2024-03-10, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Haha du har ju ingen statistik att luta dig på. Bara nåt du fått för dig i ditt judehat. Här är fler vita:

Churchill
Nietzsche
Springsteen
Hitler mot slutet av kriget gick på starka mediciner
Göring låg på mentalsjukhus i Sverige.

Heath Ledger var 1/16 jude.

Jaja, orkar inte ödsla min tid på en idiotisk goy när alla bevis som behövs är en sökning bort.

Men så är det, gifter man sig uteslutande inom sin genetiska sfär kommer defekta gener propagera, judar är inget undantag.
Citera
2024-03-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jaja, orkar inte ödsla min tid på en idiotisk goy när alla bevis som behövs är en sökning bort.

Men så är det, gifter man sig uteslutande inom sin genetiska sfär kommer defekta gener propagera, judar är inget undantag.
Haha fortsätt med dina konspirationsteorier. Du har inga bevis!
Citera
2024-03-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Du har rätt i att Katerina Janouch inte är journalist, det tror jag inte heller att hon kallar sig. Personerna bakom podden "Haveristerna" är såklart inte heller journalister.

I båda fallen är det fråga om politiker som missionerar sitt budskap från olika synvinklar.

Janouch gör det ärligare tycker jag, hon är kritisk till invandringspolitiken och hymlar inte med det.

Haveristerna försöker gömma sig bakom begreppet "kritiskt granskande" vilket inte alls stämmer på dem, de är vänsterpolitiker.

Katerina inleder sitt "anförande" i rätten med att berätta att hon är journalist samt har "stor" erfarenhet av att leva i en kommunistisk diktatur då hon kom till Sverige först som tioåring från Tjeckien. Men det kvittar. Vad jag däremot undrar är på vilket sätt du tycker att Janouch är ärligare än exempelvis Haveristerna? Alldeles uppenbart har hon spridit felaktig information och alldeles uppenbart skiter hon fullständigt i det, hon berättar inte heller att hon sprider felaktig information. Hur sjutton är det ärligt?

Gissar att du stöder Janouch enbart på grund av att hon är invanringskritisk, den åsikten tycks ju vara överordnad allt bland delar av befolkningen.
Citera
2024-03-13, 16:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Janouch hyllat förtalsombudsmannen å ena sidan men kallar grovt förtal för hitte på-brott.
Ologiskt värre.
Citera
2024-03-13, 21:25
Medlem
Ograsts avatar
Vilka är egentligen hennes fans? Tänker mig mest arbetslösa medelålders män och kvinnor med löständer!
Citera
2024-03-14, 14:51
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vilka är egentligen hennes fans? Tänker mig mest arbetslösa medelålders män och kvinnor med löständer!

Hon är ju en duktig författare, särskilt de uppskattade barnböckerna. Tyvärr har vänsteranhängarna inom media och kultur baktalat henne för mycket.

Sen har hon många åsiktsanhängare inom alla läger, från vänster till höger.
Citera
2024-03-15, 05:10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hon är ju en duktig författare, särskilt de uppskattade barnböckerna. Tyvärr har vänsteranhängarna inom media och kultur baktalat henne för mycket.

Hur har hon blivit baktalad? Kan du ge något exempel?
Citera
2024-03-15, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manöver
Har läst hennes bok Annhörig, och kan berätta att hon verkar vara jävligt kåt!

Jag vet från direkt källa att hon raggar upp unga män på Tinder för engångsknull. Hur någon kan vilja knulla den där äckliga cryptcreepern är ett mysterium men gratis fitta tackar väl ingen nej till.
Citera
2024-03-15, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Hon baktalar sig själv tillräckligt bra för att nån annan ska behöva anstränga sig. Behöver bara öppna käften.
Citera
2024-03-15, 08:17
Medlem
moralhoras avatar
Nu ska man väl säga att gå från att vara älskad sexolog/barnboksförfattare inne i värmen till att bli kritiserad av statsministern och i princip utfryst kan inte vara nyttigt rent mentalt för någon. Jag gissar på att det tär rätt mycket, speciellt när hon inte sade något speciellt kontroversiellt i tjeckisk tv, åtminstone inte tillräckligt för att dra sig an den storm hon fick.

Med det sagt så betyder det inte att hon inte hamnat i galen tunna i detta fall. Jag har inte direkt sett något bra rättfärdigande av henne eller hennes supportrar kring varför det var så viktigt att peka ut en enskild lärare, speciellt när hon vet hur mycket skit man kan ta av att bli utpekad på det sättet. Det verkar inte heller finnas något speciellt engagemang mot vad i förtalslagstiftningen som är fel utan mer att den är fel för att hon blev dömd.

Hon borde gå utanför sin bubbla i detta fall istället för att bara söka bekräftelse från anhängare.
Citera
2024-03-15, 08:21
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Nejdå, det finns kvinnor som har sina egna helt tandreglerade och blekta tänder som tycker Katerina är kung.

Inte så mycket för vad hon säger som för att hon tar stryk och vuxenmobbing och bara kör vidare.

Lustigt det där med tänder och vad folk fokuserar på på det.
Senast redigerad av LoveLiveDie 2024-03-15 kl. 08:25.
Citera
2024-03-15, 09:04
Medlem
Har just lyssnat på Haveristerna. Vilken liten fitta hon är Katerina. Vem lyssnar på henne? Och jag är ändå kanske lite främlingsfientlig, men är inte helt hjärndöd så jag fattar ju att ungarna behöver lära sig om olika religioner i skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in