Citat:
Hur och var processas bebisdelarna? I vilken form säljs de till industrin? I pulverform/i en pasta liknande form? Låt oss fortsätta ta Pepsi som exempel. Används biprodukten från bebisförädlingsprocessen som smakförstärkare eller annat i Pepsi? Hur används biprodukten från bebisförädlingsprocessen i tex Nestle snabbkaffe? Hur smakar den här biprodukten? Umami? Isåfall vad tillför den smaken tex Pepsi eller Nestle snabbkaffe? Till läkemedelsindustrin kan jag tänka mig att förädlingen av bebisdelar kommer i pulverform?
Fick hela vaccinationspaketet när jag var liten. Min storebror blev döv på ena örat pga mässlingen i barndomen, så när jag kom fick jag allt. Har däremot inte tagit covid vaccin eller någon annan vaccination i vuxen ålder.
Ge oss in i en diskussion om verkligheten ska vi nog avstå. Hur tänker du dig att svensk abortlag är rasistisk? Pratar gärna rasism. Är absolut inte antisemit.
Fick hela vaccinationspaketet när jag var liten. Min storebror blev döv på ena örat pga mässlingen i barndomen, så när jag kom fick jag allt. Har däremot inte tagit covid vaccin eller någon annan vaccination i vuxen ålder.
Ge oss in i en diskussion om verkligheten ska vi nog avstå. Hur tänker du dig att svensk abortlag är rasistisk? Pratar gärna rasism. Är absolut inte antisemit.
Sötningsmedel. Bebisnjure är tydligen väldigt sött. "Hur kom man på det" är snarare frågan sunda människor ställer sig själva. Wow.

Vilket DNA i dig stör dig mest? 1. Döda bebisar. 2. Andra vuxna. 3. Djur. 4. Syntetiskt frankendna. Det är nämligen en kuggfråga där ferrofluider är rätt svar.
Suck. Skall vi behöva gå igenom det igen? Soft genocide? Hur dödar man en befolkning utan att ens behöva invadera landet med tillräckligt inflyttande enligt den nazistiska läran? Inför lagliga aborter. Gratis eller extremt billiga preventivmedel. Promota homosexualitet. Gratis sjukvård för aborter osv. Ringer det någon klocka? Det var exakt så man gjorde med Polen och exakt det lever vi svenskar i nu. Sanger/Planned Parenthood höll KKK möten och pratade om hur underbart abortkliniker kommer bli för att döda negrer. Nu föds inte ens 50% av alla svarta i USA. WP Planned Parenthood UL niggas. Så du har helt rätt, håll verkligheten på minst en arms avstånd för den är tveklöst men än du klarar av.