Citat:
Ursprungligen postat av
Barajagintedu
Mitt FÖRSTA inlägg var riktat till en viss krokodil och dennes kommentar ang neo och att få sjuka bebisar. Att du sen klev in och har dina åsikter gör inte mig till efterbliven.
Trevlig dag!
Citat:
Ursprungligen postat av
Barajagintedu
Självklart har hon gjort det👍. Men jag är inte en av dem😉. Jag kritiserade krokodilens inlägg om neo och att få sjuka bebisar. Det är inget kritiskt inlägg😡. Dessutom har tydligen denna krokodil själv fött minst ett av sina barn förtidigt. Jaja krokodilen jag vet att tråden inte handlar om dig det har du redan påpekat tidigare när någon kritiserat dina galna påståenden
Du tycker inte du börjar bli lite väl besatt av mig? Har jag trampat på så många ömma tår?
Men du har helt rätt i att tråden handlar inte om mig utan om oftast ren fakta, dvs underlag från kronofogden, skattebrott, övergivna barn, upprepade medicinska felbeslut och nonchalans hos två föräldrar som sedan exponerar och tjänar pengar på barnens bekostnad dvs Pannan och Joakim.
Vad spelar det då för roll att jag fick ett av mina fem barn ett par veckor för tidigt för dryga 25 år sedan? Ingen förutom du bryr dig om det.
Snacka om fokusförflyttning 😅
Släpp mig nu, sluta grina och bidra till tråden, eller låt bli att läsa.