Citat:
Ursprungligen postat av
Somosdoslocos
Där kom ännu ett snyftinlägg om hennes döda barn. Det jag har svårt att förstå är hur man gång på gång på gång kan göra abort och utan några som helst problem eller ånger använda det som preventivmedel även efter vecka 12 när man själv beskriver barnet med ”10 fingrar, 10 tår” men att förlora ett barn i vecka 25-30 så måste man skriva inlägg på inlägg om hur jobbigt det är.
Var är skillnaden på sena aborter och tidiga förlossningar som orsakar dödsfall? Jo skillnaden är Patricias önskemål. De barnen som varit oönskade är inga problem att plocka bort när man känner för men när man förlorar ett önskat barn med önskat kön så är det synd om HENNE? Att handplocka sina barn som om det vore nötter på Ica och välja ut vad man vill ha och inte är inte bara moraliskt fel, det är vedervärdigt. Hon pratar om samvete i sitt senaste inlägg. Vad säger hennes samvete om att hon väljer ut vilka barn som får stanna och inte, vilka som får en chans att leva och vilka som blir bortplockade pga fel kön eller dålig timing? Det skulle jag vilja höra.
Just nu stör jag mig dock mer på hennes fruktansvärda svenska mer än något annat. Alla kommatecken innan ordet ”och”. Det blir så jobbigt att läsa, och det är fullständigt onödigt, att skriva på detta sätt, då kommatecken, och ”och” inte används efter varandra. Hon skulle, behöva gå en kurs i svenska, och, möjligtvis, då kanske, hon kan lära sig, skriva korrekt och, även, sluta särskriva.
Hon behöver gå ur grundskolan helt enkelt, och du har helt rätt i sak. Patricialjug handplockar sina barn och aborterar de hon inte tycker passar för stunden.
Synd att hon är såpass ung för hon kommer fortsätta i samma bana och kostar oss skattebetalare otroligt mycket pengar varje sekund. Jäkla slödderfamilj.