Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Det enda Planned Parenthood och dom andra som skapat masslakten av 40 miljoner bebisar om året inte får sälja officiellt är hela bebisar men det avslöjade ju Project Veritas och andra att dom gör ändå så ja du kan köpa allt och använda allt. Dom kommer så klart från alla abortkliniker och liknande.
Många sjukhus och kliniker att samla in aborterade foster från.
Citat:
Hur extremt sött HEK293 och liknande är vet jag inte för har aldrig testat men lönsamhet har inte så mycket med saken att göra.
Lönsamhet har allt att göra med saken, iallafall för matindustrin. Att framställa sötningsmedel från aborterade fosters njurar låter både tids- och resurskrävande. Högst osannolikt att matindustrin därmed köper sötningsmedel framställt ur aborterade fosters njurar. Matindustrin kan köpa tonvis med syntetiskt framställda sötningsmedel superbilligt såsom aspartam, cyklaminsyra, cyklamater, natriumcyklamat, sackarin, sukralos, med flera. Bara aspartam är 200 ggr sötare än socker. Dessa syntetiska sötningsmedel är skadliga för kroppen. Troligen mer skadliga än ett naturligt sötningsmedel från aborterade fosters njurar. Win win för matindustrin och läkemedelsindustrin med andra ord.
Citat:
Inte att hjälpa människor heller. Varför eugenikskulten ville offra så många bebisar som möjligt och få människor att bli kannibaler är kanske en diskussion för en annan tråd och dessutom är den helt meningslös att ha med människor som inte förstår världen utifrån detta perspektivet. Som jag sa från början, vem sitter och käkar bebisnjurar från början och upptäcker att det är sött? Vem kommer ens på den befängda tanken att söta läsk med bebisar? Ladda ner säkerhetsdatabladet för HEK293 så kan du få alla dina tekniska frågor utredda, ingen förnekar att det finns.
Som sagt, högst osannolikt att matindustrin sötar läsk med aborterade fosters njurar.
Citat:
Att äta något och att få det rakt in i blodomloppet är väldigt olika saker. Trippelvaccinen innehåller alltid minst 3 främmande DNA i sig, om inte annat tycker jag det är lite komiskt när veganer tar vaccin som innehåller både ko och människa. Nej jag menar att ferrofluider är mycket farligare och problemet för hela läkemedelsindustrin är att man påstår att nya vaccinen inne kan penetrera DNA-celler samtidigt som vi vet att nanopartiklar penetrerar precis alla delar av kroppen, även dom mest skyddade delarna av hjärnan så även om vara del ko eller del bebis är tämligen äckligt så är ju byta ut hela sitt dna mot frankendna i form av mRNA något från en jävla scifi film men nu kanske jag har svängt bort från aborter väl mycket MEN det finns ju en massiv aspekt här av hur kulten opererar med, sterilisera folk är vad dom gör och drömmer om. Födelsetalen droppar drastiskt överallt nu. Samma människor som promotar aborter promotar vaccin.
Jo håller med om att läkemedelsindustrin är minst sagt cynisk. Läkemedelsindustrin har orsakat mycket lidande och förtidig död, bland det senaste opioidpandemin i USA.
Citat:
Nej för att döda befolkningen. Ersättningsteorin är något helt annat. Jag har postat tidigare i tråden exakt vad nazisterna gjorde i Polen och det är alltså inte så att det är lite likt eller tämligen likt utan det är exakt samma plan och samma utförande som här i Sverige. Promotar man aborter, preventivmedel, homosexualitet, slamperi, rasblandning osv så är den effektiva effekten ett soft genocide där befolkningen garanterat kommer sjunka för varje år. Vad Sanger och dom andra sa om svarta är mer uppenbart, när Planned Parenthood pratar om att "niggers are like fuckin weeds we need to cut them down" så förstår alla vet det betyder i dagens kontext för nu för tiden pratar man istället om människor som är "unfit" och för makten är slavar bara slavar så färg är ju mest vi i befolkningen som blivit konditionerade att bry oss om. Makten bryr sig inte om ras, länder, gränser eller något annat och George Soros är det perfekta exemplet, en jude som jobbade som nazist och älskade det, där har du makten och hur dom fungerar mentalt.
Gällande det fetade - är det en massa förbud och inskränkningar och liknade som gäller då eller? Alltså skulle du och din rörelse kunna få för er att förbjuda abort, sex utanför äktenskapet, preventivmedel, rasblandning, med mera, med ursäkten att läkemedelsindustrin forskar på stamceller från aborterade foster?