2023-12-22, 09:55
Medlem
Beslagtogs i höstas och ska slå en nytt försök igen till samma adress. Nån med samma sits alt erfarenhet av detta?
Tänker att konsekvenser inte är så stora oavsett, om det nu går åt skogen
Citera
2023-12-22, 10:38
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wydnot11
Beslagtogs i höstas och ska slå en nytt försök igen till samma adress. Nån med samma sits alt erfarenhet av detta?
Polaren fortsatte försöka få hem knarkbrev efter 2 beslag förra året, tillslut blev det husis för idioten.
Citera
2023-12-22, 11:35
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:

Har du inget hemma eller i blodet så lär det läggas ner. Skulle din adress vara svartlistad så kan det vara bra att ha Gevalia hemma. Men det finns bara ett sätt att ta reda på!
Citera
2023-12-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Polaren fortsatte försöka få hem knarkbrev efter 2 beslag förra året, tillslut blev det husis för idioten.

Aa där ser man. Letat runt efter liknande info och tänkte helt enkelt ta reda på det själv haha

Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Har du inget hemma eller i blodet så lär det läggas ner. Skulle din adress vara svartlistad så kan det vara bra att ha Gevalia hemma. Men det finns bara ett sätt att ta reda på!

Precis, har varken något i kroppen eller hemma samt är i utlandet ett bra tag till.

Tack för svar då avstår jag från att vara testkanin
Då är frågan hur dum i huvudet är man om man tar det till ombud ?
Mitt sista alternativ, med tanke på hur desperat jag framstår xD, är att ta det till bekants låda så ni hajjar.
Senast redigerad av wydnot11 2023-12-22 kl. 12:40.
Citera
2023-12-23, 13:32
Medlem
Xanyos avatar
Citat:

Jag åkte ditt på en beställning jag med förra året, blev förhör och liknande men eftersom försändelsen inte lyckades hamna i mina händer så hände ingenting. Och jag nekade till allt och sa att vem som helst kan ju beställa droger i någon annans namn för att sätta ditt den personen eller jävlas eller vad fan som helst.

Sen därefter har jag gjort beställningar som har kommit precis som vanligt. Så det där att man blir röd markerad av Posten eller Polisen tror jag inte ett dugg på.
Senast redigerad av Xanyo 2023-12-23 kl. 13:37. Anledning: Felstavat
Citera
2023-12-23, 18:58
Medlem
EuphoriaSwes avatar
Jag är så trög skulle köpa bitcoin för 1000kr men köpte för 3000kr… pengar jag verkligen inte har så att säga. Räkningarna ska dras..
kan man köpa tillbaka dem till sek till sitt eget bankkonto när man köper på appen bitcoin.com? Grön svart logga med ett B
Citera
2023-12-23, 22:07
Medlem
Sälj för swish på Agoradesk så får du ju pengarna på kontot direkt.
Citera
2023-12-24, 12:24
Medlem
Någon som hört talas om leverans via diplomatpost? Kan det funka?
Citera
2023-12-24, 13:38
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuphoriaSwe
Jag är så trög skulle köpa bitcoin för 1000kr men köpte för 3000kr… pengar jag verkligen inte har så att säga. Räkningarna ska dras..
kan man köpa tillbaka dem till sek till sitt eget bankkonto när man köper på appen bitcoin.com? Grön svart logga med ett B
Skapa ett konto på Localcoinswap det är skit enkelt sedan för du över dina bitcoin till din wallet på Localcoinswap och omvandlar dom till sek och sedan tar ut dom. Har gjort det själv är skit lätt. Bästa sidan!
Citera
2023-12-24, 16:15
Medlem
Xanyos avatar
Har några hundralappar kvar på mitt FS konto som är via en tidigare bitcoin adress insättning, det jag undrar & frågar är om jag gör en insättning denna gången med XMR blir mitt resterande saldo ihopslaget?

Eller spelar det ingen roll oavsett om man sätter in både med Bitcoins & XMR? Det står ju visserligen på mitt flugsvamp Konto (XXX SEK) så känns ju som det inte spelar någon roll.

Men bättre jag frågar innan för har aldrig använt mig av någon annan metod via flugan än Bitcoins.

God Jul gott folk.
Citera
2023-12-26, 12:17
Medlem
ApanAbdullas avatar
Det är tillfälligt beställnings stopp på flugsvamp fick jag höra av en vendor. Pga röda dagar osv så för säkerhets skull väntar dom till Januari detta gäller dock inte alla vendors.
Citera
2023-12-26, 13:14
Medlem
Angående samtliga som undrar över BTC insättningar:

Just nu är hela nätverket fruktansvärt överbelastat och har varit under en lång tid. I sin tid medför det långa transaktionsavgifter och sinnessjuka avgifter. Har du otur och din exchange/wallet skickat med för låga avgifter kan det ta dagar innan överföringen genomförs.

Se här vilka transaktionsavgifter som leder till vilka genomsnittliga överföringstider. Du kan även med ditt TXID se vilken status och ETA för att överföringen kommer fram.

https://mempool.space/sv/

F.ö så undvik bitcoin som pesten f.n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in