2011-10-09, 23:55
Medlem
S, jag skapade ett konto dr igr, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det r p en sn hr sida... Man ska d vlja sin lggning, och ven fast jag satte dit hetero, s har det en tendens att trilla in en hel del PMs frn homokillar som vill ha lite kul, det r ju nstan lskigt... frstr hur ni tjejer har det... ven par som vill att jag ska hlsa p, inte i samma utstrckning d... trs inte svara.

Ngon annan som varit med om ngot speciellt dr?
Citera
2011-10-10, 00:08
Medlem
Kungensbordells avatar
Loggar in p min lite d och d och det r mnga homokarlar som skriver. Men man kan vlja att blockera meddelanden frn killar.
Citera
2011-10-10, 00:23
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Har lst att mnga homos sexfantasi r att omvnda en hetero.
S vill du inte ha dessa mess kanske blocka mn frn att skriva d...
Citera
2011-10-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmSyndrome
Har lst att mnga homos sexfantasi r att omvnda en hetero.
S vill du inte ha dessa mess kanske blocka mn frn att skriva d...

Ahaa.... det r fan lskigt, dem brukar ppna upp med t.ex i vilken stad bor du? inget speciellt, jag gr in p deras profil, BOOOOOM en jtte dase som profilbild.
Citera
2011-10-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Ahaa.... det r fan lskigt, dem brukar ppna upp med t.ex i vilken stad bor du? inget speciellt, jag gr in p deras profil, BOOOOOM en jtte dase som profilbild.
Nu finns det ju en del killar som skert bara vill vxla ngra ord. Men fr du fr mnga sexinviter av mn s r det ju bara att stnga av dem.
Citera
2011-10-10, 10:44
Medlem
Citat:
S, jag skapade ett konto dr igr, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det r p en sn hr sida... Man ska d vlja sin lggning, och ven fast jag satte dit hetero, s har det en tendens att trilla in en hel del PMs frn homokillar som vill ha lite kul, det r ju nstan lskigt... frstr hur ni tjejer har det... ven par som vill att jag ska hlsa p, inte i samma utstrckning d... trs inte svara.

Har endast anvnt BC fr pardejting (par som dejtar par) och fr det funkar sajten bra. Men tycker du att det r lite lskigt drinne s betyder det att du r fr liten fr att vara dr och br hlla dig till ungdomsgrden ngra r till.
Citera
2011-10-10, 11:11
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Nu finns det ju en del killar som skert bara vill vxla ngra ord.

P en sexkontaktsida??!! Visst, bara prata lite.
Citera
2011-10-10, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
P en sexkontaktsida??!! Visst, bara prata lite.
Varfr inte? Samma personer som hnger hr finns skert p bc med. Att vilja vxla ngra ord med en annan kille och frga hur det gr r skert vanligare n du tror.
Citera
2011-10-10, 11:30
Medlem
RuinationIPAs avatar
Du kommer att upptcka att mn inte kan lsa. Om och om igen....

Citat:

Citera
2011-10-10, 11:35
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuinationIPA
Du kommer att upptcka att mn inte kan lsa. Om och om igen....

Analfabetismen r, sorgligt nog, inte begrnsat till bara mn.
Citera
2011-10-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Analfabetismen r, sorgligt nog, inte begrnsat till bara mn.
Hahaha jo du blir skert drnkt i mess av tjejer du undanber dig p din profil
Citera
2011-10-10, 12:59
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Hahaha jo du blir skert drnkt i mess av tjejer du undanber dig p din profil

Heh, jag ger visst lite fel intryck. Jag har aldrig anvnt bodycontact, annat n fr att regga en tjejprofil och se hur mycket meddelanden man fr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in