2023-03-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du glömde munnen

Det har klarlagts att fingret förts in på en plats mellan benen på offret. Sitter munnen mellan benen på dig eller? Din vanskapta anatomi skulle i så fall kunna förklara dina anmärkningsvärt absurda resonemang här i tråden faktiskt.
Citera
2023-03-02, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
2 sossar har sagt upp sig som nämndemän efter att ha friat pedofilen. Typiskt socialdemokrater som inte ser saker komma och inte förstår vad ordet snippa betyder. Säkert fanns någon centerpartist också med bland nämndemännen men den sortens pedofler hade friat även om det hade funnits en foto på övergreppet. Inte förvånad alls att detta vänsterpack förstör allt som går i landet.

Var dom inte 3 ?
Citera
2023-03-02, 15:52
Medlem
Förlåt, men jag orkar inte läsa hela tråden med hundratals inlägg. Är mest nyfiken på om det framkommit någon info om GM?
Citera
2023-03-02, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av linakova
Det har klarlagts att fingret förts in på en plats mellan benen på offret. Sitter munnen mellan benen på dig eller? Din vanskapta anatomi skulle i så fall kunna förklara dina anmärkningsvärt absurda resonemang här i tråden faktiskt.
Det du skrev var "Det finns blott två platser på en tjej man kan föra in ett finger på" och det var det jag kommenterade.
Citera
2023-03-02, 15:55
Medlem
RealTides avatar
Drev och folkstorm,som vanligt utan kunskap mest känslor.
Det är ju åklagaren som gjort bort sig och hon verkar högljutt försöka skylla ifrån sig och media och facebook ( suck) hakar på.
Citera
2023-03-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det du skrev var "Det finns blott två platser på en tjej man kan föra in ett finger på" och det var det jag kommenterade.

Med den logiken så glömde du bort öronhålen, näsborrarna och eventuellt naveln... Allt handlar ju om storlek på hål och finger. Du hör ju själv nivån på ditt argument?

Sicket tramsande du håller på med. Du vet väl själv om att endast två hål är sexualbrottsorienterade om ett finger förs in.

Förs ett finger in i en mun är det misshandel.
(däremot om en penis förs in i en mun är det ett sexualbrott).

Herregud din femårsnivå orkar jag inte med. Jag avslutar den här diskussionen. Hejdå.
Citera
2023-03-02, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hej!

Även om det inte har överklagats, kan allmänheten på något vis påverka det, så att fallet går upp dit?

Påverka, precis som nu i princip, att det blir sådan stor frustration som uppvisats över många platser på nätet och utanför Internet.

Tack! Men HD kommer inte att göra det, tyvärr. Den instansen är bara en ynkligt teater.

Men vad VI skulle kunna göra är att SAMLA IHOP OSS och anmäla ärendet till EU-domstolen.

En gemensam aktion av kunniga medborgare.
Skapa en hemsida där många kan medverka.

Inte bara gnälla här och på alla andra fjollmedier ett tag och så är allt glömt.
Citera
2023-03-02, 16:01
Medlem
Dinitrols avatar
Tycker man kan hänga ut hela högen som frikände kräket. De är i samma liga i min mening!
Citera
2023-03-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Drev och folkstorm,som vanligt utan kunskap mest känslor.
Det är ju åklagaren som gjort bort sig och hon verkar högljutt försöka skylla ifrån sig och media och facebook ( suck) hakar på.

Nej, inte hon, det var nämndemännen som gjorde bort sig, obildade typer!!
Citera
2023-03-02, 16:05
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Nej, inte hon, det var nämdemännen som gjort bort sig, obildade typer!!

Nämndemän i hovrätten är inte obildade
Åklagaren skulle lämnat öppet för sexuellt ofredande.
Citera
2023-03-02, 16:06
Medlem
Vilka är det som sagt upp sig? En bögsozze avgick/sa upp sig. Men vilka är de andra?
Citera
2023-03-02, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UndrarEnbart
Tack! Men HD kommer inte att göra det, tyvärr. Den instansen är bara en ynkligt teater.

Men vad VI skulle kunna göra är att SAMLA IHOP OSS och anmäla ärendet till EU-domstolen.

En gemensam aktion av kunniga medborgare.
Skapa en hemsida där många kan medverka.

Inte bara gnälla här och på alla andra fjollmedier ett tag och så är allt glömt.

Vad hade det inneburit ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in