var lik Loui….
Citera
2024-04-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Hon har adhd va? Hon kan aldrig typ ens vara stilla i sina tankar. Jag tror hon önskade iselin va mer lik henne som dottern som gick bort var.

Har för mig att det är nån hjärnskada från födseln då även P är född i vecka 28 nånstans.
Citera
2024-04-01, 19:58
Medlem
När vi ändå är inne på PatriciaLJUG: vi fick aldrig storyn om vad som framkom vid utredningen efter I:s död.. Var det för svårt att ljuga ihop ytterligare en historia om alla fel sjukhuset gjort..? För hur tragiskt det än är så dör små prematura barn.. Och Patricia kan försöka hylla sina "modersinstinkter" hur mycket hon vill, men hon skrev själv att hon absolut inte ville ha något kejsarsnitt och kämpade emot det.. Att hon inte minns att hon skrev så på story mitt under en kaotisk förlossning är förståeligt, men att försöka framhäva att man vet bättre än sjukvården är sjukt..
Citera
2024-04-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Hon blev stött när folk skrev att louie var lik joakim också. Hon bara ”ev munnen men inget mer”

Hon tycker nog att hon och j spelar i olika ligor och de gör de kanske utseendemässigt men vem bryr sig när man är 30 +, då ska andra kvaliteter än utseende vara viktiga anser jag
Citera
2024-04-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
När vi ändå är inne på PatriciaLJUG: vi fick aldrig storyn om vad som framkom vid utredningen efter I:s död.. Var det för svårt att ljuga ihop ytterligare en historia om alla fel sjukhuset gjort..? För hur tragiskt det än är så dör små prematura barn.. Och Patricia kan försöka hylla sina "modersinstinkter" hur mycket hon vill, men hon skrev själv att hon absolut inte ville ha något kejsarsnitt och kämpade emot det.. Att hon inte minns att hon skrev så på story mitt under en kaotisk förlossning är förståeligt, men att försöka framhäva att man vet bättre än sjukvården är sjukt..

Jo hon har skrivit att om de hade gjort kejsarsnitt tidigare så hade i överlevt . Det var det hon anmälde vården för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in