2024-03-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Stark psykopatvarning på kärringen.
Kanske det. Men jag skulle inte banga att sätta på kåtkärringen.

Edit: självklart eftersom jag är man och därmed sätter på allt som har puls.
Senast redigerad av Spjutspetsen 2024-03-06 kl. 19:08.
Citera
2024-03-06, 19:07
Medlem
Hon var ju både klok och trevlig förut. Nu är hon mest arg och kallar sig själv systemkritiker. I den rollen angriper hon demokratin, rättsystemet och människors värden. Jag tycker att det är så tråkigt att hon har blivit det hon nu är och att hon måste umgås med patrasket i extremhögerns utmarker. För att inte tala om hennes hatiska svans. Hon är bättre än så! Det vore helt fantastiskt om hon kunde komma tillbaka till den klokare, smartare, gladare och vänligare sidan av mänskligheten.
Citera
2024-03-06, 19:07
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Klart alla inte kan tänka och agera så, men om ingen någonsin gjort motstånd mot lagar som är fel så hade vi ju fortfarande haft en ståndsriksdag på sin höjd. Tycker hon ska ha en eloge istället.
Civil olydnad. Då ska du också vara beredd att stå för det. Det var hon inte. Hon protesterar mot lagens tillämpning i just hennes fall, inte mot lagen som så. Vanligt hos rättshaverister.
Citera
2024-03-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Civil olydnad. Då ska du också vara beredd att stå för det. Det var hon inte. Hon protesterar mot lagens tillämpning i just hennes fall, inte mot lagen som så. Vanligt hos rättshaverister.

Lagen tillämpas inte lika. Vänstern har i decennier använt sig av så kallad lawfare för att tysta kritiker och dissidenter.
Citera
2024-03-06, 19:10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Lagen tillämpas inte lika. Vänstern har i decennier använt sig av så kallad lawfare för att tysta kritiker och dissidenter.
Ge mig tre underbyggda exempel på det.
Citera
2024-03-06, 19:11
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Påhitt och förlorar mentalitet. Något måste man skylla på, det förstår jag.
Citera
2024-03-06, 19:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godemannen
Om du med rättshaverist menar någon som säger sin mening och som inte accepterar den ytterst smala åsiktskorridor som finns i detta cyklopernas land så JA, då är hon en rättshaverist.
Kan du ge tre exempel på saker hon säger som man inte får säga?
Citera
2024-03-06, 19:15
Medlem
Citat:
Påhitt och förlorar mentalitet. Något måste man skylla på, det förstår jag.

Det är möjligt att Katerina har förlorarmentalitet och rent av är rättshaverist - jag följer inte henne särskilt noga, men att vänstern har använt sig av lawfare och uthängningar i decennier för att tysta kritiker och dissidenter genom HMF- och förtalslagar är fakta. Näthatsgranskaren och fallet Jim Olsson är väl de allra tydligaste exemplen på detta.

https://samnytt.se/problematiskt-att...gger-pa-logner

Sverige är dock inte värst i klassen. I Storbritannien dömdes nyligen en man till två års fängelse för att ha satt upp stickers som motsatte sig massinvandringen.
Citera
2024-03-06, 19:18
Medlem
Citat:
Man kan lyssna på "Terrorhösten 1977 på P3 Dokumentär" Där kan man höra människor som är beredda att sitta av tid för sin tro på "saken". Tror inte sexgurun är så tänd på det.
Citera
2024-03-06, 19:36
Medlem
Citat:
Lagen tillämpas inte lika.

Precis. Det var ju någon klimatmupp nyligen som slapp straff pga klimatnödläge och hon den där som stoppade ett plan med en afghan kom också undan väldigt lindrigt. Tveksamt att man fått samma straff om man gjort samma handlingar fast för att motverka mångkulturen... Men är man dissent får man nog räkna med att staten är förtryckande.
Citera
2024-03-06, 19:56
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hon är en surkärring. En bekants unge pryade på tv4. Katerina hade någon relationsfrågeinslag i morgonsoffan. Hon var allmänt gnällig och otrevlig och uppförde sig enligt uppgift som en primadonna innan sändning. Pryotjejerna var rädda för henne.

Har du sett henne på swebbtv då?
Citera
2024-03-06, 20:04
Medlem
Hon skulle passa i SD regeringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in