2023-04-25, 19:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hur och var processas bebisdelarna? I vilken form säljs de till industrin? I pulverform/i en pasta liknande form? Låt oss fortsätta ta Pepsi som exempel. Används biprodukten från bebisförädlingsprocessen som smakförstärkare eller annat i Pepsi? Hur används biprodukten från bebisförädlingsprocessen i tex Nestle snabbkaffe? Hur smakar den här biprodukten? Umami? Isåfall vad tillför den smaken tex Pepsi eller Nestle snabbkaffe? Till läkemedelsindustrin kan jag tänka mig att förädlingen av bebisdelar kommer i pulverform?

Fick hela vaccinationspaketet när jag var liten. Min storebror blev döv på ena örat pga mässlingen i barndomen, så när jag kom fick jag allt. Har däremot inte tagit covid vaccin eller någon annan vaccination i vuxen ålder.

Ge oss in i en diskussion om verkligheten ska vi nog avstå. Hur tänker du dig att svensk abortlag är rasistisk? Pratar gärna rasism. Är absolut inte antisemit.

Sötningsmedel. Bebisnjure är tydligen väldigt sött. "Hur kom man på det" är snarare frågan sunda människor ställer sig själva. Wow.

Vilket DNA i dig stör dig mest? 1. Döda bebisar. 2. Andra vuxna. 3. Djur. 4. Syntetiskt frankendna. Det är nämligen en kuggfråga där ferrofluider är rätt svar.

Suck. Skall vi behöva gå igenom det igen? Soft genocide? Hur dödar man en befolkning utan att ens behöva invadera landet med tillräckligt inflyttande enligt den nazistiska läran? Inför lagliga aborter. Gratis eller extremt billiga preventivmedel. Promota homosexualitet. Gratis sjukvård för aborter osv. Ringer det någon klocka? Det var exakt så man gjorde med Polen och exakt det lever vi svenskar i nu. Sanger/Planned Parenthood höll KKK möten och pratade om hur underbart abortkliniker kommer bli för att döda negrer. Nu föds inte ens 50% av alla svarta i USA. WP Planned Parenthood UL niggas. Så du har helt rätt, håll verkligheten på minst en arms avstånd för den är tveklöst men än du klarar av.
Citera
2023-04-25, 20:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Sötningsmedel. Bebisnjure är tydligen väldigt sött. "Hur kom man på det" är snarare frågan sunda människor ställer sig själva. Wow.

Ah ok, sötningsmedel undviker jag som pesten och har alltid gjort. Är det bara njurarna man tar tillvara på? Hur och var bearbetas njurarna? I de vanliga djurköttsfabrikerna? Vad märks de med för att människorna som jobbar i djurköttsfabrikerna inte ska ana oråd?

Tänker mig då också att dessa bebisnjurar kommer från väldigt sent utförda aborter där njurarna är fullt utvecklade och har nått en lite större storlek. Kostar det inte rätt mycket för industrin att utvinna biprodukter från aborterade fosters njurar? Lönar det sig verkligen? Sker detta i Indien, USA, Tyskland, Kina, Uruguay, osv också?

Ok så vi leker med tanken att matindustrin framställer sötningsmedel från aborterade fosters njurar. Troligen kommer då dessa njurar från sent aborterade foster med tanke på att den absoluta majoriteten av alla aborter sker i vecka 7-9. Man skulle i princip inte kunna skilja ur njurarna från så outvecklade foster.

Så den lilla andelen sent aborterade foster ska sedan samlas in från alla sjukhusen och klinikerna. Därefter ska njurarna urskiljas från resten. Sen ska njurarna torkas(?) och därefter malas ner till pulver. För att därefter säljas till industrin. Skulle det inte vara lönsammare att framställa den här substansen syntetiskt?

Det är ju därför som tex kartellerna ÄLSKAR fentanyl och metamfetamin och liknande. Kan framställas i labb och det kan produceras i tonvis superbilligt. Industrierna älskar sånt.

Citat:
Vilket DNA i dig stör dig mest? 1. Döda bebisar. 2. Andra vuxna. 3. Djur. 4. Syntetiskt frankendna. Det är nämligen en kuggfråga där ferrofluider är rätt svar.

Men om jag fått i mig biprodukten från bebisnjure kommer det då inte ut den naturliga vägen tillsammans med det andra jag ätit? Har inget emot mina föräldrars DNA, det är ju så det är. Djur äter jag. "Syntetiskt frankendna" är jag starkt emot, det är troligen de flesta sunda människor. Menar du att vi får i oss ferrofluider via processade bebisdelar?

Citat:
Suck. Skall vi behöva gå igenom det igen? Soft genocide? Hur dödar man en befolkning utan att ens behöva invadera landet med tillräckligt inflyttande enligt den nazistiska läran? Inför lagliga aborter. Gratis eller extremt billiga preventivmedel. Promota homosexualitet. Gratis sjukvård för aborter osv. Ringer det någon klocka? Det var exakt så man gjorde med Polen och exakt det lever vi svenskar i nu. Sanger/Planned Parenthood höll KKK möten och pratade om hur underbart abortkliniker kommer bli för att döda negrer. Nu föds inte ens 50% av alla svarta i USA. WP Planned Parenthood UL niggas. Så du har helt rätt, håll verkligheten på minst en arms avstånd för den är tveklöst men än du klarar av.

Så den svenska abortlagen kom till för att ersätta det svenska folket med ett annat folk? I USA används aborter för att få bort svarta? Varför vill de ha bort vita från ett land men svarta från ett annat?
Senast redigerad av Jenny9 2023-04-25 kl. 20:56.
Citera
2023-04-25, 20:49
Medlem
Jenny9s avatar
felpost
Senast redigerad av Jenny9 2023-04-25 kl. 20:52.
Citera
2023-04-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt

Och nu har Polen startat hospis för ofödda som har svåra fosterskador och inte kommer att överleva förlossning eller leva några timmar eftersom behovet har uppstått när föräldrar tvingas gå graviditet ut medvetna om att barnet de önskat saknar hjärna
Citera
2023-04-25, 21:15
Medlem
Citat:
Tänk att ovan beskrivna underutveckling är anti-feministernas och abortmotståndarnas högsta önskan. Måtte vi andra kämpa med näbbar och klor mot dessa vanvettiga extremister/fanatiker.
Usa har en mödradödlughet på 32, 9 per 100 000 för Sverige ligger siffran 4 per 100 000
Citera
2023-04-25, 21:26
Medlem
Citat:
Lägger mig inte i av vilka anledningar folk utför abort.

Berörda myndigheter får helt enkelt försöka stävja det inom de invandrargrupper där det förekommer.

Varför ska myndigheterna lägga sig i och försöka stävja könsdiskriminerande abort? Du lägger ju dig inte i av vilka anledningar folk utför abort.
Citera
2023-04-25, 21:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Varför ska myndigheterna lägga sig i och försöka stävja könsdiskriminerande abort? Du lägger ju dig inte i av vilka anledningar folk utför abort.

Jag är inte berörda myndigheter.
Citera
2023-04-25, 21:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Usa har en mödradödlughet på 32, 9 per 100 000 för Sverige ligger siffran 4 per 100 000

Fy för i helvete säger jag bara. En sån jävla skam.

Och abortmotståndarna och andra kvinnofientliga som ständigt och jämt slår sig för bröstet och hävdar att de värnar mänskligt liv. Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta.
Citera
2023-04-25, 21:45
Medlem
Citat:
Jag är inte berörda myndigheter.

Anledningen till varför folk gör abort lägger du dig inte i, men du tycker ändå att myndigheter ska lägga sig i anledningen till varför folk gör abort. Ridå.
Citera
2023-04-25, 21:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Anledningen till varför folk gör abort lägger du dig inte i, men du tycker ändå att myndigheter ska lägga sig i anledningen till varför folk gör abort. Ridå.

Stämmer, jag lägger mig inte i av vilka anledningar folk gör abort.

Ja berörda myndigheter får jobba med de invandrargrupper där könsdiskriminerade aborter förekommer.

Det är en liten bråkdel av alla aborter i Sverige som är könsdiskriminerande. Och det behöver inte bli så att de ökar i och med invandring från patriarkala och kvinnofientliga länder.
Citera
2023-04-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
"Juridisk abort" skulle givetvis öka de riktiga aborterna. Men om ni tycker det är ok att tex. män gör "juridisk abort" i tex. vecka 14 och kvinnorna de gjort gravida därmed väljer att göra abort i vecka 16 (för att kvinnorna vill ha pappor till sina barn). Så låt gå. Blir många fler riktiga aborter.

Men det finns klara problem med "juridisk abort". Det är om mannen gör "juridisk abort" och kvinnan inte gör riktig abort. Då föds barn som inte har någon pappa. Vad leder det till? Ökad risk för psykisk ohälsa hos barnet och ökad risk för kriminalitet hos barnet. Fråga skribenten slö om ni önskar mer information kring detta.

Ett annat problem blir att barnet kanske kärar ner sig i sitt biologiska halvsyskon (föräldrarna kan ju inte berätta hur det förhåller sig/kan inte berätta att de är halvsyskon, eftersom det ju skett en "juridisk abort"). Halvsyskonen kanske rentav får barn med varandra. Barn som därmed riskerar att få olika funktionsnedsättningar pga. att dess föräldrar är halvsyskon.

Som ni ser så blir det bara en jädra massa problem/risk för en jädra massa problem med "juridisk abort".

- Riktiga aborter lär öka rejält.
- Risken för psykisk ohälsa/kriminalitet riskerar att öka hos det "juridiskt aborterade" barnet.
- Risken att biologiska halvsyskon får barn med varandra, kommer finnas.

Men ni kanske tycker att det är frid och fröjd med detta?

Kom inte med ”inte har någon pappa”-kortet! En unge som blir till via inseminationsklinik har inte heller någon pappa och det verkar folk inte ha några problem med.
Citera
2023-04-25, 22:20
Medlem
Citat:
Fy för i helvete säger jag bara. En sån jävla skam.

Och abortmotståndarna och andra kvinnofientliga som ständigt och jämt slår sig för bröstet och hävdar att de värnar mänskligt liv. Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta.
Ja det är en skam , den högsta mödradödligheten finns i de stater som nu har infört striktare lagar vilket innebär att siffrorna kommer att öka ännu mer eftersom dessa stater också är de fattigaste staterna . Abortmotståndare i usa verkar inte särskilt bekymrade över att barn i fattiga familjer nu kommer att bli ännu fattigare när det kommer oönskat syskon eller att fler barn kommer att bli föräldralösa för att mamman dör vid förlossning för att hon inte ansetts ha tillräckligt goda skäl att avbryta graviditet trots hälsoproblem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in