2024-08-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Svårt att se att deaddrops skulle finnas i alltför många städer, logistiken och att blanda in massor med folk är träligt och risky. Roligt för dom som bor i Stockholm, Malmö och Göteborg men vi som inte bor där får nog glatt gilla Postnord tills vidare.

En av de större säljarna erbjuder ju DD i hela Sverige, men som jag förstått det så är det vid större mängder.

Jag är inne nästan varenda dag, från morgon till kväll. Skriver med mycket folk och är aktiv i forumet där.

Ska jag vara ärlig så har jag bara haft ett enda problem på flera månader och det var när de vart ddosad den 22 juli. Då skrev ASNT:

Men utöver det så kan jag inte komma ihåg sist det var problem.

Mitt största problem är att jag blir utloggad titt som tätt, vilket är riktigt störigt när man skrivit ett DM eller i forumet och sen laddas inte sidan och man åker ut till login.
Det är automatisk utloggning och om dom inte ändrat kan du ställa in hur lång tid det ska ta tills du måste logga in på nytt under inställningar.
Citera
2024-08-27, 16:11
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-ter
Det är automatisk utloggning och om dom inte ändrat kan du ställa in hur lång tid det ska ta tills du måste logga in på nytt under inställningar.

Tack. Jag har det redan inställt på 6 timmar. Vissa dagar fungerar det som det ska medan andra dagar blir jag utloggad efter 30 minuter. Samtidigt är det inte något stort problem då jag enkelt kan logga in igen.
Citera
2024-08-27, 23:29
Medlem
KM201s avatar
Jag har fått hem tre av tre beställningar från Flugsvamp den senaste månaden. Perfekt stealth och bara några dagars leveranstid.
Citera
2024-08-28, 17:16
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KM201
Jag har fått hem tre av tre beställningar från Flugsvamp den senaste månaden. Perfekt stealth och bara några dagars leveranstid.
Ta det försiktigt bror, inge smart att beställa flera ggr i månaden, varje ny beställning är ju en risk, även om man beställer från en reko vendor som är lite dyrare. Gör en större beställning typ 2-3 ggr per år istället.
Citera
2024-08-29, 00:45
Medlem
Någon annan som upplever att saker inte dyker upp var bättre förr tror vendors drar nytta av att skylla på postnord etc. På senare tid är det många som klagar på att dem ej fått sina paket och då har det inte blivit taget av snuten..
Citera
2024-08-29, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Någon annan som upplever att saker inte dyker upp var bättre förr tror vendors drar nytta av att skylla på postnord etc. På senare tid är det många som klagar på att dem ej fått sina paket och då har det inte blivit taget av snuten..

Nu har jag inte beställt något sedan ett par år tillbaka. Fast beställde mycket mellan -14 till -20 ungefär. Förlorade inte ett enda brev under den tiden och på vissa brev kunde dom lika gärna skrivit "KNARK" på utsidan.
Citera
2024-08-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig

Dethär med vendors som skyller på "posten" är ju inget nytt ändå väl utan har förekommit sedan ett rätt bra tag tillbaka, fan man saknar den gamla goda tiden på fs1 när man kunde ha sitt knark hemma i lådan inom 24 tim efter order!
Citera
2024-08-30, 03:52
Medlem
Nån som vet vad det kan bli för straff om de plockar tex 10 stycken 50mg edibles?
Citera
2024-08-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elhundo
Nån som vet vad det kan bli för straff om de plockar tex 10 stycken 50mg edibles?

Inget så länge du nekar när de ringer.
Citera
2024-08-31, 01:46
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Nu har jag inte beställt något sedan ett par år tillbaka. Fast beställde mycket mellan -14 till -20 ungefär. Förlorade inte ett enda brev under den tiden och på vissa brev kunde dom lika gärna skrivit "KNARK" på utsidan.

Konstigt att du inte förlorade ett enda brev när nya postlagen inte kom förrän 2023
Citera
2024-08-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antelife
Konstigt att du inte förlorade ett enda brev när nya postlagen inte kom förrän 2023

Vilken jordhög kröp du upp ur?
Naturligvis kunde man bli av med post innan 2023.
Det har alltid försvunnit brev i postgången. Vanliga brev från myndigheter eller
med saker skickade av privatpersonen på tradera...
Särskilt sedan det gamla Post-Verket blev privatiserad och blev PostNord
Citera
2024-08-31, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Dethär med vendors som skyller på "posten" är ju inget nytt ändå väl utan har förekommit sedan ett rätt bra tag tillbaka, fan man saknar den gamla goda tiden på fs1 när man kunde ha sitt knark hemma i lådan inom 24 tim efter order!

Faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in