Citat:
Ursprungligen postat av
Mayordomo
Låter väldigt konstigt att de skulle radera ditt konto bara så där. Aldrig hört talas om att det hänt förut. Det är inte så att du kan ha brutit mot någon regel när du lämnat recension på en säljare?
Om du inte känner igen dig i att möjligtvis ha begått regelbrott så känns det som att du någon gång kan ha råkat ta dig till F4 via en phishinglänk.
Om du har något minne av att i onyktert tillstånd besökt F4 finns möjligheten att du råkat ta dig in via en phishinglänk vid det tillfället.
Ett annat alternativ är att drogen(er) du använt fått dig att glömma bort ditt faktiska lösenord
Ursäkta om mina frågor känns anklagande. Det är absolut inte menat så, utan försöker bara hjälpa till genom att någon av mina frågor ska trigga igång ett minne hos dig utifall det faktiskt visar sig finnas en anledning till att det hänt, eftersom det låter helt otroligt att man riskerar att bli avstängd och tom få sina tillgångar beslagtagna.
Okej, det kan vara jag som är snurrig. Men har ju inte fått mitt knark så det kan inte vara problemet.
Har absolut inte brutit mot regler, var flera månader sedan jag köpte något förra gången och då gav jag inga recensioner med meddelande. Jag har också alltid gått via flugsvamp.wtf.
Jag lyckades komma in på ett konto när jag la till 666 I slutet av mitt användarnamn, men det fanns absolut inget på det kontot, inga monero, inga ordrar/historik, inga despyter. Känns också konstigt då jag var rätt säker på att mitt användarnamn inte hade några siffror i slutet. Vet att jag har ett till konto som jag aldrig använt, tänker att det är det jag kom in på. Ifall det är det kontot jag använde så har ju allt blivit rensat typ, kan de ha gjort det för att jag var inaktiv under en vecka med 2 dispyter?
Jag inser detta inte precis går emot teorin om att jag knarkat sönder min hjärna haha.
Funderar på att skaffa archetyp o göra en beställning, men nojjig att min brevlåda är flaggad.