Citat:
Ursprungligen postat av
Pierat666
Jupp.
Tuvärr kan jag inte testa att återställa lösenordet heller, fixade aldring någon kod för det. Men är 100 på att jag använder rätt.
Låter väldigt konstigt att de skulle radera ditt konto bara så där. Aldrig hört talas om att det hänt förut. Det är inte så att du kan ha brutit mot någon regel när du lämnat recension på en säljare?
Om du inte känner igen dig i att möjligtvis ha begått regelbrott så känns det som att du någon gång kan ha råkat ta dig till F4 via en phishinglänk.
Om du har något minne av att i onyktert tillstånd besökt F4 finns möjligheten att du råkat ta dig in via en phishinglänk vid det tillfället.
Ett annat alternativ är att drogen(er) du använt fått dig att glömma bort ditt faktiska lösenord
Ursäkta om mina frågor känns anklagande. Det är absolut inte menat så, utan försöker bara hjälpa till genom att någon av mina frågor ska trigga igång ett minne hos dig utifall det faktiskt visar sig finnas en anledning till att det hänt, eftersom det låter helt otroligt att man riskerar att bli avstängd och tom få sina tillgångar beslagtagna.