2011-10-09, 23:55
Medlem
Så, jag skapade ett konto där igår, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det är på en sån här sida... Man ska då välja sin läggning, och även fast jag satte dit hetero, så har det en tendens att trilla in en hel del PMs från homokillar som vill ha lite kul, det är ju nästan läskigt... förstår hur ni tjejer har det... även par som vill att jag ska hälsa på, inte i samma utsträckning då... törs inte svara.

Någon annan som varit med om något speciellt där?
Citera
2011-10-10, 00:08
Medlem
Kungensbordells avatar
Loggar in på min lite då och då och det är många homokarlar som skriver. Men man kan välja att blockera meddelanden från killar.
Citera
2011-10-10, 00:23
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Har läst att många homos sexfantasi är att omvända en hetero.
Så vill du inte ha dessa mess kanske blocka män från att skriva då...
Citera
2011-10-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmSyndrome
Har läst att många homos sexfantasi är att omvända en hetero.
Så vill du inte ha dessa mess kanske blocka män från att skriva då...

Ahaa.... det är fan läskigt, dem brukar öppna upp med t.ex i vilken stad bor du? inget speciellt, jag går in på deras profil, BOOOOOM en jätte dase som profilbild.
Citera
2011-10-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Ahaa.... det är fan läskigt, dem brukar öppna upp med t.ex i vilken stad bor du? inget speciellt, jag går in på deras profil, BOOOOOM en jätte dase som profilbild.
Nu finns det ju en del killar som säkert bara vill växla några ord. Men får du för många sexinviter av män så är det ju bara att stänga av dem.
Citera
2011-10-10, 10:44
Medlem
Citat:
Så, jag skapade ett konto där igår, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det är på en sån här sida... Man ska då välja sin läggning, och även fast jag satte dit hetero, så har det en tendens att trilla in en hel del PMs från homokillar som vill ha lite kul, det är ju nästan läskigt... förstår hur ni tjejer har det... även par som vill att jag ska hälsa på, inte i samma utsträckning då... törs inte svara.

Har endast använt BC för pardejting (par som dejtar par) och för det funkar sajten bra. Men tycker du att det är lite läskigt därinne så betyder det att du är för liten för att vara där och bör hålla dig till ungdomsgården några år till.
Citera
2011-10-10, 11:11
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Nu finns det ju en del killar som säkert bara vill växla några ord.

På en sexkontaktsida??!! Visst, bara prata lite.
Citera
2011-10-10, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
På en sexkontaktsida??!! Visst, bara prata lite.
Varför inte? Samma personer som hänger här finns säkert på bc med. Att vilja växla några ord med en annan kille och fråga hur det går är säkert vanligare än du tror.
Citera
2011-10-10, 11:30
Medlem
RuinationIPAs avatar
Du kommer att upptäcka att män inte kan läsa. Om och om igen....

Citat:

Citera
2011-10-10, 11:35
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuinationIPA
Du kommer att upptäcka att män inte kan läsa. Om och om igen....

Analfabetismen är, sorgligt nog, inte begränsat till bara män.
Citera
2011-10-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Analfabetismen är, sorgligt nog, inte begränsat till bara män.
Hahaha jo du blir säkert dränkt i mess av tjejer du undanber dig på din profil
Citera
2011-10-10, 12:59
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Hahaha jo du blir säkert dränkt i mess av tjejer du undanber dig på din profil

Heh, jag ger visst lite fel intryck. Jag har aldrig använt bodycontact, annat än för att regga en tjejprofil och se hur mycket meddelanden man får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in