2022-10-09, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Stämmer det som står om dig och din son?

Det vet väl du? Henko är trollad, detta vet vi stämmer. Henko kan ju först svara på om mina barn ser mig som mamma eller pappa. Han har ju redan påstått något om någon pappa? Han verkar väldigt intresserad av mina privata relationer, eftersom han är en bajssamlare.

Han vet väldigt mycket om mig. Varför gör han det tror du? Och varför refererar han till en person som han hängt ut med kvinnonamn och bild och dom som "hen"? Kan du förtälja detta om denna barnens hjälte.

Som svar på din fråga, min son är som sagt 18+ Henko får ringa honom och intervjua honom om hans trauma.

Nu ska du svara på varför Henko drar upp de sakerna. Varför postar han domar och bilder och snackar skit. Kan du berätta det?

Han framstår nämligen mest som en lögnare som försöker dreva för att slippa be Myra om ursäkt. En totalt misslyckad man.

Kul att trigga alla feministfittor med att påpeka vad horunge är för något och visa varför man föraktar den typen av män. Det är en del som fattas i dem. Man ser tydligt hur inkomplett Henko är som människa och man.

Han tar inte ner fötterna från sätet om det inte är någon som han tror sig kunna få något av eller någon som är starkare än honom. Det är den sorgliga sanningen om Henko.

I slutändan var det inte hur tight min fitta var, det var hur stor min klitoris är. You do the math about det här motbjudande mitt i all orenhet det är bara massa penisdyrkan och sånt där bögarna håller på med. Manskurser och skit. Ja herregud.
Senast redigerad av 43dz 2022-10-09 kl. 14:41.
Citera
2022-10-09, 14:32
Medlem
Citat:
Stämmer det som står om dig och din son?

Märkligt det där att det som står om någons son ska vara ett intresse för Martin, Henko, Wåg et al.
Spelar det någon roll? Varför twittrar man om det? Börja fundera på det istället för att leda i bevis att det sjuka i att det som twittras om är sant eller inte. Du är inte frisk.

Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Det är så extremt tydligt att den här våldtäktsmannen/stalkern vill att hon ska bli en del av ett avsnitt I haveristerna. Tror inte att det kommer att hända gumman.

Du (våldtäktsstalkern) är som bäst en finne i röven, kliar lite grann ibland när du sticker upp men är aldrig mer än ett litet kläm iväg från att krypa ner i den fisteln du kom ifrån.

Citat:
N är våldtäktsmannen som stalkar haveristerna. AB (Anna Book?) ES (Eric Saade?)

Citat:
Sen efter det, runt 2018, när alla från haveristerna valde att bara direkt locka våldtäktsstalkern så började hen att försöka komma åt dem genom att kontakta KS, DQ och CW bland andra. Hen försökte även med bland andra folk från alt-högern, men de ville inte sjunka lika lågt som våldtäktsstalkern et al.

Citat:
Så du tycker alltså att det är ok att Cissi samarbetat med en våldtäktsman? Vet Cissi ens om hur mycket skit den där personen fortsätter med? Bryr sig Cissi om att den här personen fortfarande är en stalker?

Alltså wow, jag försöker förstå vad du vill ha sagt. Har du något slags problem som du helst vill prata om med någon om? Och snacket om Ciss* Wall*n, berör det det här?
https://imgur.com/a/8weFF6H
Senast redigerad av easedrop 2022-10-09 kl. 14:42.
Citera
2022-10-09, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av easedrop
Märkligt det där att det som står om någons son ska vara ett intresse för Martin, Henko, Wåg et al.
Spelar det någon roll? Varför twittrar man om det? Börja fundera på det istället för att leda i bevis att det sjuka i att det som twittras om är sant eller inte. Du är inte frisk.

Alltså wow, jag försöker förstå vad du vill ha sagt. Har du något slags problem som du helst vill prata om med någon om? Och snacket om Ciss* Wall*n, berör det det här?
https://imgur.com/a/8weFF6H

Cissi är en vanlig brud som snackar så in i helvete mycket att man vet att hon har ADHD direkt. Hon brukar vandra runt på Södermalm. Det var ju verkligt dumt att vi försökte ha ett samtal. Jag tar givetvis på mig det kontaktförsöket med Cissi för tre år sen måste det nog ha varit ja så slipper hon drabbas av konstig ryktesspridning om att hon skulle ha fräckheten att tala med mig.

Hon försökte vänligt men bestämt avvisa mig, men jag lät mig som en våldtäktsstalker inte avskräckas av denna rödhåriga kommandora utan gick till attack med min allra mest lismande och inställsamma övergreppsröst att presentera mig som sexualbrottsdömd och sen berätta hur och på vilka grunder jag drog på mig den domen.

Det var givetvis Henkos angelägenhet att vråla ut denna stora nyhet. Cissi talar med en våldtäktsman!!!!! det var vad han tog till bordet i en rätt allvarlig diskussion.

Det är så de här människorna jobbar. Rädsla. Hela tiden massa rädsla. DDR-kommunister. De är mörkret.

Skitsamma. Jag tar helt på mig rubbet så Cissi går fri från denna mycket allvarliga anklagelse.

Alltså fatta hur störda dessa människor faktiskt är i sin bubbla? De fattar inte att vuxna människor pratar med varandra hela tiden. Är det något i uppväxten som spökar där tror du?
Senast redigerad av 43dz 2022-10-09 kl. 15:49.
Citera
2022-10-10, 09:44
Medlem
Feedback66s avatar
[quote=schipperke77|81899994

Intresset för Henko & co:s bravader var för övrigt betydligt lägre än när jag granskade dem sist så det är tveksamt om jag kommer ägna mera tid åt att granska dem. De har uppenbarligen marginaliserats en hel del sedan januari 2021.

Såg att Henko gjorde reklam för ett avsnitt om någon lokal SD-politiker och så har de läst högt ur Katerinas dom också. Tillbaka på ruta ett med andra ord.

So long suckers.[/QUOTE]

Det är förmodligen en kombination av att Haveristerna blivit rätt marginaliserade, hur länge sen nu är det som de gjorde något som faktiskt fick genomslag utanför deras egna bubbla, 2-3 år? Samt det faktum att få människor har något större intresse av Myra sedan hon gick från att vara medlem i vad som iallafall då var en av Sveriges största poddar till att bli youtuber med en fast publik på 40 pers.
Citera
2022-10-10, 20:02
Medlem
L-Y-Fs avatar
Läste i trådens fb-grupp från an användare att hen vis kontakter fått fram info om poddens favorit Glam. Blir kul att höra vad Trafikverkets anställda har å säga om Lerums finest. Kommer strax att vara med i ngt kommande avsnitt månne?
Senast redigerad av L-Y-F 2022-10-10 kl. 20:09.
Citera
2022-10-11, 03:42
Avslutad
Citat:
Läste i trådens fb-grupp från an användare att hen vis kontakter fått fram info om poddens favorit Glam. Blir kul att höra vad Trafikverkets anställda har å säga om Lerums finest. Kommer strax att vara med i ngt kommande avsnitt månne?

Du tycker det inte är lite konstigt att ha en FB grupp där man outar människors arbetsplatser och sen ringer människors kollegor på arbetstid för att höra vad de tycker om dem?
Citera
2022-10-11, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Då blev hon rädd och stängde käften. Tydligen räckte inte det, för nu är hon ju igång och skovar igen. Då kan hon knappast bli förvånad om vi börjar prata om henne .

Kan du göra ett uttalande om att ni har använt Actas databas till att förfölja och hänga ut en HBT-kvinna med skyddade personuppgifter med namn och bild och belasningsregister? Var syftet alltså att skrämma henne till tystnad?

Är det sant att du var inneboende hos Alice och Andreas B*erg och att det var där Chang spelade in reklamfilmen med dig?
Citera
2022-10-11, 17:08
Avslutad
https://twitter.com/BLiPATRONiDAG/status/1579830226242408449

Citat:
idag fyller det här avsnittet två år. det handlar om en person som sedan 2017 spridit diverse lögner och förtal om mig,
@mrhenko123
,
@Myrannosaurus
och ett flertal andra personer omkring oss.
Translate Tweet
patreon.com
Sagan om Cissi Wallins ofriska BFF. | Haveristerna on Patreon
Join Haveristerna on Patreon to get access to this post and more benefits.
3:44 PM · Oct 11, 2022
·Twitter Web App
3
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
Replying to
@BLiPATRONiDAG
hon samarbetade också med
@cissiwallin
under den konflikt vi hade med henne. det är väl intressant mest med tanke på hur cissi wallin reagerat när andra haft samröre med någon som ens anklagats för någon slags övergrepp.
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
till exempel kände
@gudschy
sig nödgad att be cissi wallin om ursäkt efter att ha deltagit i en påstådd förövarens podcast.
Quote Tweet
Gudrun Schyman
@gudschy
·
May 3, 2019
Jag har spelat in en podd om den politiska utvecklingen. Jag vill verkligen be om ursäkt till hela rörelsen om mitt deltagande har väckt anstöt och uppfattas som ett ställningstagande . Jag står alltid på våldtäktsoffrens sida. @cissiwallin @Feministerna
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
i alla fall, den här personan dömdes 2007 till tre år och tre månaders fängelse för bland annat våldtäkt. det tar vi upp i avsnittet, men mer för att det väldigt tydligt illustrerar vilket hycklande äckel cissi wallin är än något annat.

HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
denna dom känner cissi wallin till, och vi känner till att hon gör det då idioten avsnittet handlar om ser sig själv som lite av en bond-skurk och gärna försöker håna oss genom att dela med sig av olika listiga saker hon gör. den här skärmdumpen till exempel:
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
den här personen har ju dessutom klandervärt beteende som ligger närmare i tid, till exempel när hon 2018 blev belagd med kontaktförbud mot sitt ex och deras gemensamma barn. inte helt oväntat så är gränslöst beteende ett återkommande tema för denna totala pajas.
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
passande också att detta avsnitt fyller år, då huvudpersonen börjat göra väsen av sig igen. bland annat påstår hon sig ha deltagit i arbetet när
@ChangFrick
's skrivapa johannes nilsson gjorde ytterligare ett försök att renommésnylta på oss i syfte att dra klick.
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
1h
kommer du ihåg när du fick tips om att cissi wallin samarbetade med en dömd våldtäktsman och du direkt sprang till våldtäktsmannen i fråga för att fråga hur du skulle hantera det, chang? ska se om jag kan hitta skärmdumpen på det, för den skickade hon ju förstås. äkta bond-skurk.
HAVERiSTERNA
@BLiPATRONiDAG
·
28m
nu är ju inte jag JoUrNaLiSt, så jag vet inte om det är kutym att göra så här. är säker på att
@ChangFrick
har en bra förklaring till hur han tänkte här.

Ok fast det här förklarar ändå inte att Haveristerna i helgen hängde ut en HBT-kvinna med skyddade personuppgifter.

Jag undrar när de ska sluta förödmjuka sig själva och be Myra om ursäkt? Bra att han tar Myra i försvar i alla fall. Det är nog precis vad hon längtar efter.

Nu är det Chang som inte är en journalist.
Citera
2022-10-12, 10:42
Medlem
MannenGbgs avatar
Jag har lyssnat genom avsnittet som berör ämnet och som någon som inte är så insatt i vad som har skett så verkar allt handla om projicering. "stalker", "psykopat", "sprider dumpar", "skapa hundra konton i andras namn" osv är väl sånt som poddens figurer (Axel, Henko, Sanna) är kända för?

Det obligatoriska avslutande hotet: "Då kanske du slipper bli föremål för podden." är litet tjatigt, tycker jag.
Senast redigerad av MannenGbg 2022-10-12 kl. 11:05.
Citera
2022-10-12, 18:04
Medlem
tjockballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klemenc
Tänka sig vad svårt det ska vara med den enklaste research på det här forumet.

Sökte på youtube och genast kom det upp flera filmer. Lustigt att de ligger under IRM-kontot men där ligger de iaf...
Boxning:
https://www.youtube.com/watch?v=YU6iwsAODsY
All style:
https://www.youtube.com/watch?v=N5sQkaEMuCs Här mötte han nån snubbe som gått match i nordiska mästerskapen men som blivit nerflyttad i klasserna. Om jag inte minns fel så hade snubbens motståndare inte dykt upp. Så inte undra på att Henko åker på dyng.

Som fd Avestabo och tidigare elev till Henko så kan jag bara intyga att han både givit och fått smällar i sina dagar. Han var även med och fightades i en av dessa "senap och mma" galor. Tror det var den första. De blev totalt tre innan mma-förbundet surnade till.

Det var aldrig tal om nått medlemskap som signaturen "TheBuster" påstår. Här kan ni läsa Johan "Godzilla" Lennströms egna ord om hur Avesta senap och MMA uppkom: https://www.mmanytt.se/mmanyttse/intervju-med-polisanmalda-johan-lennstrom-mannen-bakom-avesta-senap-mma/

I övrigt kan jag bara tillägga att Henko var en bra tränare trots att klubben var relativt ung och att tränarna generellt inte hade allt för många år inom sporten.

Hur var det att vara "tidigare elev" till MMA-Henko? Var hans träning hård?

Nä, det är inte alls så lustigt att Henkos grejer ligger under IRM-kontot. Henko lägger alla sina grejer under IRM-kontot och gör så fortfarande.

På tal om MMA osv när var någon i Haveristerna i slagsmål med någon senast? Någon som känner till om de fortfarande "har det"? Eller var senaste gången Henko i slagsmål när han fick sina tänder utslagna av den där pojkvännen?
Citera
2022-10-13, 17:22
Medlem
Haha Henko twittrar om rättegång mot en som de hänger ut och trakasserar och skriver "Försökte söka stöd i den enda vännen .."

Henko har väl snappat upp nånstans att snubben är populär och har många vänner så då måste han tvångsmässigt beskriva honom som en som inte några vänner har
Citera
2022-10-14, 10:32
Avstängd
extravaganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Hur var det att vara "tidigare elev" till MMA-Henko? Var hans träning hård?

Nä, det är inte alls så lustigt att Henkos grejer ligger under IRM-kontot. Henko lägger alla sina grejer under IRM-kontot och gör så fortfarande.

På tal om MMA osv när var någon i Haveristerna i slagsmål med någon senast? Någon som känner till om de fortfarande "har det"? Eller var senaste gången Henko i slagsmål när han fick sina tänder utslagna av den där pojkvännen?

De kör XARM nu https://www.dailymotion.com/video/x8hvcy
Hoppas axel och henko bryter armarna av varandra nån dag.
Världen vill slippa asen.
Har Henko rett ut det där om att han blandar in "hans" (läs: någon annans) barn i sin tangentbordskonflikter med kletti och pletti på nätet? med nån "inkonsekvenser"?
Hoppas biologiska fadern gett sitt OK för annars är Henko värre svin än man tidigare föreställt sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in