2025-08-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Väldigt märkligt, om jag söker på alla profiltyper som varit inloggade för max 5 mån sen så kommer det upp 10 st i åldern 18-23.Samma sökning men inloggad för max 2 veckor sedan så är det 9 st, och när jag snävar in till för 1 dag sen så är det hela 3 st.
Så några finns det men inte många, så frågan är om sökfunktionen är ur funktion eller om det är så väldigt få unga?

Har gjort samma också tidigare, men även då var det ev. några 23 år om jag minns rätt, så inga 18-22 år.

Gjorde en sökning nu, hela Västra Götaland, "ingen begränsning" senaste inlogg, så alltså längre bak i tiden än 5 månader, resultat 1st 23 år. Det var allt i Västra Götaland senaste, ja kanske senaste 5 år(ingen begränsning), så väldigt mystiskt system numera.
Citera
2025-08-17, 23:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasilen
Har gjort samma också tidigare, men även då var det ev. några 23 år om jag minns rätt, så inga 18-22 år.

Gjorde en sökning nu, hela Västra Götaland, "ingen begränsning" senaste inlogg, så alltså längre bak i tiden än 5 månader, resultat 1st 23 år. Det var allt i Västra Götaland senaste, ja kanske senaste 5 år(ingen begränsning), så väldigt mystiskt system numera.

Verkar lite märkligt som sagt, och brukar aldrig söka på så låg ålder så vet inte hur det sett ut förut. Skulle dock inte bli förvånad om något är knas med sökfunktionen då det hänt förut men blir ju svårt att hitta profiler i den åldern om du inte får upp dom då du gör en avancerad sökning.
Ska vara om du tittar på inloggade just nu och sorterar efter ålder och ser om du ser några då?
Citera
2025-08-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Verkar lite märkligt som sagt, och brukar aldrig söka på så låg ålder så vet inte hur det sett ut förut. Skulle dock inte bli förvånad om något är knas med sökfunktionen då det hänt förut men blir ju svårt att hitta profiler i den åldern om du inte får upp dom då du gör en avancerad sökning.
Ska vara om du tittar på inloggade just nu och sorterar efter ålder och ser om du ser några då?

Även det sista du skriver om har jag provat förut och ja nada.

Man undrar ju om det är möjligt att det blivit helt dött på riktigt för alla (99,99%) 18-23 år,
att det verkligen inte finns några längre, ja på riktigt, förut kanske det fanns 10.000st i hela Sverige.
Citera
2025-09-30, 16:02
Medlem
Hendraxs avatar
Jag visste inte var detta var fören idag - hittade en dump på darknet av användare, bilder och annat - nästan alla hade taggats med datum+"bodycontact"+profilnamn - så antar att det är därifrån.
Antingen full scrape eller så har det faktiskt läckt. I läckan fanns mejladresser och telefonnummer.
Den var daterad till 2025-07-28.

Av ren nyfikenhet, eftersom det verkade vara en svensk sida, gjorde jag lite due diligens - signade upp på sidan - hittade denna tråd - läste runt. Allt i dumpen indikerar snarare på en scrape än faktiskt läcka (där man sedan tagit Miljödatas telefonnummer och emailadresser och bara slappat på användarnamnen). Men efter en light vulnscan av "bodycontact" är jag inte så säker, dom har inte ens certifikat ?? det betyder att vem som mellan dig och hosten (servern det servas på) kan läsa trafiken, i klartext. (testa capture på mitt eget nätverk och det är straight up u=xxxx&p=xxxxx i paketet....lol.). Testar således bruteforce och se på häpnad, dom har faktiskt bruteforceskydd men eftersom allas användarnamn syns kan du alltså populera en lista med users.txt och sen köra rockyou.txt mot listan och inte bli rate-limited på något te.x. Hade det vart en riktig pentest hade det vart gameover inom en timme.

Min fråga är således, personen som verkar bo i trollhättan som "ägare", har dom inget intresse att utveckla sidan? certifikat? funktionslyft och säker kod? Anyways, headsup ang läckan..
Citera
Igår, 02:45
Medlem
Försöker registrera ett konto hos BD men när jag försöker validera mitt konto via sms så händer inget. Ngn som vet om det varit så länge?
Citera
Idag, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrkhaglund
Försöker registrera ett konto hos BD men när jag försöker validera mitt konto via sms så händer inget. Ngn som vet om det varit så länge?
Jag skulle skapa nytt konto och fick samma problem, jag lyckades inte.
Regnat mig på klubb6 istället och verkar än så länge bättre än BC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in