2023-06-04, 18:42
Medlem
NicholasUrfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Hängt mycket på internationella sidor eftersom jag och exet reste mycket, men Ds är ett svenskt exempel.
Varför har stenålders-BC inte en sådan verifikationsfunktion?

Vad är Ds?
Citera
2023-06-04, 18:57
Citat:
Ursprungligen postat av NicholasUrfe
Vad är Ds?

Darkside.se
Citera
2023-06-10, 14:41
Medlem
Topplocks avatar
Av någon anledning så har bodycontact tagit bort min skrivrättighet och får inget svar från supporten.
Någon som vet hur man kommer runt avstängningen då mitt telenr i svartlistat?
Citera
2023-06-10, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Av någon anledning så har bodycontact tagit bort min skrivrättighet och får inget svar från supporten.
Någon som vet hur man kommer runt avstängningen då mitt telenr i svartlistat?
Enkelt. Nytt nummer och så betalar du med samma kort. När du betalat så kan du använda ditt riktiga nummer igen. Enklare än att komma runt en tinderavstängning och tur att bc finns.
Citera
2023-06-10, 21:55
Medlem
Topplocks avatar
Hm hur fixar man nytt nummer bara sådär?
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Enkelt. Nytt nummer och så betalar du med samma kort. När du betalat så kan du använda ditt riktiga nummer igen. Enklare än att komma runt en tinderavstängning och tur att bc finns.
Citera
2023-06-10, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Hm hur fixar man nytt nummer bara sådär?
Comviq, sen när du ska tanka kortet så väljer du "Saldo+" för att kunna registrera kortet för betaltjänster och det kostar 50 kr.
Citera
2023-06-13, 08:55
Medlem
Någon annan som inte kommer åt medlemssidorna?
Jag kan kolla annonser och kan se att andra är inloggade men när jag klickar på ”logga in”
Så får jag detta felmeddelande: Ett databasfel uppstod! Kunde inte kontakta databas-servern, felkod 1040.

Provat från flera plattformar...
Citera
2023-06-13, 11:23
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesentaycinco
Jag kan kolla annonser och kan se att andra är inloggade men när jag klickar på ”logga in”
Så får jag detta felmeddelande: Ett databasfel uppstod! Kunde inte kontakta databas-servern, felkod 1040.

Det är så lite nu och då. Vissa kan logga in och vissa andra inte. Ibland är det bara någon kort stund och ibland kan det vara hela dagen det krånglar.
Har själv fått samma felmeddelande ett antal gånger men bara att ha is i magen tills det fungerar.
Citera
2023-06-13, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sesentaycinco

Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det är så lite nu och då. Vissa kan logga in och vissa andra inte. Ibland är det bara någon kort stund och ibland kan det vara hela dagen det krånglar.
Har själv fått samma felmeddelande ett antal gånger men bara att ha is i magen tills det fungerar.

Märkligt att folk fortfarande använder den gamla cp-sidan med sin horribla design för smartphones.

Vilka är de mest populära sidorna när det gäller samma tema?
Citera
2023-06-13, 13:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Märkligt att folk fortfarande använder den gamla cp-sidan med sin horribla design för smartphones.

Vilka är de mest populära sidorna när det gäller samma tema?
För den har funnits välidigt länge, tyvärr blivit sämre med tiden då det är samma kvinnor och väldigt få nya som tillkommer

Dom sidor som finns för sexmöten som är värda att lägga tid på om du söker ligg, enligt mig

BC
DS
HL
Tinder
Badoo
Feeld ( mobil app )
Citera
2023-06-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
HL