2024-03-06, 21:24
Katerina är judinna och judar har ofta mentala problem.
Citera
2024-03-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Kanske, men jag är beredd att sätta på henne närsomhelst. Som en naiv pojk hoppas jag hon kan ”lära” mig njutning och snusk.
Citera
2024-03-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Du jämför äpplen och päron. Hon har hängt ut en lärare med namn och bild vilket har lett till hat och hot mot henne.

Problemet med kata(strofen)rina är att hon, likt ett barn, inte förstår att det är FÖRTAL hon döms för. Hon fortsätter tjata om att det minsann var rätt att begå brottet för att hon anser att läraren har gjort fel.

Även om jag håller med om att lektionens övning kan kännas kränkande för en inbiten kristen WT morsa så fattar jag också att det Katarina har gjort är brottsligt. Hon har tappat det fullständigt och jag hoppas hon får hjälp för sin mani inom snar framtid

Kanske inte var så bra exempel jag hade direkt.

Jag skrev att hon får ju räkna med att om man bryter mot lagen får man vara beredd på att ta sitt straff. Någon som klimatmuppen och den unga batikhäxan jag hade i mina exempel var beredda på, men slapp undan.

Men Katarina kunde nog istället ha lagt sin fokus på skolan, skolans rektor istället för på en enskild lärare.
Citera
2024-03-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Kanske inte var så bra exempel jag hade direkt.

Jag skrev att hon får ju räkna med att om man bryter mot lagen får man vara beredd på att ta sitt straff. Någon som klimatmuppen och den unga batikhäxan jag hade i mina exempel var beredda på, men slapp undan.

Men Katarina kunde nog istället ha lagt sin fokus på skolan, skolans rektor istället för på en enskild lärare.

Jo galet att nita läraren. Håller med om att mycket är skit men att som vanlig dödlig behöva bli uthängd känns skit.
Citera
2024-03-06, 22:10
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Jo galet att nita läraren. Håller med om att mycket är skit men att som vanlig dödlig behöva bli uthängd känns skit.
Så är det. Jag gillar egentligen Katerina men detta är bara dumt. Förtalslagen i Sverige gör ingen skillnad på om vad som påstås är sant eller inte (till skillnad från nästan alla andra länder) utan baseras på om om det som uttrycks framställer vederbörande som klandervärd. Detta har hon ju uppenbarligen gjort och döms därför helt korrekt enligt mig.
Citera
2024-03-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Så fort man talar för hur man känner om islam, är det alltid någon jävla idiot som ska klistra "fobi" på allt.
Folk får lära sig adekvat fakta, eller hålla käft.
Så fort någon säger något så är man man Islamofob . Det köper inte jag typ de flesta religioner kan man skämta om men ej Islam för då är det enligt dem rätt att skuta eller stena en
Märkligt sen får ni tolka det som ni vill.
Citera
2024-03-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Din dumhet.

Att du kallar en judinna för nazist eller att det verkar räcka med att vara nationalist för att vara rasist.

Sedan gnäller du på när personer skriver med caps lock eller att man avslutar ett helt inlägg med en dryg kommentar.

Du hakar upp dig på sådana detaljer istället för att möta argumentet, där kan vi snacka härskarteknik.
En judinna har jag personligen svårt att kalla en nazist för det är två motpoler helt enkelt.
Hon kan ej bli kallad nationalsoxialiat .
Alla eller 99 9% är ju mot nazisterna sedan kriget ww2 helt enkelt.
Frågor på det eller brunsmetar ni alla i vårat fina land nu eller.
Citera
2024-03-06, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432

Ja, det är ju tråkigt för den uthängda. Men att hela vänsteretablissemanget nu firar att hon även dömts i hovrätten gör att även Katerina har mina sympatier.
Citera
2024-03-06, 22:36
Medlem
Citat:
Vad har du för exempel på det? Tvärtom är väl judar det folk som bidragit mest när det gäller att förstå det mänskliga psyket. Judar är ju faktiskt en överlägsen ras. Högt utbildade, rika, goda soldater. Extremt många nobelpris etc etc.
Citera
2024-03-06, 23:29
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
En judinna har jag personligen svårt att kalla en nazist för det är två motpoler helt enkelt.
Hon kan ej bli kallad nationalsoxialiat .
Alla eller 99 9% är ju mot nazisterna sedan kriget ww2 helt enkelt.
Frågor på det eller brunsmetar ni alla i vårat fina land nu eller.

Förstår inte vad du menar? Jag har inte kallat henne för nazist.
Citera
2024-03-06, 23:41
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:

Framför allt löser de tekniska och medicinska gåtor. Och skapar klassiska verk inom konst och litteratur. Film, musik, underhållning. Det gör judar ofta. Jag vet inte vilken statistik du åberopar vad gäller galenskap, men är de större konsumenter av psykofarmaka än svenska folket, ja då har judenheten betydande mentala problem.
Citera
2024-03-06, 23:49
Medlem
Växlade lite ord med henne på krogen par år sedan om samhällsutvecklingen. Trevlig kvinna gillar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in