2024-02-11, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Tog du dit via den officiella flugsvamp.wtf adressen? I stort sett alla andra onion länkar man hittar nuförtiden är phishinglänkar.

Jupp.

Tuvärr kan jag inte testa att återställa lösenordet heller, fixade aldring någon kod för det. Men är 100 på att jag använder rätt.
Citera
2024-02-11, 19:20
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierat666
Jupp.

Tuvärr kan jag inte testa att återställa lösenordet heller, fixade aldring någon kod för det. Men är 100 på att jag använder rätt.

Låter väldigt konstigt att de skulle radera ditt konto bara så där. Aldrig hört talas om att det hänt förut. Det är inte så att du kan ha brutit mot någon regel när du lämnat recension på en säljare?

Om du inte känner igen dig i att möjligtvis ha begått regelbrott så känns det som att du någon gång kan ha råkat ta dig till F4 via en phishinglänk.

Om du har något minne av att i onyktert tillstånd besökt F4 finns möjligheten att du råkat ta dig in via en phishinglänk vid det tillfället.

Ett annat alternativ är att drogen(er) du använt fått dig att glömma bort ditt faktiska lösenord

Ursäkta om mina frågor känns anklagande. Det är absolut inte menat så, utan försöker bara hjälpa till genom att någon av mina frågor ska trigga igång ett minne hos dig utifall det faktiskt visar sig finnas en anledning till att det hänt, eftersom det låter helt otroligt att man riskerar att bli avstängd och tom få sina tillgångar beslagtagna.
Senast redigerad av Mayordomo 2024-02-11 kl. 19:27.
Citera
2024-02-11, 20:24
Medlem
Citat:
Jag gjorde två olika beställningar från två olika vendors på fs4 för några veckor sedan. Jag förlängde tiden på båda, sen öppnade jag dispyer för jag hade inte fått något. Någon dag senare när jag försökte logga in så står det att jag har fel namn/lösen. Har jag blivit bannad gör att jag har för många dispyter? Har detta hänt någon annan?

Hade typ 500 på kontot med, sen typ 600 som jag betalde för ordrarna som är borta nu. Tror ni dom ens postat nått till mig? Eller är det pn/polisen som stulit det? Jag har inte fått något brev eller samtal om detta.

Eftersom jag blev bannad med så känns det ju lite som att det är de som driver fs4 som rånar mig, men de kan ju knappast ha "interceptat" ordarna?

Jag vet att folk här säger att man inte bör använda flugsvamp, men jag själv har aldrig haft något problem innan(förutom att folk är jävligt sega med att posta då).

EXAKT samma sak hände mig, kontot finns dock kvar men någon har ändrat lösenordet och hade ingen PGP som återställningsnyckel... Alltid använt flugsvamp.wtf.

Om du försöker återställa via funktionen så kommer du se att kontot finns kvar, bara någon som kapat det
Citera
2024-02-11, 20:28
Medlem
Extremeflys avatar
Är de många som beställer nuförtiden som får era grejer?
Citera
2024-02-11, 21:28
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly

Va en tanke som slog mig också, lite nyfiken på att höra hur det ligger till.
Citera
2024-02-11, 21:55
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly

Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Va en tanke som slog mig också, lite nyfiken på att höra hur det ligger till.

Jag fick hem en beställning från F4 och en från Archetyp vecka 5. La båda beställningarna under vecka 4, så var väl ren tur att dom kom fram....
Citera
2024-02-11, 22:06
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Jag fick hem en beställning från F4 och en från Archetyp vecka 5. La båda beställningarna under vecka 4, så var väl ren tur att dom kom fram....

Tror inte Posten kollar allt utan att de är på uppdrag från polisen... såvida det inte är en nitisk postanställd eller att det är något uppenbart

Men då vet jag, tack för återkoppling
Citera
2024-02-12, 05:12
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Tror inte Posten kollar allt utan att de är på uppdrag från polisen... såvida det inte är en nitisk postanställd eller att det är något uppenbart

Men då vet jag, tack för återkoppling

Det har du såklart rätt i.

Det jag tänkte på var nyheten angående beslaget av 1300 brev med narkotika. Enligt rykten runt darknet så var det AAS/PEDs som beslagtogs och ytterst få brev från AT som kunnat bevisas genom att få hem brev från polisen.

Eftersom F4 inte har något eget forum vet jag inget om någon mängd brev i beslag för dom.

Många vendors på AT och F4 ska tydligen ha utnyttjat situationen till sin fördel.
Senast redigerad av Jagozar 2024-02-12 kl. 05:36.
Citera
2024-02-12, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Det har du såklart rätt i.

Det jag tänkte på var nyheten angående beslaget av 1300 brev med narkotika. Enligt rykten runt darknet så var det AAS/PEDs som beslagtogs och ytterst få brev från AT som kunnat bevisas genom att få hem brev från polisen.

Eftersom F4 inte har något eget forum vet jag inget om någon mängd brev i beslag för dom.

Många vendors på AT och F4 ska tydligen ha utnyttjat situationen till sin fördel.
Ja, har hört liknande berättelser om att det man beslagtog absolut mest av var just AAS och att breven innehållandes just ”nöjesdroger” (såsom amfetamin,kokain,röka,tram osv.) endast utgjort en väldigt liten mängd av de totala antalet stoppade försändelser.
Polisen skriver ju även i sitt uttalande att försändelserna som tagit innehåller både droger,aas samt läkemedel.
Däremot skiter media att nämnda detta, där benämns alla brev som ”knarkbrev” eller ”paket innehållande narkotika”. Blir ju väldigt mycket lättare att försöka få det se ut som en lyckad insats mot just narkotika när man i själva verket mest lyckats beslagta vialer men testo och någon 15-årings anadrol och d-bollar
Citera
2024-02-12, 06:25
Medlem
Citat:
Jag gjorde två olika beställningar från två olika vendors på fs4 för några veckor sedan. Jag förlängde tiden på båda, sen öppnade jag dispyer för jag hade inte fått något. Någon dag senare när jag försökte logga in så står det att jag har fel namn/lösen. Har jag blivit bannad gör att jag har för många dispyter? Har detta hänt någon annan?

Hade typ 500 på kontot med, sen typ 600 som jag betalde för ordrarna som är borta nu. Tror ni dom ens postat nått till mig? Eller är det pn/polisen som stulit det? Jag har inte fått något brev eller samtal om detta.

Eftersom jag blev bannad med så känns det ju lite som att det är de som driver fs4 som rånar mig, men de kan ju knappast ha "interceptat" ordarna?

Jag vet att folk här säger att man inte bör använda flugsvamp, men jag själv har aldrig haft något problem innan(förutom att folk är jävligt sega med att posta då).

kolla feedback innan och datum ! sen kan man alltid ha oturen såklart. Använde du länken flugsvamp.wtf ? alla andra länkar är phising. Du kommer rätt när du använder flugsvamp.wtf . Och ordrar försvinner inte bara på flugsvamp vet att dem är ganska hårda mot säljarna ska lev och prestera. Så tror du gick in på en phising ... tyvärr
Citera
2024-02-12, 06:52
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Ja, har hört liknande berättelser om att det man beslagtog absolut mest av var just AAS och att breven innehållandes just ”nöjesdroger” (såsom amfetamin,kokain,röka,tram osv.) endast utgjort en väldigt liten mängd av de totala antalet stoppade försändelser.
Polisen skriver ju även i sitt uttalande att försändelserna som tagit innehåller både droger,aas samt läkemedel.
Däremot skiter media att nämnda detta, där benämns alla brev som ”knarkbrev” eller ”paket innehållande narkotika”. Blir ju väldigt mycket lättare att försöka få det se ut som en lyckad insats mot just narkotika när man i själva verket mest lyckats beslagta vialer men testo och någon 15-årings anadrol och d-bollar

Exakt. Det var inte mycket droger som har någon förödande effekt på folkhälsa och samhälle som verkar ha stoppats. Kan iofs kosta sjukvården en del att eventuellt behöva behandla ungdomar som mixtrat med sina hormonnivåer utan tillräcklig kunskap om kurlängd och hur viktig en PCT är för återhämtning.

OT: Kommer ihåg en snubbe i 20 års åldern jag träffade för ett antal år sedan som skröt om att han gick på orala Winstrol. Det var alltså det enda han tog, flera månader i sträck. Var lite kul ibland när han fick psykbryt på folk och diverese meningslöst som med all säkerhet berodde på att han kört sitt naturliga testo produktion i botten
Anledningen till att jag inte berättare för honom vad som händer om man enbart kurar Winstrol var för att han var en riktig jävla råtta som blåst mig på pengar, så han fick gott själv upptäcka sin idioti. Om han någonsin gjorde det har jag ingen aning om eftersom han till slut flyttade till någon stad långt ifrån min.
Citera
2024-02-12, 08:38
Medlem
Smittorisks avatar
Jag har fått hem mina beställningar under förra veckan och denna vecka.
Dock saknar jag en beställning som jag är lite fundersam på vart den tagit vägen.

Det står också i den vendorns tråd att det är dom som torskat i polisens räd. Så vi får se hur det hela går. Kan ju också vara enkelt att ge fan i att skicka och skylla på just den raiden. Vi får se vad som händer.

Beställde 10 gram tjo åt en kompis. Det vore ju tråkigt om man spräckte sin oskuld hos polisen på det sättet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in