Så min erfarenhet på BC…
För det första så hörde jag talas om BC samma år jag separerade, för ca 2 år sedan.
En fd kollega (kvinna) som pratade om den och jag tänkte direkt inget för mig. Fast hon har varit medlem länge och varit gift och haft bra erfarenhet från den.
Sen gick det ca 1 år, och jag hade inte legat med någon, så jag började bli kåt.
Så jag började där alla börjar, nätdejting. Och jag blev milfad (Mother i liked to fuck and did) tre ggr det året. En träffade jag dock ute, min första ONS. Alla tre var väldigt sköna, och välutrustade. Och nästan halva min ålder, ups.
Fast de ville såklart inte ha något mer, eller förhållande, fast två av dem hör av sig än. Ja ja…vad skall man göra. Jag är smickrad men inte sugen på dem längre.
I vilket fall som helst, till BC…nytt år kom och jag blev lite trött på all nätdejting. Så jag tänkte skall jag göra detta, så skall det vara på mina villkor!
Jag ville ha sex. Bra sex. Annorlunda sex, som jag inte haft innan. Jag ville ha en dominant och porrig kille.
Så i Jan gick jag in och registrerade mig, och jag kan säga att det blev som ett jobb. Jag var väldigt noga, hade ett poängsystem så kom du inte över 10 poäng var du inte intressant. Jag försökte vara artig och konsekvent i början med efter en månad var det inte hållbart. Så jag slutade svara alla. Fast de fanns undantag, de som skrev väldigt bra och fint kunde få ett bra svar tillbaka, trots att jag inte var intresserad. Jag ville vara artig och tacka för att de hade tagit sig tiden. 60% av killarna skrev annars, vill du Knulla, vill du komma till mitt hotellrum i helgen, Du var snygg, sexig m.m. Och vissa skriver samma sak om och om igen, och tror att det skulle hjälpa. Funderade på om de hört talas om definitionen av dumhet...gör om samma sak igen o igen...och förvänta sig annat utslag.

Och vissa, väldigt få var väldigt extrema. En skrev ett super långt brev till mig, väldigt intressant att läsa, med mycket detaljer om allt möjligt han gillade och det han ville göra med mig.
Och vissa blev lite mer som vänner, brevvänner.
Jag är specifik i min smak, så jag var tvungen att gallra då jag dras bara till ett specifikt utseende.
Och jag skrev dagböcker också vilket nästan var det roligaste, som jag fick väldigt mycket beröm för.
Och jag skrev om mina tre yngre killar året innan och sedan även de tre jag träffade på BC. För det blev bara tre, och de var alla väldigt intresserade av sina dagböcker, och väntade ivrigt på dem. Och ingen av dem blev bara engångsgrej, vilket var precis det jag var ute efter! Att ha en FWB eller KK.
Jag måste säga att för mig var BC fantastiskt bra, i stora tycker jag de flesta var väldigt trevliga på BC. Och jag hade roligt, i 4 mån. Jag fick ut 3 killar, som jag hade sex med. Och de två sista var precis det jag ville ha. Porrig, snygg, välutrustad tatuerad man med rakad skalle. Som var spännande och dominant i sängen. Och vi har lekt ett par mån nu.
Fast nu är det nog slut, mest från deras sida så har intresset svalnat och det kan jag förstå, jag är 13 år äldre än nr 2 och nr 3 är 18 år yngre än mig. Och från min sida har också intresset svalnat, sexet har varit fantastiskt bra med dem, men vi är på olika platser. En är lite för ego och röker maya, och den andre är lite problematisk, tror han har problem med spriten.
Och i längden vill jag ha något mer seriöst, med någon i min ålder.
Fast helt klart var det värt det och spännande.
Och jag har aldrig sett så många kukar

i hela mitt liv...vilket jag uppskattade, fast vissa bilder med sperma kunde jag varit utan

hahahaha Det var inte alls attraktivt. Men en snygg, hård kuk var aldrig fel appropå det någon annan skrev.
Puss