2023-12-26, 18:19
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsaltad
Mina BTC har inte kommit in på kontot på FS4, hur ser det ut för dig?

Hej, svarade längre fram i tiden dig ang detta. sUPPORT SKREV ATT OM DE EJ KOMMIT FRAM INOM24 TIMMAR SKICKAS DE TILLBAKA TILL URSPRUNSWALLET SOM DE SKICKAS IFRÅN. Men mitt kom redan efter 1 timme trots hög avgift och 25 bnlock märkligt nog.

MvH
Citera
2023-12-27, 13:12
Medlem
Jag har gjort en insättning till FS, det står att de är överförda för över en timme sen, men ändå syns inget på kontot.
Enligt blockchain, så ska de va färdigt för över en timme sen, men ändå kommer inga pengar på FS kontot, hjälp vad kan detta bero på? Har jag blivit blåst på nåt sätt? Snälla hjälp någon, vad kan jag göra? Va mkt pengar
Citera
2023-12-27, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetdu
Jag har gjort en insättning till FS, det står att de är överförda för över en timme sen, men ändå syns inget på kontot.
Enligt blockchain, så ska de va färdigt för över en timme sen, men ändå kommer inga pengar på FS kontot, hjälp vad kan detta bero på? Har jag blivit blåst på nåt sätt? Snälla hjälp någon, vad kan jag göra? Va mkt pengar

Troligtvis fel flugsvamp
Vilken sida?
Finns flera felaktiga sidor folk som luras
Citera
2023-12-27, 17:06
Medlem
crossposts avatar
Citat:

Samma här, var confirmed redan runt 8-tiden men inget dyker upp. Inget svar från support ännu... Och ja, jag använder rätt url då det inte är första insättningen direkt och jag använder samma url som alltid.
Citera
2023-12-27, 17:13
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crosspost
Samma här, var confirmed redan runt 8-tiden men inget dyker upp. Inget svar från support ännu... Och ja, jag använder rätt url då det inte är första insättningen direkt och jag använder samma url som alltid.

Och vilken url är det?
Citera
2023-12-27, 17:23
Medlem
crossposts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Och vilken url är det?
kortlänken, flugsvamp.wtf
Citera
2023-12-27, 19:48
Medlem
Är de ens värt att gå med i Fs4
Gillade dom 2 första., men väldigt skeptisk till 4.0
Citera
2023-12-27, 20:12
Medlem
Extinctionists avatar
Hur länge ska det vara så efterblivet höga avgifter på transaktioner i Bitcoin? Försöker sänka bits min överföringen men då får jag meddelande om UTXO fel....

Tänker inte betala 300 spänn för att sätta in pengar på flugsvamp.
Citera
2023-12-27, 20:14
Medlem
Extinctionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diggepang
Är de ens värt att gå med i Fs4
Gillade dom 2 första., men väldigt skeptisk till 4.0

Har beställt där några gånger nu. Fattar inte varför de har så dåligt rykte men nånting har de väl fulat sig med.
Citera
2023-12-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extinctionist
Hur länge ska det vara så efterblivet höga avgifter på transaktioner i Bitcoin? Försöker sänka bits min överföringen men då får jag meddelande om UTXO fel....

Tänker inte betala 300 spänn för att sätta in pengar på flugsvamp.

Förlåt men varför skaffar sig inte alla som klagar på BTC och/eller FS ett konto på Archetyp och en exchange med monero? Det är verkligen inte svårt
Citera
2023-12-27, 21:13
Medlem
Citat:

Hände mig med som tur liten hacka just idag också använder coinbase och alltid gjort enligt blockchain ska de vara klart dock har det varken kommit in till fs eller står i transaktionen så känns lite meningslöst för min del att skriva till admin nu, hur gick det för dig?
Citera
2023-12-27, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrypancakes
Förlåt men varför skaffar sig inte alla som klagar på BTC och/eller FS ett konto på Archetyp och en exchange med monero? Det är verkligen inte svårt

Va nere på 93 dollar igår natt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in