2023-02-10, 16:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Knna de som du r med? P BC r man fr att knulla.

Artighet r ett plus, men man r dr fr att knulla, och det r de du pratar med ocks (om det inte r troll).

Din sikt om detta frklarar i s fall varfr en del mn har s jkla brttom och tror att det r som postorder
Mnga vill lra knna den andra fr att veta om man ens vill ha sex med den personen, s har man fr brttom och tror att alla bara vill knulla snabbt s missar man nog en del chanser. Men alla r olika, s jag menar absolut inte att du har fel, vill bara flika in hur det ser ut fr en hel del kvinnor.

Jag brukar vilja ha kontakt ngra veckor/ngon mnad innan det blir trff, och innan dess har dom flesta gett upp men d vet jag att han inte var en man fr mig nd.
Citera
2023-02-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ja, du kanske har missat att kolla den mail du anvnde d du anskte om att g med? Du borde ha hrt ngot d vntetiden r ngon/ngra mnader.

Grejen r nd att om jag ser att en profil sllan r inloggad, s tnker jag att denne inte har ngot riktigt intresse. S ven om du har intressen som r vldigt bra, s kan du tappa tnkbara intressenter om du sllan r inloggad. Mnga sker bara bland inloggade just nu..

brukar vara relativt aktiv har en tab som ppnas med chrome i telefon s syns jag loggat in fast jag spesefict inte g in p bc just d
och jag hrde av mig till dom ja fick svaret att det r mnga som sker just nu nstan bara mn och de flesta betalar kostnaden fr komma fre s bara att vnta antar jag.
Citera
2023-02-10, 16:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AHTHOb
ja de jag menar. kanske bara r less p spendera tid dr nr de inte fungera. inte hela vrlden
men end. suger att lgga ner sin genuina sjl p ngot oavsett vad det r fr f skit tillbaks.

D s, tnkte mest att det r bra att informera om hur det r fr mnga. Jag drar ronen t mig om en profil bara r inloggad ngon gng varannan mnad, hur skulle han d ha tid fr ngon trff tnker jag.
Fr du inget resultat kanske det r mera givande att gna dig t dina intressen
Citera
2023-02-10, 16:38
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AHTHOb
brukar vara relativt aktiv har en tab som ppnas med chrome i telefon s syns jag loggat in fast jag spesefict inte g in p bc just d
och jag hrde av mig till dom ja fick svaret att det r mnga som sker just nu nstan bara mn och de flesta betalar kostnaden fr komma fre s bara att vnta antar jag.

Okej.
Just ja, dom har den dr kn dr man kan kpa sig fre i kn. D kan nog vntetiden vara rtt lng om man inte vill betala.
Och fler mn slpps bara in i takt med att antalet tjejer kar, just fr att inte f fler n 60% mn vilket jag tycker r strlande som koncept.
Citera
2023-02-10, 16:40
Medlem
Citat:
Okej.
Just ja, dom har den dr kn dr man kan kpa sig fre i kn. D kan nog vntetiden vara rtt lng om man inte vill betala.
Och fler mn slpps bara in i takt med att antalet tjejer kar, just fr att inte f fler n 60% mn vilket jag tycker r strlande som koncept.
ja drfr jag skte dr men lgger inte alla gg i en korg frns jag vet den hller s upp till och se nr man blir godknd
Citera
2023-02-10, 16:41
Medlem
Citat:
D s, tnkte mest att det r bra att informera om hur det r fr mnga. Jag drar ronen t mig om en profil bara r inloggad ngon gng varannan mnad, hur skulle han d ha tid fr ngon trff tnker jag.
Fr du inget resultat kanske det r mera givande att gna dig t dina intressen

mer att jag bor lngt upp norr och lite aktivitet just hromkring .
Citera
2023-02-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Ngon som fortfarande sitter p denna sida eller vill ge tips eller rd, dela med nn historier

Jag och min frra tjej hamnade p en swingers kvll i Gteborg men tyvrr frstrde det frhllandet d vi (jag) inte alls var redo fr sdant med ngon jag lskade.
Citera
2023-02-10, 16:43
Citat:
Din sikt om detta frklarar i s fall varfr en del mn har s jkla brttom och tror att det r som postorder
Mnga vill lra knna den andra fr att veta om man ens vill ha sex med den personen, s har man fr brttom och tror att alla bara vill knulla snabbt s missar man nog en del chanser. Men alla r olika, s jag menar absolut inte att du har fel, vill bara flika in hur det ser ut fr en hel del kvinnor.

Jag brukar vilja ha kontakt ngra veckor/ngon mnad innan det blir trff, och innan dess har dom flesta gett upp men d vet jag att han inte var en man fr mig nd.

Har ftt napp flera ggr p BC. Finns kvinnor som knullar runt serru, och mnga av dem har mn som vill titta p. Bara att tuta och kra.

Fick lov att leka vid sidan om fr mitt ex vid den tiden. Det var tider det, nu r man hrdare hllen.
Citera
2023-02-10, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av Amazinghorse13
Jag och min frra tjej hamnade p en swingers kvll i Gteborg men tyvrr frstrde det frhllandet d vi (jag) inte alls var redo fr sdant med ngon jag lskade.

Var ni/du helt ovan innan, och hade ni inte pratat igenom saken innan? Bertta grna mer vad som hnde? Ni fick kontakt via BC frstr jag?
Citera
2023-02-10, 16:54
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Har ftt napp flera ggr p BC. Finns kvinnor som knullar runt serru, och mnga av dem har mn som vill titta p. Bara att tuta och kra.

Fick lov att leka vid sidan om fr mitt ex vid den tiden. Det var tider det, nu r man hrdare hllen.

Okej, d gllde mitt rd inte dig hr jag.
Min tanke var mera om man sker singeltjejer, ven om dom skert kan vara spontana dom med, men tror att par oftare r mera fr pang p och oftare sker bara en kuk typ. Kan ha helt fel uppfattning men lite s verkar det vara utifrn vad jag lser.
Citera
2023-02-10, 17:07
Citat:
Okej, d gllde mitt rd inte dig hr jag.
Min tanke var mera om man sker singeltjejer, ven om dom skert kan vara spontana dom med, men tror att par oftare r mera fr pang p och oftare sker bara en kuk typ. Kan ha helt fel uppfattning men lite s verkar det vara utifrn vad jag lser.

Jag och exet swingade en hel del, en sommar trffade vi 11 par som vi hade sex med under loppet av 14 dagar. De flesta frn BC. En del raggade vi upp p nudiststrnder. Annars swingade vi mest p klubbar utomlands, var lttare dr p ngot vis.

Trffade ngra singel-damer via Ds p den tiden. Inga frn BC (blev mest prat dr, s dr stmmer din teori). Ryktet r att BDSM-damer r lttare, men man ska ju vara dominant isf. Jag gick alltid in i Dominans-roll nr vi trffade andra, det r s jag skyddade/skyddar mig, och mitt ex var ug s det blev en naturlig grej.

Hnger dock mycket skumt folk p Ds, s man fr akta sig dr.
Citera
2023-06-03, 17:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Undrar ver en sak, som r svr att f svar p.
Ser ibland, bde p BC och annan sida, annons dr en man efterlyser en kvinna att massera, ofta samma kvll.
Hur ofta lyckas en sn annons egentligen?
Och blir det bara massage eller blir det en fortsttning eftert?

Det jag r nyfiken p, r om s mnga kvinnor "trs" nappa p erbjudande om gratis massage frn en man dom inte knner. Jag och en hel del jag pratat med menar att dom skulle inte vilja lta sig bli masserade gratis, fr efter massagen finns en viss risk fr att mannen vill f ngot tillbaka, och i det lget kan det knnas krystat att sga att man inte vill.

S, hur ofta fr man napp med annonser dr man lockar med gratis vanlig massage, och hur ofta leder det till en sexuell kontakt som bestr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in