2024-03-06, 20:12
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
dom https://gofile.io/d/4CSxmv
Tack! Lite genant att Katerina får dagsböter på nivån 100 kr, vilket tar för mycket låg inkomst.
Citera
2024-03-06, 20:23
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Har du sett henne på swebbtv då?
Du citerar ett 16 år gammalt inlägg. Jag tar inget ansvar för inlägget, jag gillar Janouch!
Citera
2024-03-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla Bofinken
Jo, det är den, men den är troligen inte offentlig. NE ger besked:

"En allmän handling är offentlig, om inte sekretesslagen innehåller någon föreskrift som möjliggör hemlighållande."

Man ska inte lära farsan att knulla.
En offentlig handling från en myndighet kan man begära ut men ens läkarjournal är hemlig
Likadant med papper från socialen.
Domstolsbeslut är offentliga om de ej är hemligstämplade av polis militären skydd av riketssäkerhet bla. Sen finns det säkert mer
Jo Säpo men det är ju polisen.
Citera
2024-03-06, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Kanske det. Men jag skulle inte banga att sätta på kåtkärringen.

Edit: självklart eftersom jag är man och därmed sätter på allt som har puls.
Säger du det aha ja jag får tänka på det hela ett tag men jag låter det vila en sväng.
Citera
2024-03-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Är hon Judinna?
Perfekt bra tjejer
Citera
2024-03-06, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meood
Hon låter som en jävla mupp! "Rättsväsendet är korrupt för att jag blev fälld". 😂 Total avsaknad av ansvarstagande och självinsikt. Och offerkoftan är såklart alltid på.

Idiot - En lärare får inte driva alltför vansinniga teser som helst inför sina elever.
Anmäl den där islamistläraren till Skolinspektionen. BUMS - PRONTO !!

Nästa vecka kommer samma lärare säga att det är okej att begå terrordåd mot judar.
Och att Förintelsen inte existerat.

Bra Janouch !!
Citera
2024-03-06, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Så fort man talar för hur man känner om islam, är det alltid någon jävla idiot som ska klistra "fobi" på allt.
Folk får lära sig adekvat fakta, eller hålla käft.
Så fort någon säger något så är man man Islamofob . Det köper inte jag typ de flesta religioner kan man skämta om men ej Islam för då är det enligt dem rätt att skuta eller stena en
Märkligt sen får ni tolka det som ni vill.
Citera
2024-03-06, 20:49
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du citerar ett 16 år gammalt inlägg. Jag tar inget ansvar för inlägget, jag gillar Janouch!

Ok du får väl dispans för det inlägget. Du har säkert mognat en del sen dess!
Citera
2024-03-06, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det är möjligt att Katerina har förlorarmentalitet och rent av är rättshaverist - jag följer inte henne särskilt noga, men att vänstern har använt sig av lawfare och uthängningar i decennier för att tysta kritiker och dissidenter genom HMF- och förtalslagar är fakta. Näthatsgranskaren och fallet Jim Olsson är väl de allra tydligaste exemplen på detta.

https://samnytt.se/problematiskt-att...gger-pa-logner

Sverige är dock inte värst i klassen. I Storbritannien dömdes nyligen en man till två års fängelse för att ha satt upp stickers som motsatte sig massinvandringen.

Jag tyckte hon var intressant att följa i samband med att Hynek Pallas och Stefan Löfven drev henne till att bli öppen dissident efter intervjun i tjeckisk TV. Hon sade som det var och uttryckte sig väl. Men det hör väl till saken att efter en tid så börjar det bli upprepningar och jag kände som läsare att jag nu hört vad hon hade att säga. Jag höll med. Men sedan dess har det gått några år då jag inte direkt har följt henne.

Men om man tycker att Katerina Janouch är trevlig eller otrevlig eller en intressant debattör eller inte är egentligen oviktigt. Det viktiga är hur etablissemanget försöker tysta sina kritiker i domstol.

Mats Dagerlind skall tydligen till och med kastas i fängelse. Liksom Karl Hedin innan honom.

Att Janouch nu får böter är givetvis groteskt även det.
Citera
2024-03-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Idiot - En lärare får inte driva alltför vansinniga teser som helst inför sina elever.
Anmäl den där islamistläraren till Skolinspektionen. BUMS - PRONTO !!

Nästa vecka kommer samma lärare säga att det är okej att begå terrordåd mot judar.
Och att Förintelsen inte existerat.

Bra Janouch !!

Klart som fan att förintelsen existerat!
Finns ju knappt några indianer kvar..
Citera
2024-03-06, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Tack! Lite genant att Katerina får dagsböter på nivån 100 kr, vilket tar för mycket låg inkomst.

Alla fattade ju att den fula zigenarhäxan var fattig som en kyrkråtta.
Citera
2024-03-06, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Precis. Det var ju någon klimatmupp nyligen som slapp straff pga klimatnödläge och hon den där som stoppade ett plan med en afghan kom också undan väldigt lindrigt. Tveksamt att man fått samma straff om man gjort samma handlingar fast för att motverka mångkulturen... Men är man dissent får man nog räkna med att staten är förtryckande.
Du jämför äpplen och päron. Hon har hängt ut en lärare med namn och bild vilket har lett till hat och hot mot henne.

Problemet med kata(strofen)rina är att hon, likt ett barn, inte förstår att det är FÖRTAL hon döms för. Hon fortsätter tjata om att det minsann var rätt att begå brottet för att hon anser att läraren har gjort fel.

Även om jag håller med om att lektionens övning kan kännas kränkande för en inbiten kristen WT morsa så fattar jag också att det Katarina har gjort är brottsligt. Hon har tappat det fullständigt och jag hoppas hon får hjälp för sin mani inom snar framtid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in